Bölüm 17

208 22 23
                                    

Çok fazla beklettiğimin farkındayım kusura bakmayın sadece pek hevesim yok bu aralar kitaplarıma ama hepsini bitirmeye çalışacağım. Herkese iyi okumalar şimdiden ❤️

1 Sene Sonra

O trajik geceden beri kimse Hoseok'u görmemişti.Ben de kimseyi görmeye gitmedim ve o gece ırmakta yüzerken sadece öylece yattım.

Daha sonra terk edilmiş güzel bir ev buldum.Bunca zamandır orada yaşıyordum.Geçen yıl boyunca sadece evde yaşadım, çok az şeyle hayatta kaldım.Kesinlikle çok fazla kilo verdim ve zayıfladım.

Bugün 13 Ocak yine kış.Tam bu gün geri dönmeye karar verdim.Evimin iyi olduğunu biliyordum çünkü bir yıllık kirasını peşin vermiştim yani öylece beni bekliyordu.Eminim insanlar beni unutmuşlardır ve mutlu mesut yaşayıp gidiyorlardır.  

Ne sakalım var ne başka bir şey çünkü bıçakla traş olmayı biliyordum ama kesinlikle farklı görünüyordum, yani bir yıl oldu sonuçta.

Son bir yıldır oturduğum nehrin kıyısında yürümeye başladım.Özlediğim huzurlu cennet buydu.Ama bir şey eksikti,birisi eksikti daha doğrusu... ama kim olduğunu asla çözememiştim.  

Evime geri dönüp manzarayı gördüğümde iç çektim.Bahçem çöplük olmuştu aslında komple evim çöplük gibi görünüyordu. Sakladığım, kimsenin bilmediği yedek anahtarımı aldıktan sonra kapının kilidini açıp içeri girdim.  

Eve girince derin bir nefes aldım.Evimi özlemiştim.Etrafta dolaşıp mutfak masamdaki çiçeklere baktım.Solmuşlardı ama yine de güzel olduklarını söyleyebilirdim. Hemen yanında bir not vardı.  

Merhaba , Bunu hiç görmeyebilirsin ya da büyük ihtimalle notu çöpe atacaksın ama seni tekrar görmek istiyorum.Bunu gördüğünde çoktan gitmiş olacağım ama bir gün geldiğinde ve beni hatırladığında.Umarım beni affedersin .  

                                                                                                                                                                                                             Aptal İ-

Bundan sonra mürekkep dağılmıştı.Neden dağıldığını ve kimin yazdığını düşünmeye çalışıyordum ama dürüst olmak gerekirse umurumda değildi.

Merdivenleri çıkıp odama  girince rahat bir nefes aldım.Doğruca banyoya yürüdüm.Kıyafetlerimi çıkarıp hemen duşuma girdim. Şampuanımın, saç kremimin ya da banyomdaki herhangi bir şeyin muhtemelen son kullanma tarihi geçmişti ama çok da umrumda değildi.  

Vücudumu yıkarken bir anda aklıma geldi "Aptal iblis." Bunu söylerken gülümsüyordum ve bu duşta o iblisin adını ilk söylediğim zamanı hatırlamıştım.

Daha fazla düşünemeden önce kalbime nedenini bilmediğim öyle bir ağrı girdi ki göğsümü sıkmak zorunda kaldım.  

İşim bitince duştan çıkıp merdivenlerden aşağı indim.Buzdolabına baktığımda hala iyi durumda olan biraz alkol görmüştüm.Biraz eski cips bulmak için mutfağa göz attım ve bulduğum cipsleri yemeye karar verdim.  

Acele edip bir gömlek almak için ayağa kalktım ve diğer kıyafetlerimle birlikte hepsini giydim.Eski ve tozlu olsalar bile hala yenilermiş gibi hissettiriyorlardı ve bu güzeldi.

Kanepeye oturup televizyonu açtım.Bu şey en son açıldığından beri yaklaşık bir yıl geçmişti.Televizyona baktığımda onlarca yeni şov ve filmler görüyordum. İsa aşkına sadece bir yıl oldu 5 değil.  

JUST SAY THE WORD (SOPE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin