Minho, kahve almak için kantine gitmişti. Liseye geçtiğinden beri -2 senedir- bu okulda zorbalık görüyordu ve zorbalık görmesinin nedenini bilmiyordu. Bakımlı bir erkek olduğu için miydi yoksa gay olduğu için miydi?
Kantine girdiğinde herkesin alaycı bakışlarını üzerinde hissetmişti. Hepsinin gözlerini oymak istiyordu.
"Ah! Bakın eziğimiz Lee Minho gelmiş."
Minho dişlerini sıktı, yanından geçip kahvesini almaya gitti."A-aaa, nereye gidiyorsun bebeğim? Glossun çok güzel görünüyor, bugün ayrı bir şey mi kullandın acaba?"
"İlgili görünüyorsun." dedi Minho.
Karşısındaki çocuk, Minho'nun kolunu sıktı, dişlerini sıkıp konuştu, "Kelimelerine dikkat et Lee Minho. Bana karşı çıkabilecek bir konumda değilsin. Bir kere daha dene ve ne olacağını gör."
"Benden hoşlanıyor falan mısın sen?" Minho resmen şansını zorluyordu.
"Çok kaşındın Minho," diyerek yumruğunu Minho'nun suratına geçirmişti. Minho ayakta kalmak için kenardan destek almıştı. Ağzına gelen kanı gömleğine sildi ve nefretle baktı karşısındaki kişiye.
"Bu daha hiçbir şey Lee Minho. Daha fazla şey yapabilirim sana, bunu biliyorsun. Son bir şey daha, hocalara bunu söylersen bitersin."
Minho hiçbir şey demeden kantinden çıkmıştı. Yuvarlak oluşturan öğrenciler Minho'nun geçmesi için açılmıştı. Minho geçerken tüm öğrenciler onun duyması için "zavallı, yatmak için erkek arıyor, ibne, gurursuz" gibi kötü sözler söylüyorlardı.
Minho bu okuldan kurtulmak istiyordu. Bütün bunlar çok fazlaydı. Her gün bu laflara maruz kalıyor, bazı tenha köşelerde sıkıştırılıyor, bazen de dövülüyordu. İlk dönem daha yeni başlamıştı. Tüm dönem boyunca buna nasıl katlanacaktı? Başka okula geçse, o okulda da zorbalığa uğrar mıydı?
Sırasına geçip kafasını sıraya koydu. Sadece eve gidip uyumak istiyordu.
İlk dönemin ilk günü için oldukça iyi (!) bir başlangıç yapmıştı.
___________
ilk bolum hakkinda ne dusunuyorsunuz
cok heyecanlandim aaa
tiktok videosundan esinlenerek yazilmistir arkadaslar, videonun sahibi @/hwngsknow
umarim begenmissinizdir arkadaslar <333
diger bolumlerde gorusuruz sizi seviyorum mwahhh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
look what you made me do | hyunho ✔️
FanfictionOkulunda zorbalık görüp okuldan ayrılan Lee Minho; 2. dönem okuluna geri dönmüştü, sevgilisiyle birlikte.