Mikey
Memnun bir şekilde evime dönüyordum. Geçtiğim ara sokaktan üzerime düşen karaltıyla yukarı baktım ve üzerime bir şey düşüyordü !!
Kenara çekilecektim ama o şey çoktan üstüme düşmüştü. Üzerime düşmesiyle bende sarsılıp olduğum yere düştüm. S!ktir canım yandı! Üzerimde olan şeyi daha iyi görmek için başımı kaldırıp baktığımda kucağımda sarışın bir çocuk yatıyordu. Bu herif nerden düştü böyle?? Ve bu sırtındaki kocaman kanatlarda ne? Yanımdaki binaya baktım. Burdan düşmüş olabilir mi? Ama bu- hmm... Doğrulup çocuğu kaldırdım. Duvarın kenarına oturttum. Çocuğun yanaklarını tek elimle tutup kendime çevirdim. Bu çocuk kesinlikle bu derma çatma, tekin olmayan bir yerde yaşıyor olamaz. Çünkü onun yüzü çok... Masum ve sevimli duruyor. Başından kanlar süzülüyordu. Belli ki kafasını sert çarpmış.
( Takemichi'yi dürter, seslernir )
Mikey: Oi! Uyan hadi.
Her ne kadar dürtsem, vursam, omuzlarından tutup sallasam da uyanmak bilmiyordu. Hmm.. acaba onu eve mi götürmeliyim? Onu eve götürmek ne kadar iyi bir fikirdi? Ne de olsa onu tanımıyorum. Başka bir çetenin üyesi olmadığı ne malum? Fakat böylesine masum görünen birini bu rezil ve itin kopuğun olduğu sokakta bırakamam. Ve o yaralı. Biraz düşündükten sonra çocuğu eve götürmeye karar verdim. Onu kucaklayıp yola koyuldum. Yolda kanatları yerlerde süründü. Bi insan neden bunları takar ki? Çok saçma! Onu taşımamı zorlaştırıyor!
Sonunda eve geldim. Salondaki kanepeye yatıracaktım ama dedem ve Emma oradalardı. Daha fazla düşünmeden odamdaki yatağa bıraktım.
Mikey: Huuhh.. göründüğün kadar hafif değilsin ha?
Gözlerim kanatlarına takıldı. Muhtemelen o şeyler seni ağırlaştırdı. Kanatlarının diplerinden tutup çekiştirmeye başladım.
Mikey: Lanet olsun! Bunlar çıkmıyo. Ne yaptın sen?! Sırtına falan mı yapıştırdın lan?
Takemichi: ( yüzünü buruşturup eliyle ittirir ) mm
Mikey: Uyanıyor musun sonunda?
Biraz kıpırdandı ama uyanmadı. Bu gidişle sabaha kadar uyanmaz. Başındaki yara için ilk yardım çantasına almaya gittim. Geldiğimde yanına oturdum. Islattığım bezle önce yarasını daha sonra tenindeki kanları temizledim. Elimle aldığım pamuğa pansuman ilacı döktüm. Başını oynatmasın diye yanağından tuttum. Yüzüne yaklaşıp pansumanı yapmaya başladım. Uyuduğundan acıyı hissetmeyeceğini düşünerek yarasına bastırdım ama homurdanıp yüzünü buruşturdu. Bu herifinde ne tatlı canı varmış. Herşeye yüz buruşturuyor. Herifin buruşmuş yüzüne bakıp sırıttım. Komik duruyordu.
Takemichi: hmmh- ( gözlerini açar ama ama bilinci yarı açık olduğundan tekrar gözlerini kapatıp uyur )
Gözlerini açtığında kısa bir süre olsa da göz göze geldik. Gözleri çok güzeldi! Masmavi okyanus gibi (///)! Ah, acaba mavi renk bana yakışır mı? Gözlerine dalmışken pansumanı unuttuğumu farkettim. Hemen pansumanı bitirdim. Kanayan çizik yerlerini de yarabandı ile kapattım. Bir süre sonra uykum geldi. Odamdaki kanepeye bir yastık ve battaniye attım. Hazırladığım yere yattım.
...
Yattım ama uykuya dalamıyorum! Argh- sırtım koptu. Her yerim ağrıyor. Bir sağa bir sola dönüyorum ama olmuyor, uyuyamıyorum! Sinirimle kalkıp yatağıma geçtim. Burda da bu lanet herifin kanatları huzur vermiyor. Çıkartmaya çalışıyorum çıkmıyo! Tch... Her neyse sakin olmalısın manjirou. O Lanet şeyi ( dürtü ) uyandırmamalıyım. Sakin kalmaya çalışarak çocuğun kanatları toparlayıp kapattım. Kanatlarının yumuşaklığı beni yatıştırdı. Bu hoşuma gitti bende başımı ensesine yasladım ve kanatlarına sarılıp tekrar uykuya daldım.
...
Takemichi
Takemichi: aghh-- başım! ağğ niye bu kadar ağrıyor?!
Söylenip dururken diğer tarafıma döndüm. Gözlerimi açtığımda burnumun dibimde geniş bir göğüs gördüm- bi saniye, ne? Ve üzerimde de bir kol var? BİRİ BANA SARILIYOR!! Karşımda duran adamı tekmeleyip yere fırlattım. Fırlattığım adama baktım ve o MİKEY'Dİ ! BEN HÂLÂ MELEK FORMUNDAYIM. BENİ GÖRÜYOR MU ??! Mikey'in bağırmasıyla irkildim ve beni görüyor olması beni çok gerdi. Bana öldürücü bakışlar atıyordu.
Mikey
Mikey: S!KTİR !! DELİ MİSİN SEN ?!
Uyurken karnıma yediğim tekmeyle neye uğradığımı şaşırdım. Bakışlarımı keskinleştirip adama baktım. Korktuğunu farkedince bakışlarımı geri çektim.
Takemichi: S-sen...
Mikey: Ne ben ??
Takemichi
NE BEN ?? BANA CEVAP VERİYOR! O BENİ KESİNLİKLE GÖRÜP DUYUYOR! LANET OLSUN, BU NE DEMEK OLUYOR ??!
________________
Yazar: Bu bölüm biraz dandik olmuş olabilir. Kb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕸𝖞 𝖆𝖓𝖌𝖊𝖑
Fanfiction"𝘕𝘦 𝘴𝘢𝘤̧𝘮𝘢𝘭ı𝘺𝘰𝘳𝘴𝘶𝘯 𝘌𝘮𝘮𝘢? 𝘒𝘰𝘳𝘶𝘺𝘶𝘤𝘶 𝘮𝘦𝘭𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘨𝘦𝘳𝘤̧𝘦𝘬 𝘥𝘦𝘨̆𝘪𝘭𝘥𝘪𝘳" Meleklere inanmayan Sano Manjirou koruyucu meleği ile tanışıyor. Peki başlarına neler gelecek? Smut içerir