A zárkáknál állt Mei, a csapat pedig a folyosó végén várt rá.
- Annyira izgulok.- szólt halkan Juugohoz.
- Megértem.- kuncogott a srác.- De ügyes leszel
A kapuhoz indultak, ahogy a szokások diktálták. Kimimaro és Mei hátul sétáltak, lemaradva a többiektől. Kimimaro megszorította a társa kezét.
- Ígérd meg, hogy teljesíted sikeresen.- suttogta alig halhatóan.
- Én...-
- Csak ígérd meg.- nézett rá a szeme sarkából.
- Nem tehetem.- hajtotta le fejét Mei.
- Hogy-hogy?- nézett végül rá teljesen meglepetten.
- Itt leszel? Itt maradsz.- tette a szabad kezét a szívére.- Ígérd meg.-
- Ott.- mosolyodott el végül.
- Akkor nem lesz baj.- húzódott nagy mosolyra a szája.
- Mei.- sétált hátra az említetthez Jirobu.- Ez a tiéd.- nyújtott át egy bentos dobozt. Mochi, dango, onigiri és rántott garnéla rák volt benne.
- Köszi szépen.- tette be a táskájába séta közben igaz, elég szerencsétlenül.
- Segítsek?- vonta fel a szemöldökét Kimimaro szórakozottan.
- Nem kell köszi.-
- Mei, gyere.- állt meg a kapuban Kabuto.
- Na akkor ifjú tanítványom. Itt az ideje bebizonyítanod mennyit is fejlődtél valójában.- nyújtott át egy tekercset a lánynak.- Ebbe jegyzeteld majd kérlek, az észrevételeidet, és, ha valami fontos információt tudsz meg a faluról. Kabuto elkísér.-
- Értettem.- bólintott határozottan.
- Akkor, a Hanghatos elit csapat legfiatalabb tagjának ezennel megnyitom a chunin vizsgáját.- húzta ki magát büszkén Orochimaru.- Mindent bele fiatal tanítványom.-
- Gyere.- intett a fejével Kabuto. Mei fájón nézett vissza a barátaira, aztán elszánt tekintettel a külvilág felé fordult és a kísérője után indult.
- Mei.- vágta át a Hanghatos közti feszültséget Sakon. A lány megfordult.
- El sem köszönsz tisztességesen?- tette csípőre a kezét Kidomaru.
- De!- futott vissza boldogan, és a csapatra vetette magát. Hangrejtek történelmének legszebb és legszomorúbb pillanata volt, hiszen a Hanghatos utolsó ölelését láthatta aznap a világ. Egy barátság vége, ami nem az emberek önzősége miatt ért véget. Egy kislány szívének utolsó kedves boldog emléke.
- Sok sikert Mei.- monda kórusban a csapat.
- Meg lesz.- intett boldogan, majd véglegesen elindult Kabuto után.
A határon belül rengeteg ismerős helyszínbe futott a kislány, ahova rengeteg szép, szívének kedves emlék kötötte.- Milyen szép.-nézett fel a felhőtlen égre.- Kimimaro.- suttogta mélán. A gondolatai háborút vívtak, folyamatosan gyártva az újabb és újabb összeesküvéselméletet. Mit titkolhatnak előle, mi történik az otthonával, ki az akit meg kell találni. Ilyen és ehhez hasonló gondolatok cikáztak a fejében. Viszont egy, elnyomta az összes többit. Mi fogja itthon várni? Ebben benne volt minden, ami jelenleg aggodalmat okozott neki.- Kabuto.- szólt az előtte lévőnek, aki viszont válaszra nem méltatta.- Mi történik Hangrejtekben?-- Semmi. Mi történne? Az történik ami eddig. De ha valami lenne, az sem tartozna rád.- Meinek egyáltalán nem tetszett a lekicsinylő hangnem amit az idősebb megütött vele szemben.
ESTÁS LEYENDO
Beavatlan (Uchiha Mei) (Átírás alatt)
FanficAz igaz barátság nem egy könnyű dolog. Főleg nem, ha az ember shinobi, hiszen bármikor bárkit elveszthet. A barátságnak van definíciója? Hiszen mindenkinek mást jelent. Uchiha Meinek a családot. Ott az otthona ahol a barátai. Viszont mi sülne ki bel...