Işık Kırılması

297 32 6
                                    

Mikey

Bu bir kaza da olsa Takemichy ile birbirimizi öpüyorduk. Bu hoş kazayı daha fazla devam ettirmek istedim. Onun belinden sarılarak yatağa yatırdım. Üstüne çıktım ve öpücüklerimiz daha derin ve tutkulu bir hâl alıyordu fakat Takemichy geri çekildi... Ona soru sorarcasına baktım.

Takemichi: M-mikey bunu yapamayız...

Mikey: Neden Takemichy? İstemiyor musun?

Takemichi: ...

Takemichi cevap vermiyordu, bundan ne anlamam gerektiğini bilmiyorum. Takemichy'i seviyorum ve onun için endişe ediyorum. Benden çekinceleri varsa eğer beraber bunu çözmek istiyorum. Ah, kahretsin! Ondan bilgi almak gerçekten çok zor! Şansımı deneyip bir daha sormaya karar verdim.

Mikey: Takemichy susma lütfen...

Takemichi

Mikeyle öpüşmek güzeldi. Herşey iyi gidiyor fakat bunu yapamam. Ne ben bir insanım ne de o bir melek. Eğer bunu kabul edersem ikimiz içinde kötü olur. Mikey'in zarar görmesini istemiyorum. Bana sorgulayıcı bakışlar atıyor ama olan biteni anlatsam bile bana asla inanmayacağını biliyorum. İnanmış olsa bile peşimize düşerler ve bizi ayırırlar. Ve sanırım artık bir cevap vermem gerekiyor ama onu üzmek istemiyorum.

Takemichi: Mikey bunu yapamayız çünkü.. ımm.. biraz erken, değil mi?

Mikey: Hm? Erken mi?

Takemichi: E-evet evet erken ehehe ben biraz utanıyorum açıkçası

Evet utanıyorum ama o kadar da değil. Hayatım da ilk defa bu kadar çok yalan söyledim. Ne biçim bir meleğim ben :") . Böyle sadece Mikey'i oyalamış olurum. Ama bi' saniye neden böyle düşünüyorum ki? Acaba ben Mikey'i- Hayır! Ben bir insanı nasıl sevebilirim ki?! Bazen ona baktığımda içimde bir kıpırtı oluşmuyor değil fakat.. sanırım biraz hoş buluyorum.

Bunu düşünmek yanaklarımı kızarttı. Kızardığımı hissedince hemen silkelenip kendime geldim. Mikey'e baktığımda o da düşünceli görünüyordu. Ne düşündüğünü gerçekten merak ediyorum.

Mikey

Takemichi bana henüz erken olduğunu söyledi. Aslında haklıydı tanışalı 1 ay bile olmadı ama nedense onda hissetiğim hoş şeyler var. Onu daha çok tanımak istiyorum ama resmen kendini saklıyor. Onu tutan birileri olduğunu düşünmeye başlıyorum artık. Bana anlattığı şeyler iyi görünmüyor. Partilerde camdan düşmeler, o melek kıyafetiyle ara sokakta gezmeler, herhangi bir iletişim aracının olmaması, ... Tüm bunlar beni endişelendiriyor. Özellikle de bugünkü beyaz saçlı herif. O şerefsiz takemichy'i bir yere götürmeye çalışıyordu! Onu mutlaka bulacağım ve kim olduğunu öğreneceğim! Acaba Takemichy'nin sapığı falan mı?

Mikey: (gülümser) Takemichy benden utanma. Hem istersen daha çok vakit geçirebiliriz.

Takemichi: Evet, bunu isterim! Birlikte daha çok vakit geçirelim.
(iç ses) mikeyle ne kadar çok vakit geçirirsem o kadar kolay olur ilgilenmem. Bu iyi bir şey.

Mikey: Harika! O zaman hafta da bir gün yerine hergün beraber olabiliriz

Takemichi: N-nasıl yani?

Mikey: Yani diyorum ki bende yatıya kal bir hafta. Senin için sorun olmaz değil mi?

Takemichi: (bir süre düşünür) Olabilir sanırım. Evet kalırım.

𝕸𝖞 𝖆𝖓𝖌𝖊𝖑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin