- Κωνσταντή, τι να την κάνουμε την προστασία εδώ πέρα; Σε νοσοκομείο είμαστε.
- Πατέρα, άκου με που σου λέω. Να σου πω, θα στείλεις έναν-δυο άντρες σου ή να βρω μόνος μου;
- Να σου δώσω, παιδί μου, αλλά θα μου εξηγήσεις τι συμβαίνει;
- Δε χρειάζεται να ξέρεις. Για να στο λέω, σημαίνει πως είναι απαραίτητο.
- Κωνσταντή. Με τρομάζεις. Κινδυνεύει κάποιος; Έχει να κάνει με την επίθεση που δέχτηκε ο Νικηφόρος; Ξέρετε κάτι περισσότερο και δε μας λέτε;
- Ό,τι σας είπαμε και τότε, σου λέω και τώρα. Μην το ψάξεις. Αυτοί οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι.
- Ποιοι άνθρωποι, Κωνσταντή; Ποιοι άνθρωποι; Μίλα!, είπε αγανακτισμένος. Τόσο καιρό σεβάστηκα την επιθυμία όλων σας και δεν έκανα ούτε μία κίνηση. Είπατε πως το σημαντικό είναι να γίνει καλά ο Νικηφόρος και τα υπόλοιπα θα τα λύσουμε. Και έχετε δίκιο, δεν αντιλέγω. Αλλά, εδώ, βλέπω πως, εσύ, ξέρεις κάτι. Και για να θέλεις εσύ να βάλουμε προστασία, έξω από τον θάλαμο του Νικηφόρου, κάτι φοβάσαι.
- Πατέρα! Λοιπόν, για να τελειώνουμε. Δεν πρόκειται να σου πω κάτι παραπάνω. Όσα λιγότερα ξέρεις, τόσο το καλύτερο. Ενημέρωσε τους άντρες σου ότι τους χρειαζόμαστε και τα υπόλοιπα άστα πάνω μου.
- Ποιους άντρες, Κωνσταντή, για ποιο πράγμα μιλάς; αποκρίθηκε η Μυρσίνη, βγαίνοντας από τον θάλαμο.
- Μητέρα, άστο καλύτερα, δεν είναι ανάγκη να ξέρεις.
- Δούκα; Θα μου πείτε τι συμβαίνει; Κινδυνεύει από κάτι ο γιος μου; Μίλα Δούκα, πες μου! Μιλήστε!, φώναξε ανήσυχη.
- Ο Κωνσταντής, επιμένει πως είναι απαραίτητο να υπάρχουν μερικοί φύλακες εδώ γύρω, να έχουν το νου τους.
- Θα είναι καλύτερα έτσι, μάνα, να υπάρχει κάποια προστασία. Μη ρωτάς περισσότερα.
- Αν ξέρετε κάτι παραπάνω και μου το κρύβετε, αλίμονό σας. Σας προειδοποιώ.
- Μυρσίνη, μην ανησυχείς, προληπτικά το κάνουμε. Για παν ενδεχόμενο.
- Καλά. Δούκα, πάω να πλυθώ, ένα λεπτάκι, κι έρχομαι.
Μόλις απομακρύνθηκε, η Μυρσίνη, ο Δούκας πλησίασε τον Κωνσταντή και τον έπιασε σφιχτά από το μπράτσο.
- Εμένα δε με ξεγελάς. Μην κοιτάς που σε κάλυψα μπροστά στη μητέρα σου. Δεν ήθελα να ανησυχεί περισσότερο, γιʼ αυτό δεν είπα κάτι. Θα μου πεις, όμως, ό,τι ξέρεις!
BINABASA MO ANG
Καταιγίδα
Fanfiction|| τι έρωτας, τι θάνατος δεν έχεις να διαλέξεις || •1968• Δικτατορία. Άνθρωποι του καθεστώτος, κρύβουν ένοχα μυστικά, που μπορούν να τους προδώσουν. Στοιχεία που, αν βγουν στη φόρα, οι ίδιοι θα καταστραφούν. Πώς θα αντιδράσουν, όταν κάποιος σκαλί...