Mikey Beni Görüyor!

356 33 3
                                    

Takemichi

MİKEY BENİ GÖRÜYOR VE DUYUYOR !! A-ama bu nasıl olabilir ?! Bu mümkün değil!! İnsanlar melekleri insan formunda olmadıkları sürece göremezler. Bu çok saçma! Buraya nasıl geldiğim hakkında düşünmeye başladım. Hmm... Ben uyuya kaldım, manjirou'yu aramaya çıktım ve tam buldum derken... ve ve sonrası karanlık. Başımdaki ağrıyan yere elimi attığımda elimde bir bez parçası hissettim. Benim başım mı yaralandı? Bu demek oluyor ki ben kafamı çarpıp yaralandım. Doğru ya! Ben bir bina ya çarptım! Sonra bir şey daha oldu ama neydi...? Düşüncelerime dalmışken Mikey'in sesiyle irkildim.

Mikey: Oi, sana diyorum. Sen ne?

Benden bir cevap bekliyordu ama şaşkınlıktan dilim tutuldu. Ağzımı açıp iki çift laf edemedim. Mikey'in öldürücü bakışları beni tedirgin etti. Onun yanında olduğum zamanlar diğer insanlara neler yaptığını gördüm. Çok korkunç. Elimin altında olan battaniyenin altına girdim ( battaniye yerine mikey'in- öhm devam edelim. )

Mikey

Mikey: Neden battaniyenin altına giriyorsun?Salak falan mısın yoksa kafan hâlâ düzelmedi mi?

Benden tedirgin olduğunu anlıyorum. Ama beni düşüren sen değil misin? Beni fırlattığı yerden doğrulup sarışın çocuğun yanına oturdum. Battaniyenin üstünden başına elimi koyup okşadım ki böylece sana bir şey yapmayacağımın mesajını verdim.

Mikey: Hey, benimle konuşmayacak mısın? İsmini söyle bari.

Takemichi: ... ( iç ses ) Bana adımı soruyor!! Ne yapmalıyım? Söylesem mi? Yoksa başka bir şey mi desem? O neden benim başımı okşuyor ?!

Mikey: Hey, o battaniyenin altından çık. Hemen!

Bu böyle olmayacaktı, bende emir veren bir ses tonuyla konuştum. Sonun da onu o battaniyenin altından kurtardım.

Takemichi

Başımı okşuyordu ama sesi kızıyor gibiydi. Sonsuza kadar burada kalamayacağımdan battaniyenin altından çıktım. Battaniye hâlâ elimde parmak uçlarımla oynuyordum. Başımı hafif aşağı eğdim, Mikey'in yüzüne bakmadan konuştum.

Takemichi: e- efendim?

Mikey: Söylesene, adın ne?

Takemichi: Takemichî ( sonlara doğru sesi kısık çıkar )

Mikey: Takemichy??

Takemichi: Hayır, Takemichi ( bu sefer daha özgüvenli söyler )

Mikey: Pekâlâ Takemichyyy, hadi bir duş al ve o sırtındaki şeyi de çıkart. Ben çıkartmaya çalıştım ama olmadı. Japon yapıştırıcısıyla falan mı yapıştırdın sen bunu?

NEEEE !!!!? ÇIKARTMAYA MI ÇALIŞTIN !!? *ruhu ağzından çıkma efekti* BU ÇOCUK DOKUNABİLİYOR DA!! bunu demesiyle gözlerim kocaman açtım. Acaba başka melekleri de görüyor mu? Ya başka melekler bizi gördüyse ? Hemen gidip baş meleklere haber verirler. DOĞRU YA! Baş meleklerin bunu öğrenmemesi gerek! Bunu bi şekilde halletmeliyim. OFFFFF nasıl yapacağım bunu??

Mikey: Takemichyy ( dürter ) Takemichy! Duyuyor musun beni?

Takemichi: Ha? Evet.

𝕸𝖞 𝖆𝖓𝖌𝖊𝖑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin