-Mielőtt folytatjuk figyelmeztetlek titeket, hogy piszok rossz kedvem van! Gondoljátok meg jól!- fordult hátra Sasuke.
-Töki. Nehogy már megakarj ijeszteni minket! Gyere, itt várunk! Jöjjön egy kör az addig verem a mellkasodat amíg nem dalolnak a bordáid játékból. Készülj fel!- mosolygott Sakon. Ezután egymásnak estek. -Énekeljünk be kölyök. Dó!- Ez egy alap Hangrejteki jutsu. Minden ott élő, hivatásos ninjának kötelező technika. A nagy része taijutsura alapszik, viszont az egyén chakrája is közre játszik- Ré!- Ennek következtében a fiú a fának csapódott.- A bordáid máris elkezdtek dalolni. De most menjünk át magasabb oktávba. Jó?- majd megjelent mellettük Kidomaru, és a pókhálóival célba vette Sasukét, Jirobu pedig leütötte a földre.- A mi, fá, szó hangok kombinációba érkeznek.- Ezekután pedig Sakont hason rúgta az idősebb testvér, amitől felrepült, onnan pedig vissza rúgta a tetőre.... vagy tetőbe de az néző pont kérdése.
- pusztulj! Oroszlán kombó!- üvöltötte Sasuke
- Mit akar Orochimaru mester egy ilyen kis zsebpiszoktól, szerintem tök haszontalan.- Lógatta a lábánál fogva Sakon.- Kimimaro sokkal inkább megfelelt volna.-
- Na~ ne mond ezt!- förmedt rá a lány a csapattársára.- Mire felelt volna meg?- ráncolta össze a szemöldökét dühösen.
- Mindegy. Ha egy ilyen züllött, nyápic kis faluban vesztegeted az idődet sose leszel jobb egy közepes ninjánál. Pedig Lehetnél több is.- Mei igazat adott, ő sem szívlelte ezt a helyet, valamint mióta itt van csak elpuhult.- Játszhatsz Ninjásat a kis barátaiddal de akkor csak tovább fogsz rohadni.- fáradt le Tayuya is a köreikbe.
- Tayuya~! Van nálad víz?-nézett rá Mei, Sakon mellöl, mivel idő közben oda sétált a fiú mellé. A vörös hajú, csak neki vágta a kulacsot válasz kép- Kössz. A hangrejteki víznél nincs is jobb. - Csavarta le a kulacs tetejét majd belekortyolt.
- Ne légy idióta öcsisajt. Inkább tarts velünk. Orochimarutól igazi hatalmat kaphatsz. Azt parancsolta, hogy ne is próbáljunk erőszakkal elvinni. Neked kell választanod!- nézett rá az ellenfelére.
- Kezdek beleunni ebbe a sok baromkodásba, szóval, hogy döntesz kisegér? Erős leszel, vagy gyenge?!- vágta hozzá a falhoz.
- Hé!- futott oda hozzá a húga.
- Gyerünk! Ez csak rajtad áll. Ha még tovább habozol akkor tényleg elfogy a türelmem és széttéplek.- Mei felfújta az arcát, hogy kimutassa, nem támogatja az ötletet. Sasuke testén szétterjedt az átok billog.
- Próbálkozz csak!- nézett a Mei-vel kiegészült csapatra fenyegetően és testén szétterjedtek az átok billog jelei.
- Az átok billog. Húúú de nagy szám.- mondta gúnyos hangon az ezüst hajú srác. Sasuke nekik ugrott. Rossz döntés volt. Sakon vissza vágta a falhoz, és neki is szétterjedt a testén a billog.- Nem csak neked van olyan. Orochimar mester bőkezűen osztogatja a kegyeltyeinek.- Sasuke eléggé meglepődött. Meinek is volt. Bár mióta a faluban van, nem használta, pedig imádta mutogatni, hiszen nem kérdés, hogy ijesztőbben is néz ki és az ereje jócskán megnő, de nem ez volt a fő oka, hanem, mert a lány úgy gondolta, neki van a legszebb.- Ám nem célszerű ilyen felelőtlenül bevetni, ahogy te teszed. Meg aztán, nekem nem tűnik úgy mintha kielégítően tudnál uralkodnia felette. Ha túl sokáig használod, akkor a billog átka, lassan emészteni kezdi a fizikai tested. Te még a folyamat elején vagy, úgyhogy a hatás se terjed benned túl gyorsan. De ha teljesen elfoglalja a tested, akkor a régi énednek annyi! Mer elvész.- ennek hallatára Sasuke billogja visszavonult.
- A billog hatalmának ára, hogy Orochimaru mester irányítása alá kerülsz. Le kell mondanod a szabad akaratról. Adnod kell valamit, ha hozzá akarsz jutni ehhez az erőhöz. Nézd a másik oldalát. Mi vár itt rád! Egy ilyen düledező, nyomorék faluban akarsz rostokolni a kölykök közt? Nyilván nem felejtetted el: Uchiha Itachit- A szó amit, a fiatalabbik Uchiha, hallani se akart.
YOU ARE READING
Beavatlan (Uchiha Mei) (Átírás alatt)
FanfictionAz igaz barátság nem egy könnyű dolog. Főleg nem, ha az ember shinobi, hiszen bármikor bárkit elveszthet. A barátságnak van definíciója? Hiszen mindenkinek mást jelent. Uchiha Meinek a családot. Ott az otthona ahol a barátai. Viszont mi sülne ki bel...