.... és tőle pár méterre Naruto állt. Mei ijedten szaladt Kabutohoz.
- Kabuto! Mi történt?- kezdte el rázogatni a srác vállát, viszont ő nem reagált. - Te szemét. Te ölted meg Kimimarot, igaz?! Te vagy a többiek haláláért a felelős?- egyenesedett ki, és sharinganját a szőkére emelte. - Mit keresel itt?-
- Adjátok vissza Sasukét!- nézett farkas szemet a lánnyal.
- Adjuk vissza? Nem vettük el. Magától jött. Bár lehet jobban járt volna mindenki, ha nem jön.- sziszegte mérgesen.- Ha válaszolsz egy kérdésemre, akkor sértetlenül haza mehetsz!- fogta el a gyűlölet.- Te ölted meg őket?- jelentek meg a szemében a könnyek.
- Pontosan. Mindenhol azt hangoztatták milyen, rettentően erősek vagytok, de azért én többet vártam.- fonta össze a kezeit Naruto.- Meglepően gyengék voltak.-
- Hogy mondhatsz ilyet, pont te? Aki az Akadémia legalja volt!- szorította össze a tenyerét, majd leakart egyet keverni a fiúnak, de az hátra ugrott.
- Ez túl kiszámítható volt.- nevetett.
- Mindjárt nem lesz az!- rontott neki a katanájával Mei.
- Upszi.- védte ki egy chakra pengével a szőke.
- Te mióta vagy képes erre?- lepődött meg a lány.
- Ki tudja.- nevetett.
,, Lehetetlen, hogy valaki alig két hét alatt, ennyit fejlődjön. Vagy... mind ez idáig hazudtak nekem?" Meinek egyáltalán nem tűnt fel, hogy nem az igazi Naruto áll előtte. Annyira elfogta a gyűlölet, hogy csak szét akarta verni a fiút. Hátra ugrott majd egy tűz gömböt küldött a srác felé,de ő egy könnyed mozdulattal kikerülte. Aztán lángszirmok, és még egy csomó mindennel próbálkozott, de mind hiába. A lány kezdett ingerült lenni, ugyanis tényleg elfeledkezett még csak gondolkozni is.- Francba már veled!- kiabálta. Majd egy chidorival futott felé, viszont Naruto meg a rasengannal akart vissza támadni, ami egy hatalmas robbanást eredményezett. Mindketten hátra repültek, egy jó pár métert. Amikor Mei újra kinyitotta a szemét azon a tisztáson voltak, ahol utoljára látta Kimimarot.- Még is hogy?- suttogta megsemmisülve.
- Mei...- mondta fájdalmasan két hang a háta mögül. A lány megfordult és a két hete elhunyt csapattársaival találta magát szembe. Össze verve, véresen. Elfogta a félelem, ugyanakkor a gyűlölete, egyre csak fokozódott.
- Srácok.- lehelte maga elé.,, Hogy ez nem Naruto az is biztos. Valaki hülyét csinál belőlem. A társaim emlékeivel, senki se merjen szórakozni."- Ki vagy és mit akarsz?- semmi válasz. A lány remegni kezdett, ahogy a hideg szél, magával hozta a vérszagot. - Mit képzelsz magadról, te vadbarom!- kiabálta a semmibe. A fejébe és a szemébe egyszer csak borzasztó szúró érzés hasított. Próbált talpon maradni, ami igen csak nehézkesnek bizonyult. Megjelent a Konohai csapat, Kakashival az élen. Szép lassan oda sétáltak az akkori ellenfeleikhez és megölték őket. Kakashi, a lány elé állt, majd leguggolt hogy vele egy szinten legyen.
- Na mi van? Most nem akkora a szád, mint amikor azt hitted, hogy minden rendben van?- kócolta össze az előtte lévő haját. Meinek elkezdett folyni a könny a szeméből, vagyis ő, azt hitte az.
- Kiold!- hallatszott egy erő teljes hang, és ezzel együtt megváltozott a terep. A lány elkezdte törölgetni az arcát, de amit letörölt, nem könny volt, hanem vér. Kabuto aggódva nézte a lány arcát. - Lehet, hogy a genjutsut kissé eltúloztam...- húzta a száját. A lány még mindig remegett.
- Mi?- kérdezte ijedten.
- Orochimaru-mester mondta, hogy a lelki állapotodat figyelembe véve, próbáljam meg előhívni a Mengekyodat. Azt mondta rá ér, de úgy gondoltam, neked is jobb, ha előbb túl leszel rajta, valamint nem akartam, túl sok időt pazarolni rá.- segítette fel a reszkető lányt. - De lehet kicsit túlzásba estem.- vonta meg a vállát.
YOU ARE READING
Beavatlan (Uchiha Mei) (Átírás alatt)
FanfictionAz igaz barátság nem egy könnyű dolog. Főleg nem, ha az ember shinobi, hiszen bármikor bárkit elveszthet. A barátságnak van definíciója? Hiszen mindenkinek mást jelent. Uchiha Meinek a családot. Ott az otthona ahol a barátai. Viszont mi sülne ki bel...