on

1.1K 119 115
                                    

"Lee Minho nerede?"

"Duymadın mı kızım? Okulu bırakmış."

"Yapılan zorbalıklara dayanamamıştır. Şimdi biraz üzüldüm çocuğa."

"Ne üzüleceksin canım? Zorbalığı hak ediyordu."

Chan ve arkadaşları bunları duyduğunda oldukları yerde kalmışlardı. Her şey normal gözüküyordu, neden birden okulu bırakmıştı ki?

"Çıkışta gitmeli miyiz evine?"

"Gidelim."

××××

Minho evde neden okula gitmediğini Hyunjin'e söylememişti. Zaten okulu bıraktığını nasıl söyleyebilirdi pat diye? Dönemin bitmesine 2 hafta kala hem de!

"Hyunjin... bir şey konuşabilir miyiz?"

"Tabii bebeğim, konu nedir?"

"Şey, ben senden habersiz bir şey yaptım. Kızma ama bana. Yapmamam gerekirdi, bir anlık kararla yaptım."

"Bebeğim, beni korkutuyorsun. Sana asla kızmam, ne yaptın? Hadi anlat bakalım."

"Ben okulu bıraktım. Aniden, öylece bıraktım işte."

"Ne?! Ne yaptım dedin?" Hyunjin şaşkınca bağırınca Minho kulağını kapatmıştı.

"Ya bağırmasana!"

"Bebeğim, 2 hafta kalmıştı dönemin bitmesine. Neden bıraktın ki?"

"Dayanamadım Hyunjin, hem 2. dönem her şeyin farklı olacağını mı sanıyorsun? Yine beni zorbalamaya devam edecekler!"

"Her şey farklı olacaktı! Her şeyi planlamıştım ben."

"Neyi planlamıştın Hyunjin? Her şey senin planına göre mi gidecek sanıyorsun? Sen bir plan yaptın diye beni zorbalamayı bırakacaklar mı sanki, garantisini verebiliyor musun bunun?"

"Evet! Sadece bana güvenmeni istemiştim bu konuda."

Minho, Hyunjin'e yaklaşıp sarılarak fısıldamıştı, "Sana güveniyorum Hyunjin, sadece çok yoruldum. Anlayış göster biraz lütfen."

"Her şeyi halledeceğim bebeğim ama geri okula dönmen lazım."

"Hyunjin..."

"Minho, lütfen. Bana güven, her şeyi halledeceğim."

"Peki bebeğim, güveniyorum sana. Geri döneceğim ama 2. dönem."

"Peki, peki..." diyerek gülmüş ve Minho'nun alnını öpmüştü.

"Hyunjin, sen bana bir sürprizin olduğunu söylemiştin uzun zaman önce. Ne sürprizi, söyle artık."

"Oha Minho! Sen onu unutmadın mı? Neyse, daha söyleyemem."

"Of! Ne olurdu söylesen?"

"Sürprizim bozulur, hadi hadi otur artık."

"Bana resim çizmeyi öğretsene, seni çizmek istiyorum."

"Gel bakalım, öğreteyim."

__________

kisa bir gecis bolumuydu

ARTIK OLAYLAR BASLIYO HAZIR MISINIZ
HEYECANLANDIM ULAN

arkadaslar yeni angst bi fic yazdim, yayinlasam okur musunuz, ne zaman yayinlayayim?

neyse nasil olmus bolum, sevdiniz mi

kendinize cooook iyi bakin, sizi seviyorum mwwwahhh

kendinize cooook iyi bakin, sizi seviyorum mwwwahhh

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
look what you made me do | hyunho ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin