Yaklaşık iki hafta oldu ve Hoseok bana yavaş yavaş gerçekten iyi davranmaya başladı, nedenini bilmiyorum ama umursamıyorum.Kendi açımdan, her zamanki gibi Jimin'i merak ediyorum ve onunla nasıl konuşabileceğimi düşünüyorum. Ama çoğu kez geceyi Hoseok'la birbirimizden bahsederek bitiriyoruz.
Namjoon ve Jin biraz daha mesafeli görünüyorlar. Ne zaman Hoseok yakınlarda olsa, çenelerini kapatıp onu izliyorlar. Namjoon ona anlayışlı bir bakış atarken Jin ona daha çok uyarıcı bakışlar atıyor.
Neden böyle davrandıkları konusunda her seferinde kafam karışıyor ama nedenini bilmek benim yerim değil.Bunun dışında, ofiste yine aynı geçen başka bir gün...
Genelde Hoseok'a toplantılarının ne zaman olduğunu söylüyordum ve o da bana Jimin'le nasıl daha fazla konuşacağımın planlarını anlatıyordu.
Her şey harika gidiyor, ama ne kadar çok düşünürsem, o kadar çok Jimin hakkında konuşmamasını diliyordum.
Bu bizim anlaşmamız, bu yüzden gerçekten şikayet edemem. O sadece işini hallediyor ki... görevinden ayrılabilsin... Başımı sallayıp çalışmaya devam ettim
"Yoongi." Ayağa kalktığını görmek için Hoseok'a baktım.
"Bir süredir sana sesleniyorum, iyi misin?"
Yanıma geldi ve parmağını çenemin altına koydu. Bana baktı ve sonra alnını benimkine dayadı. O kadar gergindim ki kendimi sakinleştirmek için gözlerimi kapattım.
"Ateşin yok, bu iyi."
Uzaklaştığında sıcaklığının benden uzaklaştığını hissediyordum, bu onu geri çekmek istememe neden oluyordu.
"Bugün dışarı çıkacağız" Bir an yüzüne baktım.
"Ne?" Ceketini alıp üzerine geçirdi.
"Bugün dışarı çıkıyoruz, beni duymadın mı?" Kaşını kaldırdığında başımı salladım.
"Hayır, sizi duydum, üzgünüm efendim ama neden çıkıyoruz?" Kollarını düzeltirken gülümsedi.
"İkimizin de ihtiyacı var." Bana tepeden bir bakış attı "Yeni giysiler... ve ayakkabılara" Gözlerini takip ederek vücuduma baktım ve kaşlarımı çattım.
"Gayet iyi giyiniyorum, çok teşekkür ederim!" Sadece kıkırdadı
"Evet, iyi giyinebilirsin ama daha fazla giysiye sahip olmanın zararı olmaz." Sadece başımı salladım ama gözlerimi devirmeyi ihmal etmedim.
"Haklı olabilirsin ama toplantılarımız var." Kapıya doğru yürüyordu.
"Onları iptal et." Odadan çıkarken beni hazırlıksız yakalayarak söylediğinde şaşkınlıkla onu hızla takip ediyordum.
"Vay, vay, vay. Ne demek onları iptal et, önemli değiller mi?" Asansörün düğmesine basarken arkasına baktı.
"Öyleler .... ama benim gözümde başka biri daha önemli."
Asansöre binerken adeta sırıtarak gözlerime bakıyordu.Öylece durdurduğumda asansör kapanmak üzereydi.
"Hiçbir şey çalışmaktan daha önemli değildir."
Hoseok bana bakıp sırıttı.Beni asansör duvarına doğru ittiğinde bacağı benimkilerin arasındayken çenemi tutuyordu, neredeyse beni kaldırmıştı.
"Sana katılmıyorum ama söylemeliyim ki. Bazen çalışmak işleri daha eğlenceli hale getiriyor." Kulağıma yaklaşıp ısırdı.
Asansörün alt kata geldiğimizi bildiren sesini duyduğumda hareketinden dolayı biraz kızardım. Bana bakarak yavaşça uzaklaştı ve sonra çıkmak için arkasını döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUST SAY THE WORD (SOPE)
Teen FictionYoongi, Jimin ile dağılmakta olan bir ilişki içindedir.Bir gün sarhoş ve depresif bir ruh halindeyken istediği her şeyi yerine getirecek bir İblis çağırır.