Göklere Çıkıyoruz

188 18 4
                                    

Mikey

Takemichy gittikten sonra gece boyu onu odam da bekledim ama bir türlü gelmek bilmedi. Sabaha kadar gördüklerimi düşünmekten gözüme uyku bile girmedi. O kesinlikle bir insan değil ama neydi? Aklıma birkaç şey geliyor mesela "melek" ama onları görmek olanaksız değil mi? Neden kendilerini gösterirler ki? Hayır tamamen saçmalıyorum şuan. Sabaha karşı kapı çaldı ve koşarak aşağı inip kapıyı açtım, takemichyi gördüğümde hemen onu içeriye çektim. Ona sorular sordum ve bana hâlâ yalan söylüyordu.. bu cidden içimde bir yerlerin incinmesine sebep oldu ama artık bu konuyu konuşmanın tam vakti.

Mikey: Gece yarısı o herifle uçup gittiğini gördüm takemichy!

Takemichi: M-mikey ben sana h-herşeyi açıklayacağım

Mikey: Evet bende bunu istiyorum zaten.

Takemichyi böylesine kenara sıkıştırmak beni yoruyor.. onu çaresiz görmek beni deli ediyor! Umarım her şeyi eksiksiz anlatır. Raven denen herif gözümü tutmuyor ve bunca zaman birileri tarafından zorla kilit altında tutulduğunu düşünüp durdum.

Takemichi

Mikey'in sinirli oluşu beni her ne kadar gerse de şuan haklıydı. Salona geçip oturduğumuzda herşeyi baştan sona anlatmaya başladım. Kendisinin koruyucu meleği olduğumu, bir kaza sonucu beni görmesi, kader defterleri vs. Anlatacaklarım bittiğinde mikey'in tepkisini ölçtüm, anlaşılan hâlâ olayları kavramaya çalışıyor.

Mikey: Pekâlâ takemichi, sen şimdi bir meleksin öyle mi? Hemde koruyucu meleğim?

Takemichi: evet mikey-kun. Sana bunu uzunca anlattım

Mikey: Kanatlarını görebilir miyim?

Başımı evet anlamında salladım. Kocaman, bembeyaz ve ışık gibi parlayan kanatlarımı ortaya çıkardım. Daha inandırıcı olsun diye ayaklanıp havalandım bile. Onun hayranlık dolu bakışları beni utandırdığında geri yerime oturup kanatlarımı kapadım.

Mikey: Tamam bunu anladım, zaten ilk dün görmedim. Daha önce de görmüştüm.

Takemichi: NE!? GERÇEK Mİ BU?

Mikey: Evet takemichy lütfen bağırma. Ayrıca bu Martin herifi kim? Neyin oluyor?

Takemichi: Mikey onun adı Raven. Yıllardır arkadaşız ve senin şu melekleri görme olayında bana yardım etti

Mikey: (göz devirdi) o adamdan hiç hoşlanmadım. Nasıl bir arkadaş sana karşı?

Ne bu ya? Şuan sorguya mı çekiliyorum ben? Mikey beni kıskanıyor mu yoksa ?? Bu düşünce hoşuma gitmedi değil ama ravenin benden hoşlandığını aöylersem hiç hoşuna gitmez değil mi? Ama ona bir daha yalan söylersem de yine bana çok kızar..

Takemichi: O iyi biri mikey-kun ve arkadaşım ama sanırım o benden hoşlanıyor ve bana mochi diyor

Mikey: (iç ses) gördüğüm her mochiyi g¢tüne sokacağım Raven.

Takemichi: Bu arada mikey-kun seni Cennet Krallığına götürmem gerek. Büyük Melek seni görmek istiyor ve konseyde öyle

𝕸𝖞 𝖆𝖓𝖌𝖊𝖑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin