Mikey
Beni kandıran Takemichy'i altıma almıştım. Aslında dudaklarına yaklaşırken onunla oyun oynayıp üstünden kalkacaktım fakat bacaklarını belime sardığında bu fırsatı kaçırmamam gerektiğini anladım. Takemichy'nin ince, nazik ve sıcak dudaklarına ulaştığım da onu tutkuyla öpmeye başladım. Öpücüğümüz derinleşirken dizimi bacaklarının arasına koyarak altına baskı yaptım. Sevimli takemichy'imin böylesine altıma kıvranması ne hoş~
Takemichi
Mikey'in dudaklarında kendimi kaybederken altımda bir baskı hissederek ağzının içine inledim. Bacaklarımı sarmış olduğum belini kendime doğru çekerek onunla beraber sürtündüm. Onun öpücükleri yavaş yavaş boynuma kaydı. Boynumda hissettiğim dokunuşlarla usulca inledim, ellerini tişörtümün içerisine geçirdi, göğüs uçlarımı sıktı. Soğuk ellerini bir anda tenimde hissedince irkilerek geri çekildim. Ben geri çekildiğimde kıvrak bir hareketle tişörtümü çıkartıp kenara fırlattı. Mikey göğüslerime eğildi, bir ucunu ağzına alıp emdi ve ısırdı. Diğer ucumu kendi elimi atarak okşadım, bunu yaptığıma hoşnut olmamış olan Mikey elimi ittirdi.
Mikey: oh, Takemichy~~ sana kendine dokunma izni vermeyeceğim
Sözlerinin ardından çıkardığı eşofmanın ipiyle ellerimi bağladı ve başımın üzerine yerleştirdi. Kendimi kısıtlanmış hissetmenin verdiği acı ve mikey'in dokunuşları beni kendimden geçirmeye yetiyordu
Mikey
Takemichy'nin ellerini bağlamış yaptığım işe devam etmiştim. Göğüslerinden karın altındaki tenine kadar öpüclerden bir yol çizdim. Karnın altındaki tene geldiğimde kendi izlerimi bırakıyordum. Ona her dokunduğum da benim olduğunu hissedebiliyordum ve bundan haz duyuyordum. Hissettiğim haz ve heyecandan sıcak basmaya başladı. Üstümdeki tişörtü çıkartıp attım, dar gelmeye başlayan pantolonumun düğme ve fermuarını açtım.
Takemichi
Kısıtlanmış hareketlerim ve onun dokunuşlarına dayanacak gücü bulamıyordum. Üstüne üstlük daha fazlasını istedim. Sabırsızlıkla kıpırdanmaya başladım, bağlanmış ellerimi mikey'in saçlarına götürdüm ve kızara bozara konuşmaya çalıştım
Takemichi: Mikey-kun sabredemiyorum
Mikey: (sırıtır) ne acı ama
Mikey
Takemichy'nin sabredemeyişi beni deli ediyor! Onun daha fazla kıvranıp acı çekmesini istiyorum ama kıyamıyorum da... Mavi gözleriyle bana masumca bakan meleğimi kucaklayarak yerden kaldırdım ve odama doğru adımladım. Odaya gelir gelmez kapıyı kilitleyip yatağa attım kendimizi. Daha fazla beklemeden üzerimizdeki her şeyi kenara fırlattım ardından tekrar dudaklarına yöneldim. Gözlerimi kapatmış keyfini çıkaracakken acıyla inledim. Takemichi dudağımı ısırmıştı.
Takemichi: Lanet olsun! Mikey-kun hadi artık!
Hafif kanayan dudağımı yaladım geriye çekildim. Belinden tutarak michi'yi kendime çektim ve ona doğru konumlandım. Yüzümde zaferin gülümsemesi vardı.
Mikey: "artık benimsin takemichi~"
Takemichi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕸𝖞 𝖆𝖓𝖌𝖊𝖑
Fanfiction"𝘕𝘦 𝘴𝘢𝘤̧𝘮𝘢𝘭ı𝘺𝘰𝘳𝘴𝘶𝘯 𝘌𝘮𝘮𝘢? 𝘒𝘰𝘳𝘶𝘺𝘶𝘤𝘶 𝘮𝘦𝘭𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘨𝘦𝘳𝘤̧𝘦𝘬 𝘥𝘦𝘨̆𝘪𝘭𝘥𝘪𝘳" Meleklere inanmayan Sano Manjirou koruyucu meleği ile tanışıyor. Peki başlarına neler gelecek? Smut içerir