Aradan geçen 1 hafta sonunda Minho taburcu olmuş, evinde dinleniyordu. Hyunjin, Minho'nun dediklerini anında yerine getirip ona prens gibi bakıyordu.
"Hyunjin'im lütfen oturup dinlenir misin birazcık? Çok yoruldun sen de."
"Sana bakarken hiç yorulmam ki ben. İstediğin bir şey var mı meleğim?"
"Film izlemek istiyorum ve yanıma gel çabuk, sarılmam gerek sana." diyerek dudaklarını büzmüştü Minho. Hyunjin kıkırdayarak Minho'nun yanına oturup kollarını beline sarmış ve büzülen dudaklarına minik bir öpücük kondurmuştu. Minho öpücükten sonra en büyük gülümsemelerinden birini sunmuştu Hyunjin'e.
"İstediğin bir filmi seç bebeğim, ben de atıştırmalık alıp geleceğim." diyerek kumandayı Minho'ya uzatmış ve mutfağa atıştırmalık almak için gitmişti.
Yaklaşık 5 dakika sonra Minho, Hyunjin'e bağırarak seslenirken Hyunjin eli dolu bir şekilde, "Tamam, geliyorum!" diye bağırmıştı. Mutfaktan çıkan Hyunjin önüne bakmadan yürüdüğü için kıvrılan halıya takılmış ve yere yüzüstü düşmüştü. Bu düşüşü izleyen Minho ise kocaman bir kahkaha atmış ve Hyunjin'in yanına yavaş adımlar ile ilerlemişti.
"İyi misin bebeğim?" Gülmekten zar zor konuşmuştu Minho.
Hyunjin ise somurtarak, "Gülme, hem neden kalkıyorsun yerinden? Daha iyileşmedin, çabuk yerine!" diyerek Minho'yu kucağına almış ve az önce oturdukları koltuğa koymuştu. Minho'nun alnını öptükten sonra yerden atıştırmalık paketlerini almış ve tekrar Minho'nun yanına dönmüştü. Minho seçtiği filmi başlatırken Hyunjin de atıştırmalıkların paketlerini açıyordu.
Filmin yarısından sonra Hyunjin izlemeyi bırakmış ve Minho'ya sırnaşmaya başlamıştı. Hyunjin bu hallerini sadece Minho'ya gösteriyordu. Dışarıdan soğuk diyebileceğiniz bu kişi aslında Minho'ya tam bir aşk böceğiydi.
"Hyunjin, uslu dur. Filmi izlemek istiyorum."
"Sen izlemeye devam edebilirsin, ben seni öpeceğim."
"Beni öperken nasıl odaklanabilirim? Yanımda sadece nefes alırken bile dikkatimi dağıtıyorsun."
"Demek öyle yapıyorum..." demiş ve sırıtmıştı Hyunjin. Minho sanki Hyunjin'in ne yapmak istediğini anlamış gibi ellerini 'hayır' anlamında iki yana sallamaya başlamıştı.
"Hyunjin, hayır! Lütfen yapma. Lütfen bana bunu yapma!" demişti fakat Hyunjin bunları görmezden gelmiş ve Minho'yu gıdıklamaya başlamıştı. Minho kahkaha atarken Hyunjin de gülüyor, daha fazla gıdıklıyordu.
Minho bir yandan Hyunjin'in elini tokatlayarak durmasını ima ediyor bir yandan da gülmekten akan gözyaşlarını siliyordu. Hyunjin en sonunda durduğunda Minho soluk soluğa kalmış, nefesini düzenlemeye çalışıyordu. Kendini toparladıktan sonra yerinde toparlanarak Hyunjin'e bakmış ve omzuna vurmuştu bir tane.
"Ah! Neden vurdun, omzum göçtü galiba. Senin elin bu kadar ağır mıydı?"
"Abartma Hyun." demiş ve gözlerini devirmişti. Filmin bitmesine 30 dakika kaldığını gören Minho, bir de bunun için vurmuştu Hyunjin'e.
"Lan, kolum! Bu ne içindi Minnie?"
"Dikkatimi dağıttın işte, izleyemedim filmi."
"Üzülme güzelim, bir dahakine telafi edeceğim." demiş ve elindeki bisküvuyi Minho'ya yedirmişti.
"En sevdiğim bisküviyi yedirdiğin için affettim, bir daha olmasın." demiş ve gülmüştü Minho.
"İlk dönemin bitmesine 3 hafta kaldı, heyecanlı mısın?" Hyunjin, Minho'nun ağzını aramak için sormuştu bu soruyu.
"Kedi sahipleneceğimiz ve okuldan 2 hafta da olsa uzaklaşacağım için evet, heyecanlıyım ama daha sonra okul tekrar açılacak ve tekrar aynı şeylere maruz kalacağım aklıma geldiğinde heyecanım da kaçıyor."
"2. dönem daha iyi olacak bebeğim, buna emin olabilirsin."
"Nereden biliyorsun?"
"Bana güven bebeğim, her şey daha iyi olacak. Sadece 3 hafta daha dayanman gerekecek."
"Sana güveniyorum Jinnie."
"Benim uykum geldi."
"Odamızda uyu bebeğim, saçlarını okşayacağım." demişti Minho. Hyunjin hızlıca yerinden kalkıp Minho'yu kucağına aldı ve odalarına götürdü.
"Yürüyebiliyorum Hyunjin."
"Bu yavaşlıkla anca seneye odamıza ulaşırsın bebeğim."
Minho bir şey demeyerek sadece Hyunjin'in sırtına vurmuştu. Hyunjin gülerek Minho'yu yatağa koydu ve yatağın diğer tarafına geçip Minho'nun göğsüne yatmıştı. Minho sakince Hyunjin'in saçlarını okşamaya başlamıştı. Hyunjin yavaş yavaş uykuya dalarken fısıldayarak, "İyi uykular Minnie." diyebilmişti.
"İyi uykular Hyunnie."
_____________
BU BOLUM SAKA MIDIR AGLADIM BUNLARIN BEBISLIGINE????????
arkadaslar benim kalbim bu ficteki hyunho softlugunu kaldirmiyo
nasil olmus bolum, sevdiniz mi
sahsen benim en sevdigim bolum diyebilirim SOANDOANDOSBDISNben bunlarin bebisligine aglarken siz de oy verip yorum yapabilirsiniz mwah
sizi seviyorum, kendinize iyi bakin gorusuruuuuz 💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
look what you made me do | hyunho ✔️
FanficOkulunda zorbalık görüp okuldan ayrılan Lee Minho; 2. dönem okuluna geri dönmüştü, sevgilisiyle birlikte.