NO ONE POV :
لەسەر ئەرزەکە خەوتبوو تەنانەت نەیوست لەسەر ئەو جێگایە بخەوێت کە لە ژوورەکە هەبوو چونکە ئەو ئێستا خۆی وەک زیندانیەک ئەبینێت.
سەری پێچرابۆوە بە لەفاف بەڵام بەمانای ئەوە نییە کە ئازاری نییە بەڵکو ئازاری زۆر زۆرە بەڵام ئەو هێشتا خۆی دەگرێت
هێشتا بڕوای وایە ئەو شتانە هەمووی کۆتایی دێت لە کوتایی ئازاد دەبێت لەگەڵ هاوڕێیەکانی دووبارە ژیانێکی خۆشیان دەبێت دوور لەو یاریە!
بەڵێ ئەو ئێستا ئەو هەستەی بەرامبەر بە ڪووڪ هەبوو فڕێیدا تەنیا لەبەر ئەوەی هەستەکەی نوێ بوو زۆر سەری هەڵنەدابوو لەناو دڵی بۆیە فڕێدانی زۆر ئاسان بوو.
تیشکی خۆرەکە دزەی دەکرد لە ژوورەکە چاوەکانی ئەای بێزاردەکرد بەهێواشی چاوەکانی جوڵاند و کردیەوە .
سەیری دەووروبەری کرد بەڵێ هێشتا لەو ژوورە ماوە لەناکاو سکی دەنگێکی لێوە هات توند گەدەی گرت.
نیڪۆڵ : بەڕادەی دۆزەخ برسیمە ، وە هیچ شتێکی نەفرەتی لێرە نییە بیخۆم!"بە توڕەیی لەژێر لێوی ووتی"
نیڪۆڵ : دەی نیڪۆڵ بیربکەوە ڕێگاچارەیەک بدۆزەوە دەی!!"بە بەردەوامی لەگەڵ خۆی قسەی ئەکرد"
NICOLE POV :
بە هەر شێوەیەک بێت ئەبێت لێرە ڕابکەم
وە ئەوەندەی سەیری دەورووبەرم ئەکەم هیچ شوێنێک نادۆزمەوە پێی هەڵبێم جگە لە پەنجەرەیەکی گەورە بەڵام کاتێک ڪووڪ منی ڕاکێشا لەگەڵ خۆی منی هێنا بۆ نهۆمی سەرەوە.نازانم ئێرە ژووری کام نەفرەتیە ئەسڵەن زۆر ژوورێکی تاریکە هەموو شتێکی ژوورەکە ڕەشە
چەند سەیری ئەو ژوورە دەکەیت هەستدەکەیت دڵت ئەتەقێ.نازانم ئەو کوڕە بۆچی ئەوەندە ئاشقی ڕەنگی ڕەشە
هەر ئەو ڕۆژەی لە هۆتێلەکە چاوم پێی کەوت جلەکانی ڕەش پۆش بوون وە تاوەکو ئێستاش ئەوم نەیبینیوە جلێکی ڕەنگ بکاتە بەری.هاا ئەو دڵیشی ڕەشە بۆیە هەموو کات ڕەش پۆشە!
دەرگاکە زۆر بەخێرای کرایەوە هەر لە شوێنی خۆم ڕاچەڵەکیم هەڵستامەوە.ڪووڪ : چۆنە تاوەکو ئێستا لە ژیان ماویت؟ ووتم ئێستا مردووە !"وەک گاڵتەیەک ووتی"
نیڪۆڵ : هێشتا گاڵتەش ئەکەیت؟ ئەزانی چۆن تۆ ئەبینیم؟ وەک شێتێک کە هەندێک کات توڕەیە هەندێک کات پێدەکەنێ!
ڪووڪ : ئۆهـ مەڕە بێدەنگەکەمان فێربووە قسەئەکات؟ کەی ئاوا زۆرزان بوویت ئەو جۆرە قسانە بەرامبەرم بڵێیت؟"نزیکتر ئەبۆوە لێم"
نیڪۆڵ : بۆچی منت لێرە بەند کردووە؟ وەک سەگی خۆت مامەڵەم لەگەڵ ئەکەیت ئەوە ناداپەروەرانەیە!
ڪووڪ : من هەرگیز فێری ئەو جۆرە شتانە نەبوومە وە هەرگیزیش نایکەم چونکە مرۆڤ زۆر پیسن ، هەموو مرۆڤەکان پیسن دڵیان پیسە ئاژەڵ زۆر لە مرۆڤ باشترە!
YOU ARE READING
•𝑾𝑰𝑪𝑲𝑬𝑫 𝑮𝑨𝑴𝑬• || 𝖩.𝖩𝖪✔️
Romanceچەند کچێکی هەتیوو کە بەهۆی نەبوونی پارە و شوێنی مانەوە دەناڵێنـن,بانگێشتنامەیەک لەلایەن مافیایەکی دڕندەوە قبوڵ دەکەن بۆ پێشبرکێ لە یاریەکی ترسناک و کوشندە کە بە خەڵاتێکی فریودەر هەڵخەتێندراون ! ⚠️هەموو مافێکی بۆخۆم ئەگەڕێتەوە⚠️