|EPISODE*21|

1.6K 238 64
                                    

NO ONE POV :

−دوورگەی جـیـجـو−

نایۆن : کوڕه گەمژە کەی ئاگر ئاوا هەڵدەکرێت!"بە بۆڵەوه بە هۆسۆک'ـی ووت"

هۆسۆک : ئێی وەرە خۆت هەڵیبکە ئەگەر زۆر جوان ئەزانیت!"بە بێزاری ووتی"

نایۆن نزیک بۆوە له دارەکان ئاگرەکەی هەڵکرد بە ئاسانترین شێوە بە لووت بەرزیەوە سەیری هۆسۆک'ـی کرد.

لەهەمان شوێن کارینا گیری خواردووە لەنێوان شەڕی یوونگی و تایهیۆنگ .

تـای : هیۆنگ تکایە ئەو ژوورە بدەبەمن ، سەیرکە من هاوسەرم هەیە ئیتر ئەو ژوورە گەورەترە!"بە تکاوە ووتی لە کاتێکدا هەوڵی هەڵبژاردنی ژوور بوون"

کارینا : ڕاستدەکات بەڕێز یوونگی ئیتر تۆ بۆچی ئەوەندە کەلەڕەقی ئەکەیت لە بەیانیەوە ئێمە لەسەر ئەو شتە بێمانایە شەڕمانە!"بە ئاسایی ووتی"

یوونگی : ئێی من چەند جاری تر دووبارەی بکەمەوە پێویستم به شوێنێکی گەورەیە بۆ حەسانەوە!

کارینا : بۆچی ورچیت پێویستت بە شوێنی گەورەیە!؟"بە ئاسایی ووتی"

یوونگی : بێدەنگبە کچی گەمژە!"بە توڕەیی کەم ووتی"

نارا : ئیتر تەواو پێویست بەو شەڕە گەورەیە ناکات من و تایهیۆنگ لە هەر ژوورێک بێت ئەحەسێینەوە!

هێشتا نایۆن و کارینا و چایۆنگ لەگەڵ نارا پەیوەندیان باش نییە سەرەڕای ئەوەی نارا هەردەم دەڵێت هۆکاری خۆم هەیە سەبارەت بەوە.

لەهەمان شوێن بەڵام لە باخچەی خانووەکە دوو چۆلەکەی جوان بوونەتە خۆشەویست دانیشتوون قسەئەکان
دڵنیام ئەزانن مەبەستم کێیە.
بەدڵنیایەوە چایۆنگ و نامجوون ئەڵێم

چایۆنگ'ـیش ناوی دەرچوو لە لیستی سەڵتەکان..

ئەوان گەشتێکی خۆش و بچووک ئەکەن
ئیتر ئەوان بێ کێشەن بەڵام ئاگاداری حاڵی کۆشکەکە نین.

بگەڕێینەوە حاڵی کۆشکەکە؟
زۆرباشە بابگەڕێینەوە~~~









NICOLE POV :

پێویستە ئێرە ئاشنابکەم
ژێرزەمینێکی تاریکە کە تەنیا یەک کورسی لێیە.
توند قۆڵمی گرتووە منی هێناوە بۆ ئەو شوێنە

دوای ئەوەی توڕەبوو منی هێنا بۆ ئێرە نازانم خەریکی کام دۆزەخە.

ڪووڪ : بۆچی ئەوەندە دژی ئێمەیت؟ ئون جو هاوڕێی منداڵی تۆبوو!"بە دەنگێکی قوڵ ووتی"

نیڪۆڵ : چەند جاری تر دووبارەی بکەمەوە من هیچ شتێکم لە ئەو نەکردووە ئەو پیاوە پیرە باوکی سیـهۆن !"بە ئاسایی ووتم"

ڪووڪ : چۆن سیـهۆن ئەناسیت؟!"لەناکاو پرسی"

نیڪۆڵ : ئەو ڕۆژە خۆت باست کرد بۆم ووتت من و ئەو لەگەڵ کچێک بەناوی ئەڵێڪسا هاوڕێ بووین بیرت نییە؟

•𝑾𝑰𝑪𝑲𝑬𝑫 𝑮𝑨𝑴𝑬• || 𝖩.𝖩𝖪✔️Where stories live. Discover now