,, Maradjatok már csendben,,

114 10 0
                                    

       Mei, miután bizonyította ,,ártatlanságát", Sasuke közelében lett elszállásolva. A felszerelését vissza kapta, a katanájával együtt. Hálás volt amiért nem kérdezték róla, hiszen nem volt szokványos kard. Arról is szó esett, hogy akár Konoha geninje is lehet, ha vállalja a felmérőt. Természetesen igent mondott, hiszen tudta, hogy tétlenül nem ülhet. Viszont... valamiről megfeledkezett... Az átok billog. Konoha, képben volt Orochimaru kutatásaival, főleg, hogy egy Mitarashi Anko nevű nő is az ,,áldozata" lett eme átoknak, akár csak a fiatal Uchiha fiú. Mei annyira elfakultan kezelte a sikerét, hogy erről valóban megfeledkezett. Kivizsgálták és meggyógyították, így mind vezetőség, mind a ,,titkos megfigyelő" csapat tudott róla.
        A lány otthon tett vett, valamint egy könyvet olvasgatott, melyet tegnap, Ino vágott, hozzá, mert valamilyen csoda folytán a tudtára jutott, hogy szereti és érdeklődik a virágok után. Egy hete, hogy már szabadult a kórházból, és azóta a két, bátyja után rajongó lány, folyton körülötte nyüzsgött. Ez ma se volt másképp, hiszen amint Mei helyet foglalt az asztalnál, kopogtak.

- Jövök.- állt fel durcásan, de a hangján ez nem hallatszott. Az ajtót kinyitotta és egy lökdösődő Ino és Sakura tárult a szeme elé.- Igen?- tette csípőre a kezét. A mai nap csendre vágyott és egy dangora, semmi másra. 

- Arra gondoltam, hogy eljöhetnél velem vásárolni.- nyögte ki nehezen Ino.

- Az-az gondoltunk.- könyökölte oldalba a másik.

- Rendben.- vette fel a padlóról a sarokban fekvő nagyobbacska oldaltáskáját. 

- Szuper.- mosolyodott el mind a két lány.- Elmegyünk majd dangozni is. Tudom, hogy az a kedvenced.- lépett a lány mellé a rózsaszín.

- Ok.- nézett fel a lányra unottan.- Gondolom, mielőtt ide jöttetek, Sasuke orrá alá dörgöltétek, hogy engem tartotok szemmel.-

- Nem, honnan veszed ezt a marhaságot.- nevetett kínosan Ino.- Tényleg, a fehér liliomok biztos elhervadtak már. Most nem választasz valami mást? A liliom illat anyagai nem éppen pozitív hatásúak, ha zárt térben vannak. Nem szeretném, hogy fájjon a fejed.- érvelt kedvesen.

- Nem, marad a fehér liliom.-vonta meg a vállát.

- Ahogy szeretnéd.- sóhajtott vesztesen. Beérve a falu központi terére, a rengeteg üzlet, rengeteg embert vonzott oda így a hatalmas kavalkádba vetette magát a három lány. Rengeteg szín, illat és hang, keringett a hosszú utcák kirakataiban, melyek lenyűgözték Meit. 

- Oké, ide bemegyünk.- ragadta karon Sakura, az Uchihát. - Szerintem ez jól állna.- dobott Meinek egy rózsaszín pólót. 

- Nem az én színem.- húzta a száját.

- Igaza van. A lila sokkal jobban állna neki.- sétált oda egy élénk lila garbóval.- Ezt próbáld fel.-

- A pasztelt jobban szeretem.- kuncogott.

- Ó igaz is.- sétált vissza az állványhoz és a kért színben hozta vissza a garbót.- Tessék.

- Köszi.- vette el és a próbafülkébe sétált. A kimonoja alá vette fel, és így lépett ki a két lány elé. 

- Elképesztően cuki vagy.- ugrott oda hozzá Sakura és átölelte. 

- Ano...- motyogta zavartan a fiatalabb.- Az jó... gondolom.- kuncogott halkan.

- Nagyon jól áll.- értett egyet Ino is.

- Oké, maradok a régi felszerelésnél.- hámozta le magáról a barátnője kezét.

- Most miért?- szontyolodott el mindkettő, amikor a lány vissza lépett a fülkébe.- De sokkal jobban illik a lila a kimonodhoz.-

- Aha.- sétált oda pár mütyürhöz, immáron a szokásos ruhájában.- Ez milyen?- emelt fel egy apró medált, apró fehér liliom festéssel. 

Beavatlan (Uchiha Mei) (Átírás alatt)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang