Mivel 1 kedves olvasó válaszolt a kérdésre, így az ő kívánsága teljesül. Kirakom a 3 részt, aztán írok amíg lesz megint elég.
Innen is puszi, és köszi, hogy válaszoltál<3----
Jimin szorosan mellettem sétál be a bárba. Végül bal karomba kapaszkodott, és úgy bújt tovább. Persze én jobban magamhoz húztam, ha kényelmetlenül érzi magát, szeretném minél előbb megnyugtatni.
-Jungkook ez egy kicsit..
-Igen tudom. Kicsit komolyabb banda, de ne félj. Megvédelek ha bármi van. -nézek végig az egyik motoros bandán, akik egymás hátán törik szét az asztal körül levő székeket -Gyere, igyunk valamit, attól kicsit ellazulsz. -húzom a pult felé, és megvárom amíg leül az egyik székre.
-Jungkook! -kiált Soomin, a pulos lány -Ezer meg egy éve nem láttalak! Mi szél hozott?
-Szia Soomin, Jimin-nel vagyok, gondoltam benézünk, hogy ugyanolyan jó-e ez a hely. Bár ahogy elnézem, semmit sem változott.
-Ne is mond. Ezek az őrült motoros csávók már évekkel ezelőtt itt balhéztak, emlékszel?
-Hogyne, egyszer még az én hátamon is szét nyomtak egy széket.
-Mert nagy volt a szád! -nevetett, mire én is. A mellettem ülő csendesen hallgatott minket, így jobbnak láttam őt is bele vonni a beszélgetésbe.
-Tehát ő itt Jimin. Nagyon jó barátok vagyunk, és ma nagyon jól szeretnénk magunk érezni. Tudsz segíteni? -könyökölök a pultra, mire a Soomin kacsint és már elő is vesz két poharat.
-Örvendek Jimin, Soomin vagyok. -mosolyog a megszeppent szöszire, mire ő is elmormol egy szia-t.
A pultos elővesz egy üveg vodkát, mire Jimin rémülten néz arra. Már éppen megszólalna, de megelőzöm.-Jimin nem szereti a vodkát. Van valami likőröd? Az epreset szereti. -Jimin ismét pirulva néz rám, de úgy teszek mint aki nem látta.
-Ohh, persze. -elsétál, és le vesz egy rózsaszín üveget a polcról -Ezt imádni fogod. -kacsint, majd keverni kezdi az italokat.
Mikor elkészülnek mindketten megkóstoljuk, Jimin pedig az egészet megissza.
-Ez nagyon jó! -vigyorog, majd kér még egyet. A lány már csinálni is kezdi, de azért közelebb jön, és figyelmeztet.
-Tudom, hogy jó, de elég magas az alkoholtartalma. Megiszol egy 5-6 ilyet, és kurva jól leszel.
-Főleg úgy, hogy nem igazán bírja. -mondom, majd elé tolom az elkészült italát -De én itt vagyok, és vigyázok rá. Nyugodtan engedd el magad. -mosolygok, és koccintva legurítom a sajátom.
Pár óra múlva a székről nézem Jimin-t, ahogy éppen táncol. A zenétől ugyan nem hallatszik, de látni, ahogy magasba emelt kezekkel sikít. Magamban nevetek rajta, majd Soomin felé fordulok.
-Ez a valami tényleg üt. -nézek a lányra, mire ő mindent tudóan néz vissza rám.
-Én mondtam. Ráadásul 5 ilyet ivott meg, úgy, hogy nem bírja a piát. Jobban teszed, ha valóban figyelsz rá. -mondja, majd odaadja az italt az egyik férfinek. Egyet kell értenem vele. Jimin sokat ivott, kevés idő alatt. Visszafordulok a tánctér felé, de nem látom a szőkét.
Azonnal felállok, és a tömegbe megyek. Félre tolom a táncoló alakokat, és közben végig őt keresem. Nincs itt. Eltűnt.
-A picsába! -kiáltom, bár a hangos zene miatt nem hallatszik. Kétségbeesetten nézek körül a helységben, majd végül az emeletre megyek. Azonnal a mosdó fele sietek, mert bele sem akarok gondolni, hogy valaki már szobába vitte. De jobb is, hogy így tettem, ugyanis a férfi wc-be azonnal meg is találom. Egy férfi nyomja fel éppen a csempére, miközben a kigombolt ingje alatt lévő bőrét csókolgatja. Jimin nem tud magáról, üres szemekkel néz, és néha nyöszörög, de egyik végtagja sem mozdul -Azonnal engedje el! -kiabálok, mire az alak ijedten ugrik hátra, Jimin pedig a földre zuhan -Mit művel maga idióta? Még kiskorú!! -kiabálok, miközben az alakhoz lépek, és gallérjánál fogva megemelem -Azonnal tűnjön el vagy szarrá verem a képét. -búgom izzó szemekkel, és a földre hajítom. A férfi szapora lélegzettel, kúszva hagyja el a wc-t.
Azonnal Jimin-hez lépek, és mellé guggolok, majd testét felemelve a földről, ölembe fektetem. Gyorsan, és hatalmasakat lélegzik, állandóan nyel, és izzad. Ijedten kapom karjaimba, és egy taxit fogva azonnal haza megyek vele. Egyre melegebb, és mintha jobban izzadna. Nem foglalkozva a cipőnkkel, a szobámba rohanok, és azonnal az ágyamba teszem.
-Jimin, hallasz? -kérdem, és csapzott hajába túrok -Annyira sajnálom, jobban kellett volna figyelnem rád. Megígértem. -suttogom a végét, és gyorsan levetkőztetem. Egy szál boxerben fekszik, és tuti örülnék ennek, ha nem éppen ebben a helyzetben lennénk. Vizes ronggyal végig törlöm testét, amit jóleső sóhajokkal jutalmaz. Végül homlokára teszem, és arcára simítok. Az a kibaszott seggfej bedrogozta! Szarrá kellett volna vernem, de nem hagyhattam ott Jimin-t. Vele kell most legyek.
Tudtommal 4-5 óra múlva kiürül a szervezetéből, és még csak éjfél van, tehát holnap reggel már jól lesz. Legalábbis jobban. Leszaladtam pár üveg vízért, ugyanis rohadt szomjas lesz ha felkel. Bár meglehet, hogy most is az. Az megmagyarázná, hogy miért nyel és liheg ennyit. Felültetem, ő pedig kába szemekkel pislogni kezd.
-Minden rendben, itt vagyok. Semmi baj. -simítok arcára, mire ő sóhajtva hunyja le szemeit -Biztos szomjas vagy, hoztam vizet, gyere igyál. -letekerem a kupakot, és szájához tartom az üveget. Szájával azonnal rácuppan, és bár a helyzet elég szar, de muszáj megbámuljam ajkait. Egy huzamban megivott egy üveg vizet, de a biztonságkedvéért nyitottam egy másikat, és azt is oda tartottam neki. Miután megitta azt az üveget is, vissza akartam volna fektetni, de ő erőszakosan vergődni kezdett, mígnem nyakamba ejtette fejét.
-Jungkookhknm. -morogja nevem érthetetlenül, és mellkasomra simít, majd ingem kezdi szorongatni. Orrával nyakam kezdi szimatolni, majd csikizni, aztán végig nyal azon. Levegőt is elfelejtek nyelni, és nagyon közel volt, egy hatalmas nyögés. Gyorsan lefejtettem magamról a szöszi testét, és kezeim közé fogtam arcát.
-Mit művelsz Jimin? Nem vagy magadnál. -mondom neki halkan, szemébe nézve, de ő alig bírja nyitva tartani azokat. Visszafektetem, és hagyom aludni. Én pedig a fürdőbe megyek, és levetem a ruháim, majd beállok a zuhany alá.
Hogy lehettem ilyen hülye? Ő már az elején tudta, hogy ez nem lesz jó ötlet, én meg erőszakoskodtam. Ráadásul leitattam. Azt is megígértem, hogy vigyázni fogok rá, és szemmel tartom, ehelyett Soomin-nel társalogtam, és hagytam, hogy bedrogozzák, ráadásul majdnem megerőszakolták. Komolyan a sírás kerülget.
Másnap Jimin elég rosszul volt, de miután elmondtam neki, hogy mi történt, beleegyezett, hogy az apjának azt hazudjuk elkapott valami influenzát. Amíg még nálam volt vagy százszor bocsánatot kértem, ő meg folyton nyugtatott, hogy nem az én hibám.
Jelenleg vége van az iskolának, és a srácokkal ülök egy kávézóban. Jimin nem jött iskolába, biztos otthon piheni ki a hétvégét. Elgondolkozva ülök, miközben a többiek valamiről beszélnek. Nem figyelek rájuk, azon gondolkozok, hogy mi lenne a legjobb. Még ezerszer bocsánatot kérni Jimin-től, és sokkal jobban vigyázni rá, vagy szintén még ezerszer bocsánatot kérni, és távolságot tartani, hogy ne húzzam magammal a szarba.
-Figyelsz? -integet kezével fejem előtt Jackson.
-Aha.
-Nagyon elgondolkodtál, mi jár a fejedben? -kérdi Yoongi, és beleiszik a fekete kávéjába.
-Jimin a hétvégén nálam aludt. Elvittem abba a bárba, Soomin-hez, és esküszöm csak egy pillanatra fordultam el, erre a wc-ben bedrogozva találtam meg, amint valami fasz szopó felkeni a csempére. -motyogok, a többiek pedig hatalmas szemekkel bámulnak.
-Hogy mi a fasz??!! -kiált fel Suho, mire a pultos hölgy megkéri, hogy csendesebben beszéljen. Kínosan bólint, és suttogva kérdi még egyszer -Hogy mi a fasz??
-Miért aludt nálad Jimin?
-Minek mentetek bárba?
-Komolyan bedrogozták? -hárman egyszerre támadnak le kérdéseikkel, én pedig komolyan elgondolkozok, hogy felállok, és itt hagyom őket.
-Ja, és az egész az én hibám.
----
Mi vannak...
Velemény? Kit utálunk?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Roham [BEFEJEZETT]
RomanceJimin-t egy szörnyű tragédia tette ilyenné. Félénk, visszahúzódó, és nehezen bízik meg bárkiben is. A múlt, az emlékek, a rémálmok, és a pánikrohamok mind mind egy nagy felhőként telepednek Jimin fejére, ezzel elködösítve a kifelé vezető utat. Egy n...