Az ágyon feküdtem Jimin-nel. Mellkasomra fektettem fejét, és úgy szorítottam magamhoz. Annyira sajnálom, hogy ez lett a vége. Az lenne a dolgom, hogy megmentsem az ilyen, és ehhez hasonló problémáktól, de soha nem jön össze.
Már vagy másfél órája így fekszünk, és nem merem lehunyni a szemem, nehogy elaludjak. Egyfolytában simogatom, és néha beszélek hozzá. Hogy mennyire szeretem, és hogy mennyire sajnálom. Mocorogni kezd, mire a szívem nagyot dobban, és elönt a félelem. Nem akarok elmozdulni mellőle.
-Chim, jól vagy? -suttogom óvatosan, mire ő kinyitja a sírástól püffedt szemeit, és egyenesen rám néz -Hallgass meg. -mondok csak ennyit, mire ő megpróbál felülni, de nem hagyom -Jimin én nem akartam, hogy ez legyen a vége. Hallgass meg kérlek, ennyit kérek. Végig sem hallgattad amit mondtak, rögtön téves következtetéseket vontál le.
-Azon mi a téves, hogy végig hazudtál nekem? -kérdi fátyolos szemekkel, mire magamhoz húzom egy ölelésre.
-Ne sírj, minden rendben lesz. -mondom, majd hagyom, hogy elhúzódjon, és rám nézzen -Igaz, hogy az elején belementem, de mikor a buli után elmentem a kabátodért, volt egy kisebb összezörrenésünk a többiekkel. És tudod miért? Mert közöltem velük, hogy nyertek, én pedig kiszállok. -mondom szemébe, mire ő nagyot nyel, és elfordítja fejét, de még így is látom, amint megtörli szemeit.
-Akkor mi volt az az ebédlőben? Azt mondta Jackson, hogy kíváncsi mi lesz ennek a vége.
-Igen, mert meg kellett tudnod az igazságot. Csak nem így akartam ezt az egészet. -halkulok el a végére, és én is felülök -Bocsáss meg nekem, tényleg nem volt semmi rossz szándékom veled kapcsolatban. Mikor először oda mentem hozzád, teljesen levettél a lábamról. -vallom be az igazat, mire ő ismét rám pillant.
-Szereted a kihívásokat? -kérdi szomorú mosollyal, mire közel hajolok hozzá.
-Én téged szeretlek. Komolyan. -nézek csillogó szemeibe, melyek most örömkönnyektől nedvesek -Bocsáss meg nekem, tudom, hogy eljátszottam a bizalmad.
-Azt bizony el. -makacskodik, én pedig egyik kezére fogok, és simogatni kezdem tenyerét.
-Akkor bizony teperni fogok, hogy újra megbízz bennem. -mosolygok rá, mire ő egy gyors mozdulattal testemnek csapódik. Karjaim automatikusan mozognak, és magamhoz szorítom testét -Szeretlek. -ismétlem megint meg, ő pedig nagyot szippant nyakamban.
-Én is, de most egy ideig nagyon haragudni fogok rád. -mondja, de hallom hangján, hogy mosolyog -Talán csak a randik, és a sok-sok virágcsokor békíthet ki, de lehet, hogy csak az, ha soha többet nem hazudsz, és nem titkolsz el előlem semmit. -elmosolyodok válaszán, és halántékára csókolok.
-Mindent megfogok próbálni. -simítok hátára, és most arcára puszilok -Köszönöm Chim.
-Én pedig sajnálom, hogy nem hallgattalak titeket végig. Azt hittem csak próbálsz majd meggyőzni, hogy ez mind nem igaz. Annyira buta vagyok. -szontyolodik el, mire gyorsan nózijára puszilok, ezzel egy mosolyt kicsalva belőle.
-Hányszor kell még elmondanom, hogy én így imádlak? -nézek szemébe, mire ő elpirul -Viszont a többiek lent várnak. Azt mondták maradnak, ha már miattuk van ez az egész.
-Azért a te kezed is benne volt Jeon Jungkook! -háborodik fel, mire védekezően fel emelem kezeim.
Végül kézen fogva mentünk le, de a lépcső fordulóban elkaptak minket a többiek. Amint hallották, hogy jövünk, felpattantak és magyarázva vártak minket.
-Jungkook ártatlan!
-Mi voltunk a hülyék!
-Ugye nem ölted meg? -érkeznek a mondatok egyszerre, mire nevetni kezdünk.
-Srácok minden oké, megbeszéltük. -paskolom meg Jackson vállát, miközben elmegyünk mellettük, majd a kanapéra zuhanunk -Viszont remélem tudjátok, hogy ez volt az utolsó fogadásunk, ezt itt most be is fejezzük. -nézek rájuk komolyan, mire ők fancsali képpel, de leülnek hozzánk.
-Ne már, pedig tök jó ötleteim vannak! -nyávog Jacks, és nagyot sóhajt.
-Nem, ez így lesz a jó. Fejezzük be, elég szart csináltunk már. -bólógat Yoongi, ezzel mellém állva -És bocs Jimin, nem gondoltuk volna, hogy spanok leszünk.
-Megbocsátva. -piccent a mellettem ülő -De csak hogy tudjátok, a teljes béke érdekében, fejenként hoznotok kell nekem 2 doboz epres mochi-t. -húzza fel orrát, én pedig annyira aranyosnak találom, hogy muszáj arcára csókoljak.
Még órákig ültünk, és beszélgettünk. Kitárgyaltuk teljesen ezt a fogadásos témát, beavattuk Jimin-t a legelejétől, a fiúkkal való vitán keresztül, egészen a végéig. Mind bocsánatot kértünk, és megígértük, hogy soha többet nem kötünk fogadásokat. Nekem viszont külön is meg kellett fogadnom, hogy soha nem hazudok ezentúl neki.
Később Jimin csinált nasit, és azt éve beszélgettünk tovább. Jimin kicsit mesélt magáról, és eljutottunk a rohamaihoz is. Elmesélt szinte mindent a fiúknak, akik nagy érdeklődéssel hallgatták, amit a szőke mesél.
Boldog vagyok, hogy már megnyílik másoknak is, és nem csak nekem. Ahhoz képest, hogy hol kezdtük, nagyon sokat fejlődött, ahogy mellette én is.-Annyira sírtam, hogy alig kaptam levegőt. Aztán már csak arra ébredtem, hogy az ágyamban vagyok, nem apa szobájában. -meséli Chim azt az estét, amikor a családja balesetéről beszéltek, mielőtt rohamot kapott -Apu azt mondta, hogy szimplán elájultam. -mosolyog -Legalább nem kiabáltam, vagy ilyesmi.
Hihetetlen, hogy ő ezt mennyire másként fogja fel mint mi. Ő már nyíltan tud erről beszélni, hisz pár éve már szenved a rohamoktól, nekem viszont minden alkalommal össze szorul a gyomrom.
A 3 fiú végül felállt, és búcsúzkodni kezdtek. Ez az este szuper volt, még közelebb hozott minket egymáshoz. Ki kísértük őket az ajtóba, és még pár szót váltottunk. Jimin-t lefoglalta Suho, és Jackson, akik arról faggatták, hogy milyen pasi vagyok.
Közben oda lépett hozzám Yoongi, és közelebb hajolt.-Tudom, hogy megfogadtuk nem lesz több fogadás, de egy utolsót még muszáj meg tenned. -mondja halkan, hogy csak én halljam -Fogadjunk, hogy örökké együtt maradtok, és majd egyszer elveszed. -néz a szemeimbe, mire boldog vigyor kúszik fel arcomra.
-Állom.
----
Szép estét, legyen ez a rész a 🎅 2. ajándéka.
Remélem tetszett, és érzitek, hogy ez már kezd a vége lenni.
Ha szeretnétek ehhez a történethez is Életképeket, akkor kérlek írjátok meg kommentben!!
Köszönöm, hogy elolvastad♡
ESTÁS LEYENDO
Roham [BEFEJEZETT]
RomanceJimin-t egy szörnyű tragédia tette ilyenné. Félénk, visszahúzódó, és nehezen bízik meg bárkiben is. A múlt, az emlékek, a rémálmok, és a pánikrohamok mind mind egy nagy felhőként telepednek Jimin fejére, ezzel elködösítve a kifelé vezető utat. Egy n...