Ertesi gün çıkışta kapıda bekleyen grup, Hyunjin ve Minho'nun gelmesiyle onları takip etmişlerdi. Eve vardıklarında çantadan anahtarı çıkarıp kilidi açmıştı Hyunjin.
"Geçin bakalım. Ben atıştırmalık bir şeyler hazırlayıp geleceğim." Minho'nun dediklerini duyan Hyunjin hemen Minho'nun yanına dikilmişti.
"Yardıma ihtiyacın var mı?""Biraz, yardım eder misin?"
"Tabii ki bebeğim, çantamı bırakıp geliyorum hemen. Sen de ver çantanı." Hyunjin, Minho'nun da çantasını almış ve odalarına bırakıp mutfağa geçmişti. Elini yıkayıp, Minho'nun çıkardığı tabaklara bisküvi, cips gibi şeyler dolduruyordu.
"Çocuklar, siz de film seçer misiniz?" Minho, mutfaktan salona doğru bağırmıştı.
"Seçiyoruz!" Jeongin'in bağırmasıyla sesinin onlara ulaştığını anlamış, bardaklara içecekleri doldurmaya devam etmişti.
"Sözde plan yapacaktık..." Hyunjin sırıtarak mırıldanmıştı.
"Of başlarım planına ya! Direkt dövelim işte."
"Minho, senin bebekliğine ne oldu? Bu sen değilsin."
"Beğenmedin mi?"
"Çok beğendim, ateşli bir şey oluyorsun." Hyunjin gülümseyerek Minho'nun belinden tutmuş, kendine yaklaştırmıştı. Birbirlerine yaklaşırken bir çığlık sesi gelmiş, ardından içeriye doğru koşan Jisung'un bağırışları gelmişti.
"Hyunjin ve Minho mutfakta sevişiyorlardı!"
"Oha Jisung, yalan söyleme bari." Minho elindeki içecek tepsisini sehpaya koymuş ve koltuğa oturmuştu. Arkasından Hyunjin, elindeki atıştırmalık tabaklarıyla girdiğinde,
"Sadece öpüşecektik." demişti. Minho'nun yanına oturduğunda Minho onu dürtmüş, Hyunjin de "Yalan mı ya?" diyerek surat atmıştı."Ben sizi basmasaydım sevişecektiniz!" Jisung, dramatik bir şekilde olanları anlatıyordu. En son elini başına koymuş ve bayılma taklidi yapmıştı. Chan gülerek yalandan bayılan Jisung'u kucağına almış, yanına oturtmuştu.
"Jisung'un yanakları kızardı." Changbin yüksek sesle kahkaha atmıştı, bunu söyleyip.
"Ya bir şey diyeceğim, bizim burada toplanma amacımız plan yapmak değil miydi?" Felix herkese bakarak söylemişti.
"Bunu Minho'ya dediğimde, 'Direkt dövelim, ne gerek var plana?' dedi."
"Çok mantıklı, yarın okul çıkışına ne dersiniz?" Seungmin sormuştu.
"Ne kadar erken, o kadar iyi. Ben kabul ediyorum."
"Bizim için de sorun değil."
Herkes rahatlayarak arkalarına yaslanmış, güzelce filmi izliyordu. Yarın onlar için büyük gündü.
Minho filme tekrar dönmedrn önce şu anki ortama bakmış ve gülümsemişti. Arkadaşları ve sevgilisi ile birlikte çok huzurluydu. Bu ortamın hiçbir zaman bozulmaması için elinden geleni yapmaya hazırdı.
___________
SONRAKI BOLUM CAT PAT GUM VALLA YAPTIKLARINI ODEYECEKSIN DAEHYUN PICI ELIMIZE DUSTUB SIMDI
nasil olmus boluuuum, begendiniz mi
siz simdi okuyun ben de arkadaslarimka gezeyim, mwwwah
sizi seviyorum ciceklerim, kendinize iyi bakin <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
look what you made me do | hyunho ✔️
FanfictionOkulunda zorbalık görüp okuldan ayrılan Lee Minho; 2. dönem okuluna geri dönmüştü, sevgilisiyle birlikte.