KARIŞIK HAYATLAR.
10. BÖLÜM
AÇELYA.❦
Genel bakış açısı.
Genç kız yalpalayarak eve girdiğinde anahtarı büyük bir gürültüyle yere düşmüştü. Kıkırdadı.
Yavaş adımlarla yukarı çıkmaya başladı. Merdivenlerin tam önündeydi onun odası, ama o kendi odası yerine koridorun en sonundaki odaya doğru yöneldi.
Yalpalayan adımları, sessizlikte çok fazla ses çıkarsa da umursamadı. Kafası iyi değildi, kendisi hiç iyi değildi. Biraz sesten zarar gelmezdi.
Sonunda ulaşmak istediği odaya ulaştığında gülümseyerek tıklatmadan kapıyı açtı. Koridor boyunca ses çıkaran hareketleri şimdi sessiz olmuştu işte. Eğer uyuyorsa onu uyandırmak istemiyordu.
İçeri tamamen girdiğinde kapıya arkası dönük bir şekilde yattığını gördü. Odada gözlerini gezdirdi, her zaman olduğu gibi dağınıktı.
Gülümsedi yeniden, onun en kötü huyları bile çok güzeldi.
Sessiz hareketlerle yatağın yanına geldi. Üzerindeki iğrenç elbiseden kurtulmak istiyordu o yüzden çekmeceden ona uzun gelen tişört çıkararak odadaki banyoya yöneldi.
Dizlerinin üstünde duran tişörtle yeniden banyodan çıktı. Hâlâ arkası dönük bir şekilde yatakta uzanan bedene bakarak yatağa ilerledi ve onun yanına uzanarak arkadan beline sıkıca sarıldı.
Uyandırmak istemezdi, ama ona ihtiyacı vardı.
Birkaç dakika boyunca öyle durdular. Aslında başka birisi olsa bu dağınık kafa ile hemen uyuması gerekirdi ancak o alışmıştı. Hem kafasının güzel olmasına hem de uykusuzluğa.
"Neden geldin?" Aklındaki düşüncelere ek bir zamanda sarıldığı bedenden gelen soruyla bir an irkildi. Ama sonra yeniden gülümsedi.
"Seninle uyumak istiyorum."
Alaz derin bir nefes alarak arkasını döndü, bu kez Açelya'nın yüzüne bakıyordu.
"Yine mi içtin sen?" Diye sorduğunda sesini sert tutmak için çabalaması gerekmişti.
Açelya gözlerini ona dikerek tavana baktı. Suçlu bir şekilde bir anda yeniden Alaz'a döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARIŞIK HAYATLAR
ChickLitAynada kendimi izliyorum ve soruyorum. "Kimim ben?" Zihnim yerinde değil. Kalbim acıyor, gözlerim doluyor. Kısık bakışlarım bazen odağını kaybediyor. Uzun süre de düzelemiyor. Saatlerdir bu banyodayım. Ölüyorum. Ellerim artık kanlı. Ben de artık he...