Jungkook
-Ezt nem hiszem el! -kiált fel bosszúsan Suho, majd hozzám vág egy szép kis összeget -Francért akar mindenki dugni veled!
-Ezt szoptuk mind, bár sejthettük volna, hogy ez lesz. -sóhajt Jackson, és ő is átadja a papírköteget.
-Ezaaaz Jungkook! Én kurvára örülök, egyel több trófea faszikám! -vereget vállon Yoongi, és pólóm alá rejti a borítékot -A nagy Jeon Jungkook-nak senki nem tud ellenállni, most már csak az a kérdés, hogy ez a fiúknál is ugyanígy van-e? -mosolyom lehervad, és értetlenül bámulok az előttem ülőre.
-Miről beszélsz? Dugjalak meg, vagy mit akarsz? -kacagok egyet fején, majd kortyolok egy nagyot az előttem lévő sörből.
-Azt akarom, hogy egy fiút is befűzz. Új fogadást indítok! Jungkook fogadjunk, hogy nem tudsz befűzni egy pasit az év végéig, úgy, hogy meg is dugod. -mosolyog nagy képpel a menta hajú, de hamar lehervad róla.
-Állom. -vonok vállat, és felállok -Ugye vágjátok, hogy ez egy félévi buli? Tehát vissza van még egy félévünk, sima dolog lesz. Holnap ütközünk a suliban. -intettem, majd ott hagytam a kis társaságot.
Jimin
Rettentően izgulok. Förtelmes évek után, végre új gimibe kerültem, és nem kell elviseljem a mindennapos megaláztatásokat. Nem kell félve átlépjem az iskola küszöbét, hogy vajon mikor vernek meg, végre új életet kezdhetek. Teljesen.
Kihagytam a vacsorát, nem akartam, hogy apa így lásson. Kisírt, felpüffedt szemekkel, és félelemmel teli tekintettel. Igen, az apámmal lakok, egy szörnyű tragédia óta.
Lefürödve fekszek az ágyamban, és az ablakon át bejövő fényt kémlelem. Holnap a legjobb oldalam kell mutassam, hisz az első benyomás nagyon fontos. Azt akarom, hogy jófejnek tartsanak, és minél többen akarjanak velem ismerkedni. Szeretnék barátokat, mert eddig sajnos inkább voltak ellenségeim, utálóim, lenézőim és sajnálkozóim. De igaz barátaim még soha.
Félek, mi lesz ha itt sem leszek jó senkinek? Ismét verni fognak? Pedig még be sem gyógyultak a sebeim, és még el sem tűntek a testemen éktelenkedő foltok.----
Sziasztok, egy kis kedv hozó..
Remélem tetszeni fog ez az új történet, próbálom összeszedettebben megírni mint az elsőt.
A napokban visszanéztem a Ne érints részeit, és rettenetes, hogy mennyi helyesírási hiba van benne.
Erre ebben a könyvben jobban fogok figyelni.Köszönöm ha elolvastad!
YOU ARE READING
Roham [BEFEJEZETT]
RomanceJimin-t egy szörnyű tragédia tette ilyenné. Félénk, visszahúzódó, és nehezen bízik meg bárkiben is. A múlt, az emlékek, a rémálmok, és a pánikrohamok mind mind egy nagy felhőként telepednek Jimin fejére, ezzel elködösítve a kifelé vezető utat. Egy n...