Ανάγκη

405 6 0
                                    

Τη βρήκαν εκεί, κάτω από το γυάλινο παράθυρο του θαλάμου.

Είχε πάει να τον βρει.

Ήταν κουρνιασμένη στο πάτωμα.
Το κεφάλι της ακουμπούσε στον τοίχο. Τα χέρια της αγκάλιαζαν τα πόδια της. Το βλέμμα της ήταν άδειο.
Κοιτούσε κάπου απροσδιόριστα.

- Ασημίνα μου, τι κάνεις εδώ; Γιατί έφυγες από το δωμάτιο;

Η Ασημίνα γύρισε και κοίταξε να δει ποιος της μιλούσε. Αντίκρυσε την Πηνελόπη αναστατωμένη και τον Δούκα που στεκόταν πιο πίσω, να κοίτα ανήσυχος.

- Ήθε... Ήθελα να τον δω. Ήθελα να έρθω κοντά του, να με νιώθει, είπε και ακούμπησε απαλά το χέρι της στον τοίχο που βρισκόταν πίσω της.

Και τότε τον είδαν...

- Αδερφέ μου. Πατέρα ο, ο Νικηφόρος, πρόφθασε να πει και ξέσπασε σε κλάματα.

Ο Δούκας ένιωσε έναν κόμπο να ανεβαίνει απ' το στομάχι του στον λαιμό του. Δεν κατάφερε να αρθρώσει κάποια λέξη. Έμεινε να κοιτά.

Εκείνη τη στιγμή κατέφτασε ο γιατρός, που αναστατωμένος έψαχνε στους διαδρόμους του νοσοκομείου για την εξαφανισμένη ασθενή.

- Κυρία Σταμίρη, εδώ είστε και σας ψάχνουμε; Σας είπαμε ρητά ότι δεν πρέπει να σηκωθείτε απ' το κρεβάτι για κάποιες ώρες. Και κυρίως, δεν πρέπει να αναστατώνεστε. Ελάτε σας παρακαλώ μαζί μου.

Η Ασημίνα, που πήρε αμέσως ύφος άρνησης, άρχισε να κουνάει το κεφάλι της δεξιά και αριστερά.

- Όχι, όχι. Θέλω να μείνω εδώ, δίπλα του, αφήστε με σας παρακαλώ.

- Αυτό που ζητάτε είναι αδύνατον. Οι γιατροί είναι μαζί του συνεχώς, παρακολουθούν την κατάστασή του. Εσείς δεν επιτρέπεται να είστε εδώ. Κι εσείς κύριε, κυρία μου, ελάτε. Απαγορεύεται να έρχεστε εδώ. Προς το παρόν τουλάχιστον, μέχρι να σας επιτραπεί απ' τους γιατρούς που τον παρακολουθούν.

- Είμαι ο πατέρας του, γιατρέ. Αφήστε μας να τον δούμε για λίγο.

- Κύριε Σεβαστέ, είναι αδύνατον. Σας παρακαλώ. Μη δυσκολεύετε περισσότερο την κατάσταση. Γυρίστε πίσω στον διάδρομο αναμονής. Ελάτε κυρία Σταμίρη, να σας συνοδεύσω πίσω στο δωμάτιο.

- Αφήστε γιατρέ. Θα την πάμε εμείς. Έλα πατέρα, βοήθησέ με να την πιάσουμε, είπε η Πηνελόπη σκουπίζοντας τα δάκρυά της και προσπαθώντας να δείχνει δυνατή μπροστά στην Ασημίνα. Έλα Ασημίνα μου, σήκω κορίτσι μου, πάμε.

Καταιγίδα Where stories live. Discover now