열여섯 - tizenhat

1K 71 5
                                    

Ahogy megbeszéltük, kihagytuk mai nap a sulit. Ölelkezve keltünk fel, és nem nagyon akartuk elengedni egymást.
Végül összeszedtük magunkat, és le mentünk reggelizni. Anyáék már nem voltak itthon, így nyugisan, kettesben tudtunk lenni. Kaja után vissza mentünk a szobába, és adtam Jimin-nek egy kötős melegítőt, és egy pulcsit.

-Ez hülyeség, a srác meg sem próbálja megtalálni a zárba illő kulcsot! -háborodok fel, miközben a mellkasomon pihenő szöszi hátára simítok. Horror filmet nézünk, és sikerült a leggagyibbat megtalálnom.

-Sikerült már? -kérdi, én pedig ekkor veszem csak észre, hogy szemeit végig kis kezével takarta el.

-Jimin ha félsz, akkor miért nem szóltál? Nézhetünk mást is, ez amúgy is elég borzalmas. -nyúlok a távirányítóért, és kikapcsolom.

-Annyira beleélted magad, nem akartam elrontani. -legurul mellém, és onnan néz rám -Nem lenne kedved mást csinálni? Mondjuk elmehetnénk valahova.

-Ez most egy randira hívás? -emelem meg szemöldököm, mire ő zavartan elnéz rólam.

-Nem, ez egy unalom űző programra hívás.

-Akkor nem megyek. -fekszek hátamra, ő pedig boci szemekkel fordul felém -Csak akkor, ha eljössz velem egy randira Jimin. -nézek rá én is aranyosan, mire pirulva bólint egyet.

-Rendben Jungkook. -mosolyog, és felül -Akkor hajrá, siess és öltözz, közben pedig kitaláljuk, hogy mit csináljunk.

-Igazából én már tudom hova szeretnélek vinni. -meglepetten néz rám -Ne nézz így, volt időm megtervezni...

Nem öltöztünk sokat. Én húztam egy vastagabb pulcsit, és Jimin-nek adtam egy pólót, meg egy szintén vastagabb pulcsit. Persze kabát is lesz rajtunk, de biztos ami biztos.

-Ez most komoly? -kérdi rezzenéstelen arccal, mire az enyémről azonnal lehervad a mosoly.

-Nem tetszik? -kérdem félve.
Egy kerti moziba hoztam. Itt folyton romantikus filmeket vetítenek, és cuki kis két személyes fotelokon lehet ülni. Van vagy 50 db ilyen ülőke, és ezek mögött vannak bódék, ahol kakaót, teát, forró csokit, meg sok féle kaját lehet kapni.
Azt hittem tetszeni fog neki, olyan tipik romantikus alkatnak néz ki, de hát ha nem, akkor nem.

-Imádom! -csapódik nekem, mire majdnem eltátom a szám -Ez nagyon aranyos, láttad a fotelokat? -húzódik el, és hatalmas vigyorral a képén, az említett tárgyak felé mutat.

-Igen, láttam. Örülök, hogy tetszik. -mosolygok vissza rá -Szeretnél valamit inni? Hideg van. És kaját is veszünk, reggel óta nem ettél.

-Úgysem mondhatok nemet. -karol bele karomba, mire kisfiús öröm suhan át rajtam.

-De nem ám.

Mikor végre megkaptunk mindent, kerestünk egy komfortos fotelt, és leültünk. Jimin a teáját kortyolgatja, kajája ölében pihen, én pedig amint végzett az ivással, egy darab tteokbokki-t nyomok a szájába.

-Nem fázol? -suttogom neki. Éppen nekem dőlve ül, én pedig át karolom őt.

-Nem, így most jó. -a film legvégén járunk, és be kell vallanom, egész jó volt. Bár lehet csak azért tetszett, mert vele együtt néztem.
Miután vége lett, sétáltunk még a környéken kicsit, és Jimin kapott még egy gőzölgő teát, nehogy megfázzon.
Végül haza mentünk, gyors lezuhanyozott ő, aztán én, majd az ágyba bújtunk, ugyanis reggel megint kelni kell. De legalább jön a hétvége.

Reggel gyors el ugrottunk a szösziékhez, hogy gyors becsomagoljon, és átöltözzön. Bevallom meglepett, mikor az egyik neki adott pulcsimban jelent meg. Cuki.

Roham [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now