İstediğimi Alacağım Takemichy~♡

313 31 16
                                    

Mikey

Takemichi: Merak etme Mikey-kun her şeyi çözeceğim...

Mikey: ...

Evet, Takemichy tam olarak böyle dedi. Neyi çözeceksin şuan kara kara düşünüyorum ve o Kevin ( Raven ) buraya neden geldi? Uykum hafif ve hep tetikte beklediğimden birinin odaya girdiğini hissedip uyanmıştım ama gözlerimi açmadım. Adam sanırım bugünkü Jack idi ( aslında Raven'in adını biliyor ama sevmediği için her seferinde farklı isim söylüyor ). Bir şeyler konuşup pencereden çıktılar ve gözlerimi pencereye diktiğim de ucundan bir çift kanat gördüm. Bende yerimden kalkıp onlara bakmaya gittim ama aşağı yerine yukarı gidiyorlardı? Başımı yukarı kaldırıp baktım. Takemichy o kanatları ne ara taktı diye düşünmek bir yana o kanatlarla cidden uçtu mu yani? İyice meraklanıp onları dinlemeye çalıştım ama sanki Takemichy tek başına konuşuyor gibiydi ( Raven melek olduğundan Mikey onu göremez ve duyamaz ). Diğer herifin sesini hiç duyamıyordum gerçi buradanda zar zor duyuluyordu. Yine de bir kaç kelime duyabildim melek, ışık, kader, ... vs. Bir süre sonra birşey duyamayınca gidip yerime yattım. Gözlerimi kapatıp düşünmeye başladım. Bunlar ne anlama geliyor? Ve neden gecenin vakti bu anlamsız şeyleri konuşuyorlar? Ben bunları düşünürken Takemichy geri geldi ve yanıma sokuldu bense uyku numarama devam ettim ve o uyuduğunda bende uyudum.

Sabah olduğunda gözlerimi yavaşça açtım ve bana bakan bir çift mavi gözle karşılaştım. Takemichy'i gördüğümde gülümsedim. Take başını kaldırdı ve yüzüme yaklaşmaya başladı. Sabah sabah içim heyecanla doldu ve şimdi o beni öpecek mi? Bana iyice yaklaştığında heyecanımı bastırmaya çalıştım. Gözlerimi kapatıp dudaklarımı öne çıkardım. Şuan da çok mutluydum çünkü Takemichy kendi isteğiyle bana yaklaşıyor ve beni öpecek! Yüzümdeki sırıtmaya engel olamadan öpmesini bekledim.

Takemichi: Mikey-kun şuna bak, saçında buldum bunu

Mikey: hm? ( Mikey esgal : ʘ⁠‿⁠ʘ )

Takemichy beyaz bir tüyü eline almış bana gösteriyordu ༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ. Lanet olsun! Neden öpmedin ki ?! S!keyim. AAAAAAAAAA.! ( içten içe çıldırıyor )

Mikey: Güzelmiş Takemichy

Takemichi: Tabii ki güzel olacak! Beyaz tüy ne anlama geliyor biliyor musun? Manevi anlamı çok güzel, sana bunu hemen anlatayım. Bak şimdi...

Dediklerinden zerre bir şey anlamıyorum hem zaten ben böyle saçmalıklara inanmıyorum ( Take'yi kanatla gördün mk tokatlıcam bu çocu ). Önce kardeşim şimdi de aşık olduğum çocuk.. ben bunlardan kurtulamayacak mıyım? Of s!ktir tüm hevesim içimde kaldı! Bunun öcünü alacağım senden Takemichy.

Takemichi: ...işte böyle. Gördün mü mikey-kun ne kadar güzel anlamları var ve bu tüy senin başındaydı. Şanslı bir insansın.

Mikey: Evet, tabi

Takemichi

Sabah olduğunda gözlerimi açtım ve Mikey'e baktım. Mikey daha uyanmamıştı ama saçında bir şey dikkatimi çekti. Bu bir beyaz tüydü! Bu harika! Mikey cidden şanslı ehehe tüyü heyecanla almak için yerimden doğruldum ve o sırada Mikey uyandı. Ona bir bakış attım, beni gördüğünde gözlerini tekrar kapayıp sırıtarak dudaklarını uzattı. Ne yaptığını anlayamadım ama heyecanlı duruyordu ehehehe. Tüyü alıp ona gösterdim ve bunun ne kadar güzel bir şey olduğunu uzun uzun açıkladım ama pek memnun görünmüyordu. Beni dinleyip kısa kısa cevaplar verdi ve yataktan kalkıp banyoya gitti. Bende peşinden kalktım ve banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkamak için sıramı bekledim. Mikey işi bittiğinde bana baktı ve derin bir iç çekip gitti. Bende işimi hallettikten sonra mutfağa indim. Kahvaltıyı hazırlama da Emma'ya yardım ediyordum. Tabakları masaya koyarken masa da oturan Mikey'e baktım. Somurtarak oturuyordu ve neden böyle diye düşünürken birden aklıma neden olabileceği geldi. Acaba ona yaklaştığımda öpmemi mi bekledi? Buz dolabını açıp içine bakar gibi yaptım.

Takemichi: Emma-chan sanırım yumurta bitmiş.

Emma: oh, öyle mi? Hemen bahçedeki kümesten alıp geleceğim.

Emma'yı yolladıktan sonra Mikey'e yaklaştım ve dudaklarını öptüm (///). Dün o kadar bunu yapamam demiştim ama sanırım herşey için çok geçti. Bende dayanamayıp öptüm. Geri çekildiğim de Mikey şaşırmış gibiydi ve hâlâ dudakları büzüşük şekilde önde kalmıştı. Haline kıkırdayıp yaptığım işe geri döndüm. Bir süre sonra Emma geldi ve kahvaltı hazırlamayı bitirdik. Mikey'in yüzünde bir sırıtma vardı.

Mikey: (iç ses) İŞTE BU LAN! ehehehe istediğimi aldım sonunda! Ama daha fazlasını istiyorum. Takemichy'i eninde sonunda ikna edeceğim.

Kahvaltı ve bulaşıklardan sonra bahçeye çıktık. Acaba Raven bu işi halledebilecek mi merak ediyorum.

Mikey

Güzel ve beklenmedik bir öpücük ve kahvaltıdan sonra bahçeye çıkmıştık. Antrenman yapmak için bir süre oturacaktım çünkü yemekten hemen sonra antrenman iyi olmaz. Bu sırada Takemichy ile nasıl vakit geçiririm diye düşünüyorum ve aklıma harika bir fikir geldi. Takemichy'e de birkaç hareket göstereceğim.

Mikey: Hey, Takemichy sana birkaç tane dövüş hareketi göstermemi ister misin?

Takemichi: Dövüş mü? Ama Mikey bunu pek becerebileceğimi düşünmüyorum

Mikey: Hadi ama Takemichy! Ben sana öğreteceğim böylece ben yokken de kendini koruyabilirsin

Takemichi: Buna ihtiyacım yok ama kabul edeceğim. Beraber vakit geçirmek için güzel bir aktivite ( bu işareti yapar: 👍🏻 )

Mikey: Harika! Çok eğlenceli olacak Takemichyy

Çok eğleneceğiz Takemichy~♡

Takemichi

Mikey'in bana olan teklifinden yaklaşık bir saat sonra ısınmaya başladık ardından Mikey bana birkaç hareket göstermeye başladı. İnsanlarda ki zayıf noktaları, tekme atmayı vs gösterdi. Gösterdiği hareketlerden sonra mola verdik. Tekrar başladığımızda birkaç alıştırmadan sonra beni karşısına aldı.

Mikey: oi, takemichi kapışalım mı? O kadar kötü değilsin gördüğüm kadarıyla

Takemichi: ( kaşlarını çatıp iddialı bir şekilde gülümser ) hadi yapalım Mikey-kun


İkimizde yumruklarımızı hazırladık ve birbirimize vurmaya çalıştık. Mikey bana vuruyordu bense kendimi koruyup kaçıyordum. Yumrukları hafifti bana zarar vermek istemiyor belli ki. Bunu fırsat olarak kullanıp civeli bir şekilde ismini söyledim ve boşluğuna geldiği bir anda karın boşluğuna vurdum ardından hızlı hareketlerle göğüsünü yumrukladım ama çok geçmeden Mikey beni engelleyip kolumu tuttu ve kuvvetle çevirip yere attı. Ben şaşkınlıkla ne olduğunu anlamaya çalışırken onun üzerimde olduğunu gördüm. Dirsekleri yerde, iki elinin üzerine yüzüne koymuş bana bakıyordu gülümseyerek.

Mikey: Güzel kandırdın beni Takemichy~ hiç beklemiyordum

Takemichi: hm?

Konuşamayıp Mikey'i izledim. Mikey olduğu yerde dizlerinin üzerine oturdu ve ellerini basenlerime attı. İki bacağımı açarak arasından geçip bana doğru tekrar eğildi. Ne yaptığını anlamaya çalışıyorum, aslında çoktan anladım ama bir ihtimal o şey değildir diye de düşündüm. Yaptığı hareketlere en başından beri yanaklarım kıpkırmızıydı. Heyecan ve gerginlikle elimi yüzüme getirdim.

Takemichi: um... Mikey-kun devam etmeyecek miyiz?

Mikey: Elbette edeceğiz Takemichy~ ama bir sorun var

Bileklerimi tutup yere yasladı. Yukarıdan gülümseyerek bana bakıyordu. Gülümsemesinin altında kendimi eziliyormuş gibi hissediyorum. Ayrıca bileklerimden tutması beni kısıtladı, bu gerçekten çok heyecan verici. Gözlerimi, gözlerinden ayırmadan bakıyordum. Dudaklarını sırıtarak ısırdı, dudaklarıma doğru eğilmeye başladı. Sanırım artık buna dayanamayacaktım. Bacaklarımı onun beline sardım ve bana gelmesini bekledim.

𝕸𝖞 𝖆𝖓𝖌𝖊𝖑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin