35.⭑Yanlış anlaşılma⭑

6K 552 793
                                    

İyi okumalar...♡♡♡

<><><>

Eskisi gibi sakin sabahlar şimdi yerini gürültüye bırakmıştı. Yatak da birbirine sarılarak uyuyan ikilinin üstlerine çıkmaya çalışan iki yaramaz kurt sonunda istediklerini başarmış, ilk önce Omega babalarını uyandırmışlardı.

Sarışın Omega kendini saran kollardan uzaklaştığı an da bedeni küçük kollarla sarmalanıp boynunda küçük nefes alışlar hissetmişti. Felix uyku sersemliği ve kısık gözlerle kendisine sokulan minik bedene bakmış, ardından da gülümsemişti.

"Bunu konuştuğumuzu sanıyordum Yongjin."

Yeni uyanmanın verdiği kalın sesiyle konuşmuş, bununla hayran dolu bakışlar irislerini bulmuştu.

"Çok özledik sizi o yüzden Baba~"

4 yaşında olmasına rağmen konuşması yaşıtların göre daha iyiydi Delta'nın. Çok çabuk öğrenirdi ancak babaları konunun içine girdiğinde bunu biraz umursamazdı. Hâla kıskanç kurttu o.

"Özlediniz demek?"

Delta hızlıca başını sallayıp tekrardan lonicera çiçeği kokan boyna gömülmüştü. Felix, oğlunun bu haline kırkıdayıp başını yanındaki ikiliye çevirmişti.

Jinyong, babasının karnına oturmuş şekilde yanaklarını öpüyordu ancak Alfa da hiç bir tık yoktu. Sanki gece en çok yorulan kişi o'du.

"Babacığım hadi uyansana."

Küçük Omega fısıltıyla karışık tatlı sesiyle babasının kulağına doğru konuşmuştu. Bir süre daha bekledikten sonra sinirle dişlerini Alfa'nın yanağına bastırarak sertçe ısırmıştı.

"Felix şimdi sırası değil. Gece hiç yorulma-"

Sarışın Omega duyduğuyla gözleri kocaman açılmış, sözünün tamamlanmasına izin vermeden Hyunjin'in ağzına bir tane geçirmişti. Böylece Alfa gözlerini hızla açmış, kucağında şaşkın gözler ile kendisine bakan kızına bakmıştı.

"Baba, neyden bahsediyosun?"

Alfa, küçük kızından gelen soruyla kafasını Omegasına çevirmişti. Gülümseyen yüzünün aksine gözleri ateş saçıyordu Omegasının.

"Baban ile gece çok çalıştığımız için çok yorulduk. O yüzden öyle dedi bebeğim."

Sarışın Omega, olaya el atıp Alfa'nın dediğini farklı anlamda açıklamıştı.

"Evet, baban doğru söyledi. O kadar çok çalıştık ki çok yorulduk. Ama bir öpücüğe yorgunluğumuz uçup gider."

Babasının dediğiyle Jinyong başını sallamış, ardından teker teker iki babasına da uzanıp yanağına kocaman öpücükler sıralamıştı. Delta ise umursamadan Omega babasına sıkıca sarılıyordu.

"Yongjin, babaya hiçbir şey söylemeyecek misin?"

Hyunjin, kucağındaki bedeni Omegası ile arasına yatırıp elini eşine sıkıca sarılmış olan Delta'nın saçlarına atıp okşamıştı. Bununla Delta daha çok babasına sokulmuş, Alfa'dan uzaklaşmaya çalışmıştı.

Hyunjin, anlamaz bakışlarını eşinin yüzüne çıkarmıştı böylece. İkisi de oğullarının neden böyle davrandığını bilmiyordu.

"Sorun ne Yongjin?"

"Hiçbir şey."

Dedikten sonra Omega babasının kolları arasından çıkıp yataktan inmiş, hızlı adımlarla kapıya ilerlemişti arkasında iki şaşkın bedeni bırakarak...

Soul Mate/Hyunlix√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin