NO ONE POV :
: خوشکێکی بچووکم هەیە هاوتەمەنی تۆ!
نیڪۆڵ : بەڕاستی؟ ئەی کەواتە بۆچی پێم ناناسێنیت؟
: تەنیا لەبەر ئەوەیە من نامەوێ شەرمەزاربم!
نیڪۆڵ : بۆچی شەرمەزار دەبیت؟
: جێی گاڵتەیە خەڵک بزانن من هۆگری باوەشی کچێکی بچووک بووم!"بە نزمی ووتی"
نیڪۆڵ : شتێک بڵێم؟!
: هم؟ بیڵێ؟
نیڪۆڵ : ئەو قسەیە بۆمنیش شتێکی ناخۆشە!
من...........¡نەیتوانی قسەکەی تەواوبکات لە خەوەکەی هاتە دەرەوە و گەڕایەوە جیهانی ڕاستی.
ئارەقەی زۆری کردبوو پێی کەمێک ئازاری هەبوو.نیڪۆڵ : چی ڕوودەدات لەمن؟ ئایا بیرەوریەکانم ئەگەڕێنەوە!"لەگەڵ خۆی قسەی ئەکرد"
لە خوارەوەی کۆشکەکە هەموویان لەسەر سفرەی نانخواردنن .
هەموویان بە چێژەوە خواردن دەخۆن و پێدەکەنن تەنیا جوونگکوک نەبێت لەناویان.هۆسۆک : من و نایۆن ئەمڕۆ دەڕۆینە هۆتێلەکەی ، بۆیە نۆشتان بێت چەند ڕۆژێک لەوێ دەمێنینەوە!"ووتی و هەڵستانەوە"
نارا : دڵنیام هەستی خۆی بۆ دەردەبڕێ!"بە شەیتانی ووتی کاتێک ئەوان ڕۆیشتن"
کارینا : ئەسڵەن نایۆن چۆن ڕازی دەبێت
هێشتا ئەو ڕووداوەی یەکەم ڕۆژم لە هۆتێلەکە لەبیرنەکردووە!"بە بێزاری ووتی و چاوی سوڕاند"چایۆنگ : بەڵێ ئەو ڕۆژە هۆسۆک بێڕێزی کرد بەرامبەر ئێمە!
ئون جو : پێویستە شتەکانی ڕابردوو لەبیربکەین
ڵاپەڕەیەکی نوێ بکەینەوە!کارینا : ئەی کەواتە بۆچی تۆش ڵاپەڕەیەکی نوێ ناکەیتەوە لەگەڵ نیڪۆڵ؟"بە توانجەوە ووتی"
ئون جو بێدەنگبوو هیچی نەبوو بیڵێت.
سەری خستەوە سەر خواردنەکەی.ڪووڪ : بێدەنگ بن و خواردنەکەتان بخۆن !"بە ساردی ووتی"
پاسەوانێک بەخێرایی ڕایکردە چێشتخانەکە.
هەموویان سەیریان کرد.ڪووڪ : چیبووە؟!"بەخێرایی سەیری کرد"
پاسەوان : گەورەم خانووی باخچەکە ، خانووی بەڕێز جیمین ئاگرێکی گەورەی لێکەوتۆتەوە!!
جیمین : چیت ووت؟!!"بە خێرای هەڵستایەوە"
هەموویان ڕایانکردە باخچەکە بینیان خراپ وێران بووە خانووەکە.
پاسەوانەکانی تر خەریکی هێورکردنەوەن...جیمین : نەفرەت!!
تـای : دڵنیام کەسێک ئاگرەکەی کردۆتەوە!
یوونگی : لەوە ناچێت خۆی ئاگرەکە بوبێتەوە!
دەنگی تەقە هات هەموویان ترسان.
گولەکە بەر کەس نەکەوت.تەنیا بۆ ترساندن بوو.
YOU ARE READING
•𝑾𝑰𝑪𝑲𝑬𝑫 𝑮𝑨𝑴𝑬• || 𝖩.𝖩𝖪✔️
Romanceچەند کچێکی هەتیوو کە بەهۆی نەبوونی پارە و شوێنی مانەوە دەناڵێنـن,بانگێشتنامەیەک لەلایەن مافیایەکی دڕندەوە قبوڵ دەکەن بۆ پێشبرکێ لە یاریەکی ترسناک و کوشندە کە بە خەڵاتێکی فریودەر هەڵخەتێندراون ! ⚠️هەموو مافێکی بۆخۆم ئەگەڕێتەوە⚠️