on beş

942 99 164
                                    

Minho, Hyunjin'in odasının dışında volta atıyor, diğer çocuklar ise onları endişe ile izliyordu.

"Minho, çok yoruldun... Otur biraz." Minho kanlanmış gözleri ile Changbin'e baktı.
"Hayır, yorulmadım. Oturmayacağım." demişti.

"Minho korktuğunu, endişelendiğini biliyoruz. Sana evine git demiyoruz, lütfen biraz otur." Minho başını sallayarak Felix'in yanına oturmuştu. Felix hızlıca Minho'ya sarılmıştı, daha iyi hissetmesi için.

"Merak etme, Hyunjin güçlü biri. Hem seni bırakıp gitmez ki."

"Gitmez değil mi?" diye sorduğunda dudakları titremiş, gözleri tekrar dolmaya başlamıştı.

"Gitmez tabii." diyerek yanlarına Chan da gelmiş, o da sarılmıştı Minho'ya. 

Seungmin yanlarına gelip aldığı poğaçaları ve kahveleri dağıtmıştı. En son Minho'nun yanına gelip, "Hadi bir şeyler ye, uzun süredir yemedin hiçbir şey."

"İstemiyorum." diyerek omuz silkmişti Minho.

"Ama yemen lazım, Hyunjin uyandığında seni çökmüş olarak görürse nasıl üzülür biliyor musun?" diye mantıklı bir açıklama yapmıştı Jeongin.

"Peki." Minho zorla poğaçasını yemeye başlamıştı, içinden yemek yeme isteği gelmiyordu. Bakışları sürekli Hyunjin'in kaldığı odadaydı. Doktorlar sürekli kontrol edip duruyorlar fakat bir şey söylemiyorlardı.

"Hyunjin... Uyan artık sevgilim, lütfen." Minho fısıldamış, elleriyle yüzünü kapatmıştı.

"Bir şey mi dedin Minho?" Jisung, Minho'ya eğilerek sormuştu. Minho başını sallayıp, "Hayır." demişti.

"Hwang Hyunjin'in yakını kim?" Doktorun konuşmasıyla Minho hemen ayağa fırlamış, "Benim," demişti.

"5 dakika yanına girebilirsiniz. Hastayı fazla yormazsak sevinirim."

"Hasta zaten daha uyanmamış, ya sabır sanki hastaya dans ettireceğiz." Seungmin sinirle konuşmuş, diğer çocuklar da gülmüştü onun bu hâline.

"Ben gireyim o zaman."

"Koş hadi!"

Minho, Hyunjin'in yanına girmiş ve bir kenara oturmuştu. Dudakları titriyor, konuşamıyordu.

"Hyunjin'im... Özür dilerim bebeğim. Hepsi benim suçum. Çok özledim seni, Soonie'miz de özlemiştir. Hadi uyan, iyileş çabucak, çocuğumuz ve ben, seni güzelce iyileştireceğiz."

Minho biraz daha Hyunjin'e baktıktan sonra dolu gözleriyle dışarıya doğru adımlamıştı. Çıktıktan sonra gözyaşlarını durduramamış, gördüğü ilk kişiye, Chan'a, sarılmıştı. Chan sakince Minho'nun sırtını pat patlamış, her şeyin geçeceğini söylemişti.

Minho sakinleştikten sonra cama yaklaşmış, uyuyan Hyunjin'e bakmaya devam etmişti.

"Uyan artık sevgilim."

____________

kisa ve kotu bir bolum cunku yazar mental cokus yasiyor, hicbir sey yazasi gelmiyor :")))

siz nasilsiniz bakalim

bolumu sevmissinizdir umarim SOWNDOWNFOSNFIA

bir sey daha diyecektim ama unuttum

neyse ciceklerim, kendinize cooook iyi bakin, sizi seviyoruuum mwwwah <333

neyse ciceklerim, kendinize cooook iyi bakin, sizi seviyoruuum mwwwah <333

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
look what you made me do | hyunho ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin