yirmi bir

695 65 191
                                    

Minho ve arkadaşları okuldan içeri birlikte girerlerken onlar hakkında söylenenleri işitmişlerdi.

"Duydunuz mu, dün Daehyun ve arkadaşlarını dövmüşler."

"Demek o yüzden gelmediler."

"Daehyun'un arkadaşları evlerinde dinleniyorlarmış fakat Daehyun hastanelik olmuş."

"Hiç üzülmedim, dersini alıyor işte."

"Daehyun'u hastanelik edecek kadar döven Minho'ymuş."

"Ne?! Zorbalanan Minho'ya bakın siz..."

"O geçmişte kaldı kızım, Minho'ya baksana, önceki hâlinden eser yok!"

"Kesinlikle, şu an çok ateşli gözüküyor."

"Ya Minho! Neden bu kadar yakışıklısın, herkes sana yavşıyor işte." Hyunjin son duyduklarıyla Minho'ya dönmüş, sızlanıyordu. Minho, onun bu şirinliğine gülmüş ve cevap vermişti,
"Ben sadece seni seviyorum bebeğim, endişelenme."

"Ulan evde seviştiğiniz yetmedi, bir de okulda mı?.." Jisung onlara bakıp sadece kafasını iki yana sallamıştı ayıplayan teyzeler gibi.

"Sevgilimin travması oldunuz." Chan, Jisung'u belinden tutup yanına çekerken konuşmuştu.

"Onlara diyene bak, hepimizin içinde aniden Jisung'u öptün be!" Felix gülerek söylenmişti.

"Bugün hava çok güzel!" Jeongin zıplayarak ve bağırarak bunu söylerken herkesin dikkatini çekmişti. Changbin de yanına gidip o da zıplamaya başlamış ve, "Çünkü Daehyun herifini dövdük!" diye bağırmıştı.

"Rezil insanlar, sizinle nasıl arkadaş olduğumu sorguluyorum bazen." Seungmin bunlar hoşuna gitmiyormuş gibi yapıyor, gülümsemesini saklamaya çalışıyordu. Felix yanına gidip,
"Bu hâlimizi sevdiğini biliyoruz, gülümsemeni saklamaya çalışma." diyerek ona sataşmıştı.

"Neyse." diyerek göz devirmiş, sonra aniden kahkaha atmıştı Seungmin. Jeongin ve Felix ise hemen ellerini tutmuş, ağzından indirmişlerdi elini.

"Gülüşünü öpmek istediğim adam, gülüşünü saklıyor ya!" Felix somurtarak mırıldanmıştı. Seungmin aniden gülmeyi bırakmış Felix'e dönmüştü.
"Beni öpmek mi istiyorsun?"

Felix ne dediğinin farkına varmış, hızlıca diğerlerinin arkasına saklanmıştı. Hepsi, onun bu hallerine gülüyordu.

"Bu konuyu sonra konuşacağız Felix."

"Felix diye birini tanımıyorum, üzgünüm."

"Ya o değil de... Benim elim kaşınıyor, bu it herif hastaneden çıksa da dövsek." Changbin bir elini yumruk yapmış, avcuna vururken söylenmişti.

"Bir rahat durun ya, hastaneden çıksın bakarız."

"Of, tamam be."

______________

ben de dovmek istiyorum changbinim hic sorma
VEE seungmin'in dis telleri yuzunden rahatca gulemedigini biliyorum yani ferihalik yapmadim gercekten

yakinda final yaparim gibi cunku gercekten artik uzattikca uzatiyorum ve bu kotulestiriyor

sizi seviyorum ciceklerim kendinize iyi bakiiin mwwwwwahhhhh

sizi seviyorum ciceklerim kendinize iyi bakiiin mwwwwwahhhhh

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
look what you made me do | hyunho ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin