on yedi

823 82 135
                                    

"Hyunjin'im iyisin değil mi?"

"Bebeğim, çok iyiyim. Oturur musun artık?"

"Tamam, oturacağım. Şunu da ye hadi." diyerek Hyunjin'e bir kaşık daha çorba uzatmıştı.

"Yemek istemiyorum, doydum." diye uzatarak söylemişti Hyunjin. Minho ise onu dinlemiyor, hâlâ Hyunjin'e yemek yedirmeye çalışıyordu.

"Döndür şu başını ya, bu yemek bitecek!"

"Doydum sevgilim, doydum."

"Doymadın, sus. Bunu bitirince doyacaksın." Hyunjin, Minho'ya daha fazla zorluk çıkarmamak için kalan çorbasını zorla içmişti.

"Aferin benim bebeğime." Hyunjin çorbasını içip bitirdikten sonra, Minho onun alnından öperek demişti. Minho bulaşıkları makineye yerleştirdikten sonra Hyunjin'in yanına gitmiş ve oturmuştu.

"Başka bir ihtiyacın var mı bebeğim?" Hyunjin'e dikkatle bakarak sormuştu bunu Minho.

"Evet, senin dinlenmen. Otur artık ya, eve geldiğimizden beri dinlenmedin."

"Bıçaklandığın için sana dikkat ediyorum. Başka bir anlam arama sakın." demiş, gülmüştü Minho.

"Tamam ya. Yaklaşsana yanıma, seveyim biraz seni." Minho hemen Hyunjin'in yanına sokulmuş, göğsüne kıvrılmıştı.

"Çok özlemişim seni, sensiz hayatım nasıl olurmuş acaba?" Hyunjin, Minho'nun yanaklarını sıkarken söylemişti.

"Yanaklarımı hissetmiyorum." Minho yanaklarını ovuştururken söylemişti.

"Bir şey olmaz bebeğim." diyerek sıktığı yerleri öpmüştü.

"Ne zaman okula geleceksin? Sensiz çok sıkıcı okul."

"Dikişlerim alınacak birkaç güne, gelirim o zaman."

"Sorun olmaz değil mi okula gelmen?"

"Olmaz tabii ki bebeğim, tamamen iyileşmiş sayılırım artık. Ayrıca geldiğimde o it görecek gününü."

"Bebeğim sakin ol, daha yeni yeni iyileşiyorsun zaten."

"Bir şey olmaz bana."

"Böyle diye diye öleceksin bir gün ya." diyerek kollarını birbirine bağladı Minho.

Hyunjin onun bu sevimliliğine kıkırdayarak, "Çok meraklasın galiba ölmeme." demişti.

"Susar mısın?"

"Susturursan-" Bitirmesine kalmadan Hyunjin'i öpmüştü Minho.

"Bana çok aşıksın." Minho'nun kafasını kendi göğsüne yatırıp saçlarını severken söylemişti.

"Hem de çok fazla."

"Ben de sana çok aşıkmışım."

"Çok sevindim buna beyefendi."

"Sizin güzelliğinden her gün ölüyorum beyefendi."

"O sizin güzel görüşünüz, bayım."

____________

BURADA KESMEK ISTEMEDIM AMA ZORUNDAYDIM CUNKU SONRAKI BOLUM CAT PAT GUM KAVGA VAR

soft bolum yazmicam dedikten sonra bu bolumu yazmam saka midir arkadaslar
BI DE BEN HYUNHO SOFTLUGUNU YAZARKEN AGKIYORUM HER GUN

neyse teknede cok yanmisim, sirtim kollarim bacaklarim falan kipkirmizi olmus saka gibi

neyse cicekler, kendinize cooook iyi bakin, sizi seviyorum mwwwwahhhhh <333

neyse cicekler, kendinize cooook iyi bakin, sizi seviyorum mwwwwahhhhh <333

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
look what you made me do | hyunho ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin