Mitsuda, Hanada és Honda, csak messziről nézték a harzot.
- Mei jól van?- kérdezte hirtelen Mitsuda.
- Nyugi. Csak lusta.- mondta unottan a fekete kígyó.
- Figyeljétek inkább, a harcot. Egyre érdekesebb.- cikáztak a harmadik idézett állatnak a szemei, hogy egy pillanatot se halasszon el a küzdelemből.- Úgy látszik vérre megy... Ha nem tévedek a szőke srác a kyuubi... Hm... érdekes... Hogy hívják Mei bátyját?- tűnődött.
- Az idősebbet Uchiha Itachinak, aki pedig most harcol, az Sasuke.- Hanada volt a legokosabb közölük.
- Az az Itachi?!- riadt meg a szürkés lila.
- Jap. Minden esetre ígéretesnek ígérkezik a harc kimenetele. Egy ninja zseni családból származó, aki birtokában van az átok billognak,- Hanada közbe vágott, a szürke kígyó monológjába.
- Kis híján, olyan, mint Mei.-
- Khm... Mei viszonylag tudja használni billogot... De ott tartottam, hogy egy Meihez hasonló ninja a kyuubi fiú ellen.- fejezte be.
- Most én emlékszem rosszul, vagy Mei tényleg nem mondta mikor kell segíteni?- kérdezte Mitsuda. Síri csend keletkezet és mindenki erősen gondolkodott, de senkinek nem rémlett semmi. A távolban hallatszottak a csata hangjai, de ők hárman túlságosan bele merültek az előbbi kérdésbe és legkésőbb csak akkor kapták vissza a figyelmüket a két srácra, amikor Naruto elkezdett átváltozni. Lassan két órája harcolnak...- suttogta.
- Sztem most van az, hogy segíteni kéne.- indult el Honda.
- Hagyd, csak elvannak. Majd akkor, ha nagyon eldurvulnak a dolgok.- tartotta vissza a fekete kígyó. A lány ekkor kezdett el mocorogni, a három kígyó pedig kiesett a pólójából.
- Wháááá!- síkítottak.
- Mi a... Tsuko... fáj a fejem...- dörzsölte a szemeit.- Ez a chakra!- ült fel hirtelen Mei.
- Valami gond van?- kérdezte érdeklődve Honda.
- Ne... indulnom kell!- kaparta fel magát a földről.- Kakashi is a közelben van.- magyarázta a helyzetet. Bocs. Ti tartsátok a frontot. - indult el az egyik irányba. ,, Megállj te szemét! Milyen jogon akarod tönkre tenni az erőfeszítéseinket?!" Negyed óráig rohant maximum, amikor meglátta a másoló ninját. A férfi és észlelte a lány jelenlétét és hirtelen megállt.
- Nincs most rád időm! Hagyj elmenni és akkor vissza térhetsz épségben az otthonodba.- mondta a felnőtt.- Pakkun. Menj tovább!-
- Egy kis kutya nem fogja megállítani az eseményeket, Kakashi.- köpte a szavakat a lány.- Most már nincs visszaút. Az élet néha okoz meglepetéseket. Néha kellemeset, de olykor az is meg eshet, hogy a sors nem a mi javunkat szolgálja. És ez... , a mostan kialakuló helyzet az utóbbi.- vette le hátáról a katanáját.
- Nem a te gyermeteg éned fog megállítani, abban, hogy vissza hozzam a tanítványom.- vette elő egy kunait.
- Gyermeteg? Sokan mondják. De amint meg ismerik a valódi erőm, sírva menekülnek el.- mosolygott a lány. ,, Kimimaro, mit tenne egy ilyen helyzetben? Ki eszelne egy tervet? Biztos... De én ehhez hülye vagyok." A két ellenfél egymásnak ugrott. Mei lendítette a kardját, de Kakashi kivédte a kunai-val. A férfinél lévő fegyver, pár másodperc alatt ketté tört, de ez épp elég volt ahhoz, hogy a lány ne ejtsen sebet az ellenfelén. Mei elő hívta a sharinganját.
- Ilyen korán beismerted, hogy ellenem nem mész semmire?- kérdezte gúnyosan Kakashi.
- Tudja, jobban szeretek elővigyázatos lenni.- mosolygott. Majd újra a férfinak rontott, aki könnyű szerrel kerülte ki a kard szúrásait, Mei, Tayuya egyik kottájának a ritmusárra mozgott. ,, Nem vacakolhatok sokáig. Vissza kell mennem a bátyámért."
- Túl kiszámíthatók a mozdulataid.- vetette oda, könnyen. Mei ekkor megváltoztatta a dal ütemét és ekkor sikerült meg karcolnia a férfi oldalát, aki meglepődött.
,, Bocs. Tayuya... De át kell írnom a kottádat." A lány mozdulatai egyre gyorsabbak lettek és kevésbé kiszámíthatók, így Kakashinak se kerülhette el a harcot. Az átok billog is elkezdett szét terjedni a lány testén. Amikor beborította a fél testét, hátrább ugrott.
- Pusztító tűzgolyó!- kiabálta. Az ellenfél egy percre meg lepődött és félre ugrott. Mei beakart vinni neki a katanával egy súlyosabb sebet, de arra nem gondolt, hogy a férfi számított rá, aki ezután kunai-val megvágta a lány arcát, akinek ennek hatására teljesen beborította már testét a billog. Nem sokkolta a seb, így kardját a férfi felé lendítette és sikeresen megkarcolta a karját. Kakashi se maradt tétlen és, ahogy Mei át pördült előtte, sikeresen bele szúrta a hátába a kunait. - Most pedig következzék az írisz tánc koreográfiája!- ugrott távolabb. Már előre készítette a chakráját, hogy a tánc felénél felvigye az átok billogot a második szintre. - Tűz mező!- Fújta egy kör alakba a tüzet, amely körbe vette az ellenfelét, így sikeresen bevitt egy ütést, és ahogy Kakashi vissza akart ütni, Mei átugrott a feje felett és egy pörgéssel érkezett a földre. - Tűz szirmok!- Elővett egy pár robbanó cédulát amiket a férfi irányába hajított, aki még mindig nem látott a tűztől, viszont a sharinganját már aktiválta. Ekkor a cédulák, a hő hatására meggyulladtak.- Tűz szellemek!- Mei elkönyvelte magában, hogy nem is kell végig táncolni ezért vissza indult Sasukéhoz, de hirtelen egy kunai fúródott a vállába. ,, Francba!"- Naiv dolog az ellenfélnek hátat fordítani.- lépett ki a füstből a férfi. Mei a chidorit használva rontott neki a Kakashinak, nem is gondolva arra, hogy a felnőttnek, jobban megy ez a technika. A férfi is chidorival támadt vissza, és amikor egy másnak rohantak természetesen ő került ki sikeresebben, mivel Mei kemény öt métert repült és a további távot is, csak egy fa akadályozta meg. A lány felállt és letörölte a vért a szája széléről.
,, Oké... Hogyan tovább...?". A katanáját újra kezébe véve rohant a férfi felé. - Tüzes penge!- suhintott Kakashi felé, de nem ért vele semmit és a férfi, még gerincen is vágta, aminek hatására a porban landolt. Egyből fel pattant, és a férfi felé lendítette, a katanát és ez már sikeresebb volt mert megkarcolta a lábát. ,, Indulhatok". Ezt követően hátra ugrott, majd hirtelen köddé vált. Kakashi meglepetten nézett körbe.- Bocs. Hol is tartottam?- kérdezte egy hang a háta mögül.
- Ja, emlékszem. Ott hogy meghalsz!- nyújtotta ki kardját.- Ha, sikerülne megölnöd, az olyan lenne mint ha hagytam volna magamat.- nézett unottan a lányra.
-Akkor rajta!-
,, Valószínűleg pár perc múlva észre veszi hogy egy klón, de legalább nyertem vele egy kis időt.'' Az igazi Mei a fák között ugrált már. ,, Abban a klónban van a maradék chakrám 80%-a. A maradék húsz is csak arra lesz jó, hogy vissza jussak a rejtekhelyre. Ha, még egy ellenséggel számolnom kell, akkor nekem befellegzett."
Kakashi kevesebb mint, két perc alatt rájött a trükkre. De Meinek ez már jó és kifizetődő volt. Amikor a lány vissza ért bátyjához, Sasuke, Naruto mellett állt.- Ez remek. Ennek is vége.- sóhajtott a fiatalabbik.- Ezek szerint mehetünk haza.- Lépett előre, majd fejét lehajtotta. - Már csak az aggaszt, hogy a többiek még nincsenek itt... Bizonyára már úton vannak.- szorította ökölbe a kezét.
- Menjünk.- lépett mellé az idősebb.
- Honda, Mitsuda, Hanada. Köszönöm. Most... vissza mehettek.-guggolt le a lány, a három kígyó elé.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Beavatlan (Uchiha Mei) (Átírás alatt)
FanficAz igaz barátság nem egy könnyű dolog. Főleg nem, ha az ember shinobi, hiszen bármikor bárkit elveszthet. A barátságnak van definíciója? Hiszen mindenkinek mást jelent. Uchiha Meinek a családot. Ott az otthona ahol a barátai. Viszont mi sülne ki bel...