Bölüm 16

230 26 88
                                    

Film gecesinden bu yana yaklaşık bir buçuk hafta geçti ve dürüst olmak gerekirse Hoseok biraz temas bağımlısı haline geldi. 

Sanırım sadece bu bir oyunmuş gibi beni tahrik etmeye çalışıyordu.Bazen bunu görmezden gelip sadece günüme devam ediyordum ama bazı günler gerçekten karşılık veriyordum. Hepsi sadece eğlenceli birer oyundu.

Bugün cumartesiydi ve tanrım gerçekten mutluydum.Bugün Namjoon ve Jin ile takılmaya karar vermiştim.  Evleri gerçekten güzel ve büyüktü.Kapıyı çaldığımda Jin hemen arkasında köpeklerle cevap verdi.  

Koya adında bir shibaları ,RJ adında bir corgileri ayrıca iki  tane de sugar gliderleri var. RJ ve Koya'yı sevip selam verdikten sonra içeri girdim.Jin beni oyun oynayıp sohbet edebileceğimiz oturma odalarına götürdü.

(Rip Eomuk,Odeng ve Jjangu)

"Hayat nasıl gidiyor?" dediklerinde gülümsedim 

"Aslında her şey yolunda gidiyor." Gülümseyip birbirlerine baktılar. 

"Hoseok nasıl?  

"Bir dakika...siz... nasıl ? " Jin ve Namjoon tekrar gülümsediler.

"Hoseok'un bir iblis olduğunu hep biliyorduk ve sonra Namjoon bana onun senin iblisin olduğunu söylediğinde, ikiyle ikiyi topladık. Bu yüzden seninle kaldığını düşündük. "Biraz şok olmuştum bu yüzden  kaşlarımı çattım

" Bekle  iblis olduğunu hep biliyordunuz ? Yani bu, 'benim' iblisim olmadan önce  onun iblis olduğunu bildiğiniz anlamına mı geliyor?'' Başlarını salladılar. 

 "Bekle bu yüzden mi iblis çağırmayı önerdin Namjoon ?" Kafasını salladı 

"Hayır, yaptığın şey herhangi bir iblisi çağırabilirdi ama sen Hoseok'u çağırdın." Sadece başımı salladım.

"Peki anlaşma nasıl gidiyor?" Jin, bana bakıyordu.

"Bu konuda tuhaf bir şekilde çok sakin görünüyorsun?" dediğimde Jin kıkırdadı.  

"Doğru sana hiç söylemedim değil mi ? Ben bir iblisim tatlım. " tükürüğümde boğuldum ve biraz öksürdüm

" Sen...sen." Jin gülmeye başladı

"Sakin ol hayatım sakin ol " Namjoon da Jin'le birlikte,bu yeni bilgiyi sindirme sürecime gülüyordu.

"Yani sen her zaman bir iblis miydin?" Başını salladı "mhm" Bir süre düşündüm.  

"Yani Namjoon da seni mi çağırdı?" Jin, Namjoon'un elini tutuyordu.

"Aslında komik bir hikayesi var.Bir kulüpte tanıştık, tek gecelik bir ilişkimiz oldu ve onu bir daha hiç görmedim. Sonra bir gün onun tarafından çağrıldım. Bir iblisi çağırmasının tek nedeni , birini nasıl elde edeceğine dair aşk tavsiyesine ihtiyacı olmasıydı.Bilmediğim şey ise o kişi bendim.Sanırım bu kaderdi"

Aşk böcükleri hallerine öğürdüm ve içkimden biraz daha aldım.  

"Pekala anlaşma nasıl gidiyor?"İç çektim

" İyi gidiyor, Jimin'in iş yükünün çoğunun azaldığını ve daha fazla dışarı çıkabildiğini öğrendim. Ayrıca, hala daha önce beraber gittiğimiz fırına gittiğini öğrendim.Ayrıca  arkadaşları Taehyung ve Jungkook ile kaldığını öğrendim. "

"Yeni bir şey var mı?" Kafamı salladım 

"Garip, önceden bana sürekli bilgi veriyordu. Şimdi ise bu çok nadir oluyor.Bana Jimin hakkında en son haber vermesinden bu yana 4 hafta gibi bir süre geçti." Namjoon ve Jin bunun nedenini tam olarak bilerek birbirlerine baktılar.  

JUST SAY THE WORD (SOPE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin