|EPISODE*04|

1.8K 268 74
                                    

NICOLE POV :

زەنگێکی زۆر گەورە لێدرا هەموومان ڕاچەڵەکین.

نایۆن : نەفرەت،ئەوە چیبوو؟"بە خەواڵوویەوە ووتی"

کارینا : ئای خوایە بۆ ماوەیەک واهەستم کرد لەناو دۆزەخم!"ووتی و هەڵستایەوە"

هەموومان هەڵستاینەوە ئەو کچانەی ئەوێ هەموویان لەسەر جێگاکانیان هەڵستان و ڕۆیشتن ڕیزبوون ئێمەش بە ڕووخسارێکی پرسیارەوە سەیری ئەوانمان ئەکرد
ئێستا من تێناگەم ئەوانە چین؟

کچێک بەئێمەی ووت کەوا ئێمەش بڕۆینە ڕیزەکە.

نارا : چاوەڕێی چیدەکەن،بابڕۆین!"ووتی هەموویان سەریان لەقاند و ڕۆیشتن جگە لەمن و ئون جو"

ویستم بڕۆم بەڵام سەیری ڕووخساری ئون جو'م کرد بینیم ڕەق وەستاوە سەیری ئەو دیمەنە ئەکات بەشێوەیەکی زۆر سەیر.

نیڪۆڵ : ئون جو؟"بانگیم کرد ڕاچەڵەکی"

ئون جو : دەی وەرە ئێمەش بڕۆین!"بەخێرای ووتی و ڕۆیشت"

بە گومانەوە لێم ڕووانی بەڵام هەر زوو وازم هێنا و ڕۆیشتمە ڕیزەکە.
لەناکاو دەرگا گەورەکە کرایەوە هەمان ئەو پیاوە هاتە ژوورەوە کە یەکەم جار قسەی لەگەڵ ئێمە کرد لەگەڵ چەندین پاسەوان.
ئەو بەڕێوبەری ئەو شوێنەیە ئەگەر هەڵەنەبم.

تـایهیۆنگ : بەیانیتان باش جوانکیلەکان!"بە زەردەخەنەوە ووتی"

تایهیۆنگ : باشە ئەمڕۆ یاریەک ئەکەین ، یاریەکی زۆر خۆش و ئاسان ئەوەی ببیاتەوە ئەوە باشە ئەوەشی نەیباتەوە سزای هەیە !

نارا : چی سزایەک؟"لەناکاو پرسی"

ئەو پیاوە کەمێک پێکەنی وە نزیک بۆوە لە نارا ئێمە کەمێک ترساین نەوەک شتێک لە نارا بکات.

تایهیۆنگ : سزاکەی بریتیە لە.....مـردن!"زۆر بە ئاسایی قسەکەی کرد بەڵام ئێمە کەمێک شۆک بووین"

تایهیۆنگ : باشە ئێستا یاریەکە دەستپێدەکات وە دوای ئەوەی یاریەکە تەواو بوو ژەمی نیوەڕۆتان پێشکەش دەکرێت."دووبارە بە زەردەخەنەوە ووتی"

ئون جو : ئەتوانیت کەمێک خێرابیت قاچەکانم نایانەوێت زۆر بوەستن!"بە ساردی ووتی"

تایهیۆنگ پێکەنی ڕاستی منیش کەمێک زەردەخەنەم کرد لەگەڵ قسەکەی.
ئون جو زۆر قسەڕەقە لەو کاتەوەی کە خێزانەکەی لەدەست داوە قسەڕەق بووە.

گەدەم دەنگێکی دەرکرد توند سکم گرت ئایــهـ لەوانەیە لەبەر ئەوە بێت لە دوێنێوە نانم نەخواردووە وە ئێستاش زۆرم برسیە.

تایهیۆنگ : باشە لەبەر ئەوەی خاتوون ئون جو هیلاک دەبێت بۆیە زوو کۆتایی پێدەهێنین!

ها؟ ئەوە چۆن ناوی ئەوی زانی لەناو ئەو هەمووە کچەوە؟

•𝑾𝑰𝑪𝑲𝑬𝑫 𝑮𝑨𝑴𝑬• || 𝖩.𝖩𝖪✔️Where stories live. Discover now