Kahretsin, Uyamak!

386 37 4
                                    

Kavga günü...

Takemichi

Bir kaç ufak çaplı tartışma ve kavgalar olsa da bu hafta gerçekten güzel geçti. Her sabah olduğu gibi tekrar başında uyanmasını bekliyorum fakat bu sefer beklemem uzun sürmedi. Normalden erken kalktı. Sabah çeteyle ilgili bir kaç işini halletti. Dün ise tam saati verdi. Saat akşam 6 sularında olacaktı kavga.

Mikey

Sabah kahvaltıdan sonra çetenin yanına gittim. Ne yapacağımız hakkında son kez tartıştık.

Mitsuya: Dediğimiz gibi kavgaya sebep olan taraf onlar olduğu için meydana çıktığımızda ilk onların hareketini bekleyeceğiz. Onlar başlamadığı sürece hiç kimse kılını bile kımıldatmasın.

Draken: Evet çocuklar duyduğunuz gibi. Herkes tam saatinde yerinde olsun. Şimdi dağılabilirsiniz.

Mikey: Herşey mükemmel görünüyor.

Saate baktığımda daha öğle saatleriydi. Kavgaya daha çok var, en iyisi eve gideyim.

Eve gittiğimde öğlen yemeğinden sonra ağırlık çöktü. Hâlâ vaktim olduğundan uyumak için yatağıma geçtim. Bir kaç dakika sonra uykuya daldım. Böylelikle enerjimi de toplamış olurum.

Takemichi

Herşey hazır görünüyor. Kavgaya ilk onları başlatmak çok mantıklı. Kavgacı ama akıllı. Mikey'in uyanmasını beklemek çok sıkıcı. Yerde oturup beklemeye başladım.

Bir iki saat geçti ama hâlâ uyanmadı. Yerde oturmaktan sırtım koptu! Dayanamayıp Mikey'in yanındaki boş yere yattım. Ona doğru dönüp yüzünü izledim. Yüzü...  Yüzünü izlerken hafif pembeleştim sonrasında yavaş yavaş gözlerim kapanmaya başladı. Ne olduğunu anlamadan uykuya daldım...

Mikey

Haaaaağğğh (esner) ah, saat kaç? Saat 5 olmuş! Vay be ne uyumuşum ama. Kavgaya gitmek zorundayım ama şuan hiç istemiyorum. Her neyse, kalkma vakti.

Sıcacık yatağımı bırakıp kavgaya gitmek çok zahmetli. İsteksizce yola koyuldum. Kavga yerine geldim. Herkes buradaydı. Karşı çetenin lideri de geldi. Lider epey iri yarı, uzun birşey. İkimiz öne çıkıp konuştuk.

( Alaycı şekilde konuşur )

Çete lideri: Peh, sensin demek yenilmez Mikey. Bende iri yarı bir şey sandım.

( Pembe bıçağı göstererek neşeli neşeli konuşur )

Mikey: Oi, biliyor musun? Seni parçalamak için sabırsızlanıyorum! ehehe ( Bıçağı yere atar ve ellerini gösterir ) ama ellerimle ◉‿◉

Çete lideri: Çok konuşuyorsun pislik velet!

Tahmin ettiğim gibi ilk onlar başladı. Çete lideri son sözlerini söylerken karşı çete hareketlendi ve kavga başladı. Herkes birbirine girdi. Çete liderleri bu karışıklığın gerisinde duruyordu. Ona doğru koşmaya başladım. Önüme birbir adamlar çıkıyordu. Hepsini tek tek indirmeye çalışıyordum ama bu or°spu çocukları sürü gibiler. Döv döv bitmiyor.

Çete liderinin olduğu yere sonunda geldim. Adamları yere sermek kolaydı, sıra çete liderinde.

Mikey: Hey, kavga etmeye cesaretin yok mu lider?

( Mikey yumruğunu sıkar ve koşarak çete liderine vurur. Çete lideri sarsılarak geriye gider )

Lider: ARGH-! Yumruğun sağlammış velet! AhahahahA

Liderleri güçlüydü ama benim kadar değil. Adamı yere serip bir kaç kere yumrukladım. Pertini çıkardım, kalkamayacak hale getirdim. Herkes şaşkınlıkla bizi izledi.

X: Oha herife bak, Çam yarmasını yere serdi.

Nahoya: ( portakallı kekim ) Bizim patron yapacağını yaptı yine ehehe

( Ayağa kalkıp herkesin duyacağı şekilde konuşur )

Mikey: Bu kavga burda bitmiştir! Reisiniz artık kalkamayacak halde. TOMAN! BU ZAFER BİZİMDİR !!

...

Mikey: Pekâlâ yeter sevindiğiniz. Artık gitme vakti. Her an polisler gelebilir.

Toman'ın diğer çetelerden güçlü olduğunu biliyorum! Bu kavgayı da biz aldık. Kendimden memnun bir şekilde evin yolunu tuttum.

Takemichi

Hıaaaaaağğhm ( esner, gerinir ) çok güzel uyumuşum ehehe heh he? HEE!?? M-MİKEY? E-evin içindedir canım.

Hışımla kalkıp evde mikey'i aradım ama yoktu! Doğru ya, bugün kavga vardı!! S-saat 6 yı geçmiş! Akşam olmuş!! Kavga şimdiye bitmiş bile olabilir! Hızlıca kavga yerine uçtum. Kahretsin! Bu kadar uyumayı nasıl başardım ?!

Kavga yeri çoktan boşalmıştı. Hızlı hızlı sokak aralarından geçerek Mikey'i aradım. Bir arka sokaktan geçiyordum ve işte Mikey orada!! Hızımı alamayıp bir binaya çarptım. Başımı sertçe vurduğum için dengemi kaybedip aşağı düşmeye başladım.

Mikey

Yolda yürürken başımın üstüne bir karaltı düştü. Başımı kaldırıp yukarı baktım ve? Bana doğru bir şey düşüyor !??

𝕸𝖞 𝖆𝖓𝖌𝖊𝖑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin