A koporsót Tayuya cipelte. Még mindig nem értek vissza.
- Hé! Álljatok meg!- szólt hátra a lány.
- Mi történt? Már közeledünk? -érkezett mellé Sakon.
- Nem. Az még kicsit odébb van.- ugrott Mei, a fiú mellé.
- Viszont ellenben.- fordult hirtelen hátra a vörös hajú, aminek példáját a két csapattársa is követte, ahol is a szőke Konohai állt a társaival.- Mi a frász történt a két hülyével... Hagyták, hogy utol érjenek?-
- Bocs így jártatok.- mosolygott Naruto.
- MAJD MEGMUTATOM NEKTEK, HOGY FOGTOK JÁRNI!- kiabált a kék hajú lány, miközben nekik akart ugrani, viszont a mellette álló srác, vissza rántotta.
- Ezt most nem. Én jövök.- mondta az ezüst hajú fiú.- KELLENEK A FENÉNEK. ELBÍROK VELÜK EGYEDÜL IS!- indult el feléjük Sakon. A szőke elhajított egy kunait amit elkerült, ezt követően meg egy jutsut kezdett el megformázni, mire Naruto létre hozott egy árnyék klónt.- Jövök!- Shikamaru és Kiba pedig a szőke barátjuk elé ugrottak. - Villám ököl!- kezdte el ütni a két fiút. Naruto egy rassengant kezdett el, de miután az ellenfél kiütötte a két srácot, a jutsut is megállította. Mei és Tayuya a koporsót védték. Kiba a két lány felé száguldott a tépőfog technika által. Próbáltak elugrani de csak akkor vették észre, hogy az árnyékbáb jutsu foglyai lettek, így Kiba, könnyű szerrel megszerezte az oly védelmezett személyt. - MOZDULJATOK MÁR!- ripakodott rájuk Sakon és oda akart ugrani csak mivel Mei oda volt szinte szó szerint ragadva, így...
-MENJ AZ ÚTBÓL!- késő volt Sakon, Meit elragadva az alattuk lévő ágra estek. Tayuya leugrott hozzájuk, ahogy a három gyerek menekülni próbált.- A rohadt.- segítette fel a kék hajú lányt.
- Azt hiszik, hogy csak úgy meglóghatnak?!- morgott a fiú.- NEM MENEKÜLTÖK!- állt fel Sakon, majd az átok billog szétterjedt a testén. Kis idő múlva a lányok is utána indultak. Viszont arra érkeztek, hogy a barátjuk lezuhan a szakadékba.
- SAKON!- rohant oda Mei ahol a srác leesett. Egyre kilátástalanabb lett a lány számára a helyzet. Csak imádkozni tudott, hogy ne essen a fiúnak komolyabb baja.- FÉRGEK! MOST MEGHALTOK!- üvöltötte, miközben feléjük vette az irányt. Ekkor megpillantotta Tayuyát is. Mei elragadta a koporsót, mire a szőke srác egyből utána iramodott. Viszont a lány nem jutott messze.
- Ez, hogy kerül ide?!- torpant meg Tayuya. Mei annyira meglepődött, hogy megcsúszott a fán és még a koporsót is elejtette, viszont szerencsére egy bizonyos személy elkapta az egyik kezével, a másikkal pedig az éppen zuhanó társát, majd az ellenfél háta mögött biztos faágra érkeztek.
- Legközelebb légy óvatosabb. - simogatta meg Mei fejét. A lány válaszkép, csak szorosan átölelte.
- Kimimaro.- sziszegte Tayuya.
- Bocs Naruto. Ezzel a taggal nem számoltam.- mondta mosolyogva Shikamaru. A két ,,egymásra" talált csapattárs pedig felegyenesedett.
- Túl soká maradtatok. Tayuya. Hol vannak a többiek. Miért nincsenek veled. Ennyire futotta az erőtökből?- kérdezte lenézően.
- Mért engem vonsz felelősségre?! Mei lett csapatkapitánynak kinevezve!- háborodott fel.
- Amúgy is. Mi a frászt keresel itt?! A tested már alig bírja.-- Valóban. De nem is az izmaim mozgatnak. Hanem az akarat erőm. De ti meg azért voltatok itt, hogy Meit segítsétek, ha rossz döntést hozna. Ti vagytok érte a felelősek.- folytatta a lenéző hangnemet.
- Ez szép. Futsz a kaszás elől?- kuncogott a vörös hajú lány.
- Végre többet tudok. Az élet erőm ugrás szerűen megnőtt, amióta megszöktem húsom börtönéből. Megérinthettem Orochimaru-mester álmát, belekóstolhattam a zamatába. - magyarázta Kimimaro.- Ez a gazdatest a legfontosabb része ennek az álomnak. Ő az a teremtmény akire a Mester áhítozik. Viszont ti túl sokáig vacakoltatok vele. És nem. Nem lehet Meit hibáztatni, hisz mivel én nem voltam itt, nektek kellett volna az útján kísérni. Csak négyötök hibája. Ilyen példát kell mutatni, szegény gyermeknek?-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beavatlan (Uchiha Mei) (Átírás alatt)
Hayran KurguAz igaz barátság nem egy könnyű dolog. Főleg nem, ha az ember shinobi, hiszen bármikor bárkit elveszthet. A barátságnak van definíciója? Hiszen mindenkinek mást jelent. Uchiha Meinek a családot. Ott az otthona ahol a barátai. Viszont mi sülne ki bel...