NICOLE POV :
ئون جو : هێی نیڪۆڵ گوێت لێمە؟"بە دەستەکانی ئاماژەی پێم دەکرد چونکە خەیاڵم ڕۆیشتبوو"
ئەو هەمان کەسە. کوڕی هۆتێلـەڪە!
لەگەڵ چەندین پاسەوان و بەڕێز تایهیۆنگ'ە ئەو کێیە؟ ئایا بەڕێوبەری ئێرەیە؟تایهیۆنگ : ئێوە وەرنە ڕیزەکە خێرا!"بانگی من و ئون جوی کرد"
ئون جو : دەی وەرە بڕۆین ."دەستی گرتم و ڕۆیشتینە ڕیزەکە"
تایهیۆنگ : شتێکی نوێیە وایە؟ باشە بابۆتان ڕوون بکەمەوە!"ویستی قسەبکات بەڵام ئەو کوڕە پێی بڕی"
جوونگکوک : سڵاو جوانکیلە گەمژەکان ، ئێوە لە سەرەتاوە واتان زانیوە تایهیۆنگ بەڕێوبەری ئەو شتانەیە ، بەڵام نەخێر ئێوە هەڵە بوونە پێویستە خۆم بناسێنم
من (جـیـۆن جـوونـگـڪوڪ) گەورەترین مافیا و بازرگانی کۆریا وە هەر منیش ئەو یاریەم دروست کردووە!"بە زەردەخەنە گەرمەکەی ووتی"ئۆهـ ناوەکەشی وەک خۆی جوان و هۆتە.
بەڵام بۆستە !
ئەو لە سەرەتا منی ڕزگارکرد لەدەست پاسەوان
باشە ئەگەر ئەو سەرۆکی هەموو شتێک بێت بۆچی من ڕزگار ئەکات؟
ئەبێت کەوتبێتە داوی من؟
تش گەمژه بێدەنگ بە خەیاڵی خۆش مەکە.جوونگکوک : سەرەتا لێرە نەبووم بۆیە ئەبایە لە سەرەتاوە خۆم قسەم لەگەڵتان بکردیا ، بەڵام ئیتر نەگونجا!
هەر بۆخۆم سەیری ڕووخساری ئون جو'م کرد بەڵام ئەو ڕەنگی تێکچووبوو
نیڪۆڵ : ئون جو باشیت؟"بە نزمی لەلای گوێیەکانی چرپاندم"
ئون جو : باشم هیچم نییە!"بە ئاسایی ووتی هێشتا سەیری جوونگکوک دەکات"
جوونگکوک : ئەمەوێ ئەو شەش کچەی کە تازە هاتوون بێنە پێشەوە ، ئەمەوێ بیاناسم ، سەرەڕای ئەوەی دانەیەکیان زۆر باش ئەناسم!"بە شەیتانی ووتی"
نەفرەت دووبارە ڕووخسارە هۆتەکەی دەرچۆوە
باشە با لێرە دانیپێدا بنێم ، مـن خراپ ڪەوتـومـەتـە داوی خـۆشـەویـسـتـی ئـەو مـافـیـایـە دڕەنـدە !ئێمە چووینە پێشتر بۆئەوەی بماناسێت ئێمە نوێین
هەر بە ڕیز وەستابووین ئەویش یەک بەیەک ناوەکانی لێی دەپرسین.جوونگکوک : تۆ ناوت چییە؟!"ووتی کاتێک ڕووخساری لە نارا نزیک کردبۆوە"
نارا : نـارا !
جوونگکوک : ئەی تۆ خاتوونی دڵ ناسک؟"بە گاڵتەوە بە چایۆنگی ووت"
چایۆنگ : چـ-چایۆنگ.
جوونگکوک : زۆر باشە ، ئەی ئەو دووانەتان !"مەبەستی نایۆن و کارینا بوو"
نایۆن : من نایۆن ئەوەش کارینا!"بە دەست ئاماژەی بە خۆی و کارینا کرد"
جوونگکوک : زۆر باشە ناوەکانتان زۆر خۆشە ، ئەی تۆ!؟"ڕووخساری نزیک ئون جو کردەوە"
ئون جو : ئـون جـو!"بە دەنگێکی کەمێک سەیر ووتی"
YOU ARE READING
•𝑾𝑰𝑪𝑲𝑬𝑫 𝑮𝑨𝑴𝑬• || 𝖩.𝖩𝖪✔️
Romanceچەند کچێکی هەتیوو کە بەهۆی نەبوونی پارە و شوێنی مانەوە دەناڵێنـن,بانگێشتنامەیەک لەلایەن مافیایەکی دڕندەوە قبوڵ دەکەن بۆ پێشبرکێ لە یاریەکی ترسناک و کوشندە کە بە خەڵاتێکی فریودەر هەڵخەتێندراون ! ⚠️هەموو مافێکی بۆخۆم ئەگەڕێتەوە⚠️