-Hogy érted? -könyököl az asztalra a menta.
-Úgy, hogy én akartam elvinni oda, csak azt akartam, hogy egy kicsit szórakozzon. Még meg is ígértem, hogy vigyázni fogok rá, és igyon nyugodtan. Tehát kb leitattam, megszegtem az ígéretem, és még majdnem meg is erőszakolták.
-Jesszusom. -suttog a mellettem ülő Jacks.
-De ott voltál, és nem történt meg. Nem tehetsz róla, ő ivott, nem te helyette.
-Akkor is én tehetek erről. Azt a kibaszott szemetet pedig ott helyben kellett volna rongyosra vernem, de Jimin nem volt magánál, nem hagyhattam magára. Azonnal hazavittem, és lefektettem.
-Jól is tetted, hiába verted volna agyon, semmit nem értél volna el vele, max egy feljelentést.
-Az sem érdekel. Jimin az az ember, akiért a börtönbüntetést is leülöm ha kell. -fonom össze karjaim.
-Jungkook, mi van veled ember. -rázza fejét Suho, majd elköszön, és otthagy minket. Nem sokra rá Jackson is megy, így csak ketten maradok a mentával. Furcsa tekintettel méreget, aztán közelebb hajolva kezd beszélni.
-Jimin mi? Nagyon jóba lettetek, csak nem meleg a nagy nőcsábász Jeon jungkook? -azonnal rá kapom szemem, és mindent tudó arcára nézek.
-Tehát ennyire látszik? -kérdem, miközben leszegem fejem.
-Ja, egy meleg felismeri a meleget. Tudod, amolyan hetedik érzék. -kacag.
-Yoongi, én odáig vagyok érte. -nézek rá, és szinte kétségbeesetten kezdek beszélni -Annyira tiszta szívű, és aranyos. Láttad a testét, és az arcát? Én napokig eltudnám nézni. És maga az egész fiú egy angyal. Komolyan mondom, többet nem kell egy nő sem, csak ő. Pedig te is tudod, soha életemben nem néztem meg egy fiút se úgy. Baszki, lehet Jimin szexuális vagyok..
-Te hülye vagy! -nevet fel, és feláll az asztaltól -Örülök neked, remélem összejön, de ne felejtsd a fogadást. -vált át komoly hangszínre, és otthagy.
Ezt ő sem gondolja komolyan, hogy Jimin a fogadás része. Soha nem vinném bele, vele komolyan gondolom.
Jimin egész héten nem jött, már azon gondolkodtam, hogy elmegyek hozzájuk, és berúgom az ajtót, csak adjon valami életjelet magáról. Végül Yoongi-éknál kötöttem ki, Jackson, és Suho-val együtt. A kanapén ültünk, és sörözve, szotyival a kezünkben beszélgettünk.
-Szóval azt mondod, ő nem a fogadás része. Értem. Tehát mellette mást akarsz megfektetni? Okos... -bólogatott elismerően Jacks, de arcon dobtam egy marék szotyival.
-Nem, te faszfej!
-Hé hé, ezt nekem kell feltakarítanom, úgyhogy tartsátok vissza a nomád énetek! -szegezte ránk mutatóujját a menta figyelmeztetően -Tehát, Jungkook. -nézett rám -Hogy akarod teljesíteni a fogadást, ha Jimin nem a része, mást pedig nem akarsz magadra húzni?
-Passzolom ezt az egészet, nyertetek. -mondom vállat vonva, mire a többiek fel kacagnak.
-Ez nem ilyen egyszerű. -teszi le az üveget Suho, és magyarázni kezd -Fogadást kötöttünk, akár csak eddig. Soha nem hátráltál meg, most sem teheted. Olyan része nem volt, hogy passzolhatod.
-Azt mondtátok, ha nem sikerül, akkor szét kürtölitek. Szerintem ez azt jelenti, hogy passzolhatom.
-A-a. Akkor mondjuk csak el, ha nem sikerül megdugni. Tehát muszáj lesz próbálkozni, mert fel nem adhatod barátom. Nagyon egyszerű, vagy sikerül, vagy nem, de mindenképpen be kell fűznöd valakit. Én azt mondom legyen csak a szöszi törpe az, ha sikerül a fogadás, akkor úgysem tudja meg soha.
YOU ARE READING
Roham [BEFEJEZETT]
RomanceJimin-t egy szörnyű tragédia tette ilyenné. Félénk, visszahúzódó, és nehezen bízik meg bárkiben is. A múlt, az emlékek, a rémálmok, és a pánikrohamok mind mind egy nagy felhőként telepednek Jimin fejére, ezzel elködösítve a kifelé vezető utat. Egy n...