"Hyun! Hyunnie, bebeğim neredesin?"
"Mutfaktayım Minnie!"
Minho koşarak mutfağa gitmiş, ocakta yemeği karıştıran sevgilisinin arkasından sarılmıştı. Başını omzuna sürtüp öpmüş daha sonrasında da omzuna yaslanmıştı.
Hyunjin kıkırdayarak, "Çok sevgi dolusun. Bugün neler yaptın okulda bebeğim?" demişti.
Minho mırıldanarak, "6 tane arkadaşım oldu. Hyunjinnie, arkadaşlar ne yapar?"
"Kimmiş bakalım bu arkadaşlar, ben tanıyor muyum?"
"Beni ziyarete gelen çocuklar var ya, onlar işte."
"Hmm, anladım. Arkadaşlar ne yapar?.. Buluşup gezerler ve hep birbirlerinin yanında olurlar. Başka aklıma gelmedi. Neden sordun bebeğim?"
"Hiç arkadaşım olmadığı için bilmiyorum ne yapılır. O yüzden sana sormak istedim."
"Oy benim bebeğim..." diyerek arkasını dönmüş ve Minho'ya tam bir sarılma vermişti.
"Hyunjin! Ben artık kedi sahiplenmek istiyorum."
"Az kaldı bebeğim, sahipleneceğiz."
"Peki..." dedi dudaklarını büzerek. Beklemek istemiyordu ki!
"Bugün en sevdiğin şeyleri yaptım! Otur yiyelim hemen."
"Eline sağlık bebeğim, çok lezzetli gözüküyor."
"Afiyet olsun sevgilim." diyerek tabağı Minho'nun önüne koymuş sonra da biynunu öperek Minho'nun karşısına geçmiş ve yerine oturmuştu.
Kahkahalar ile geçen bir yemeğin ardından bulaşıkları Minho tek başına toplamak istemiş fakat Hyunjin izin vermemiş ve ona yardım etmişti.
Hyunjin, Minho'ya su atarak sinir ediyor; Minho da Hyunjin'i elinde köpükle kovalıyordu.
"Hyunjin, kurabiye yapalım mı? Lütfen, lütfen, lütfen." diyerek yavru köpek bakışlarını Hyunjin'e atmıştı.
"Yapalım sevgilim."
Bulaşıkları yıkayıp yerleştirdikten sonra Minho, kurabiye için gerekli malzemeleri çıkarmış ve tezgahın üzerine yerleştirmişti.
"Damla çikolatalar nerede?"
"Dolapta olması lazım, bakıyorum hemen." Hyunjin dolaba ilerlemiş ve biraz bakındıktan sonra bulmuş, onu da tezgaha koymuştu. Telefondan tarifi açmışlar ve oradaki adımlara uyarak malzemeleri eklemişlerdi.
"Hyun, bir şeyi yanlış yaptık gibi geliyor."
"Hayır bebeğim, her şeyi doğru yaptık." Undan alıp Minho'nun burnuna sürmüştü.
Hyunjin unu alıp dolapta yerine koymuş, tepsiyi de önceden ısıttıkları firına vermişlerdi.
"Ya, Hyunjin!" Hyunjin kıkırdayarak Minho'yu kucağına almış ve yemek masasına oturtmuştu. Minho da kıkırdamış ve Hyunjin'in boynuna kollarını sarmıştı. Hyunjin yavaşça Minho'nun dudaklarına yaklaşıyordu. Minho öne atılarak Hyunjin'i öpmeye başlamıştı. Ayrıldıkların Hyunjin, Minho'ya sarılmış ve boynuna öpücükler kondurmuştu.
"Lan, kurabiyeleri unuttuk." Hyunjin hızlıca Minho'yu bırakmış ve fırına ilerlemişti.
"Oh, yanmamışlar."
"Rahatladım... İki oynaşma uğruna onca emek gidiyordu." Minho kıkırdayarak söylemişti.
"Hadi kurabiyelerimizi yerken dizi izleyelim!" Minho zıplayarak salona giderken söyledi. Hyunjin gülümseyerek onun bu hallerini izlemiş, kurabiyeleri bir tabağa koyarak Minho'nun peşinden salona gitmişti. O sırada Minho izlemek istediği dizi açmıştı bile.
"Çok yoruldum, sarıl bana çabuk." diyerek Minho'ya sokuldu Hyunjin.
Minho ise kedi sever gibi Hyunjin'i sevmiş ve koca bebeğini göğsüne yatırmıştı.
"Hyunjin, uyursan seni döverim bak." dedi yumruk yaptığı elini göstererek. Hyunjin ise gülümseyerek Minho'nun elini öpmüştü. Minho ise kızmış gibi davranarak Hyunjin'in alnına hafifçe vurmuştu.
"Ya sevgilimizi öpüyoruz, o bize vuruyor! Nerede adalet?" demiş ve kollarını çaprazlamıştı.
"Tamam, ağlama koca bebek. Gel buraya." diyerek kollarını kocaman açmış ve Hyunjin'in sarılmasını beklemişti. Hyunjin sarılınca diziyi izlemeye geri dönmüşlerdi.
"Minho, çok uykum geldi ve odamıza gidesim hiç yok, aşırı üşeniyorum. Burada uyuyacağım, çok rahatsın zaten."
"Uyu bakalım. Sabah her yerimiz ağrıdığında bunu sana ödetirim."
"Hmm. Seni seviyorum, iyi geceler."
"İyi geceler bebeğim."
______________
ben bu iki bebegi alip yerim bunlar nedir boyle yazarken agliyom hep
nasil olmus bolum, sevdiniz mii
hadi opuyorum, kendinize iyi bakin mwah ciceklerim <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
look what you made me do | hyunho ✔️
ФанфикOkulunda zorbalık görüp okuldan ayrılan Lee Minho; 2. dönem okuluna geri dönmüştü, sevgilisiyle birlikte.