NO ONE POV :
ڪووڪ : بۆچی بەچاو کراویی لەپێشم وەستاوی خێرابڕۆ لای ئەو پیاوە کاتەکەت لەدەست ئەدەیت ئەدۆڕیت!"بە ئاسایی ووتی"
نیڪۆڵ : تۆ ئاگاداری دەمی خۆتی چی لێدێتە دەرەوە؟ بەئاشکرایی پێم دەڵێیت بڕۆم لەگەڵ پیاوی بێگانە بخەوم لەکاتێکدا هاوسەرەکەم لە بەرامبەرمە!؟"بە جددی ووتی"
ڪووڪ : ئەگەر بەخۆشی نەڕۆیت ئەوە بەزۆر ئەتێنرم!"بە ڕەقی ووتی"
نیڪۆڵ : هەرگیز ئەو کارە قێزەونە ناکەم ، لەوەتەی شێرپەنجەی مێشکت هەیە ئاگاداری خۆت نیت چی بڕیارێکی گەمژانە ئەدەیت!"بە توڕەیی ووتی"
جوونگکوک توڕە بوو ڕووی سوڕاند سەیری پاسەوانەکانی کرد ئیتر ئەو بـاڕە هی جیۆن جوونگکوکـ'ە واتای ئەوەیە پاسەوانەکانیش هی ئەون.
دوو پاسەوان هاتن یەکێک قۆڵی چەپی و یەکێک قۆڵی ڕاستی نیڪۆڵیان گرت جوونگکوک پێش کەوت بۆ ژووری سەرەوە پاسەوانەکانیش نیڪۆڵیان ڕاکێشا.
نیڪۆڵ : وازبێنن گەمژەینە!!"بە هاوارەوە ووتی ئەیویست قۆڵی دەربێنێت"
: بۆچی ئەوەندە قەلە ڕەقە!"بە پێکەنینی کەم بە جوونگکوکـ'ـی ووت"
ڪووڪ : گرینگـ ئەوەیە جێژێکی باشت پێدەدات !"بە ئاسایی ووتی"
پاسەوانەکان هێشتا بە توندی قۆڵی نیڪۆڵیان گرتووە بۆئەوەی ڕانەکات.
نیڪۆڵ : تکایه بهێڵن بڕۆم!"بە نزمی لە پاسەوانەکان ئەپاڕایەوە"
ڪووڪ : من ئەڕۆم ڕێکەوتنەکە لەسەر سێ کاتژمێربوو !"بەبێ باکی ووتی"
ڕووی سوڕاند بە ساردی سەیری چاوەکانی ئەوی کرد کاتێک چاوی نیڪۆڵ فرمێسک تێیدا قەتیزبووە
ئەو ڕۆیشت چوویە دەرەوە.پاسەوانەکانیش ڕۆیشتن دەرگایان داخست تەنیا نیڪۆڵ و پیاوەکە مانەوە.
نیڪۆڵ : تکایە نزیکم مەبەوە من هاوسەرم هەیە !"بە تکاوە ووتی"
: ئەگەر هاوسەرێکی ئەوەندە باشت بێت بۆچی بەدەستەکانی خۆی تۆی دایە دەستی پیاوێکی بێگانە!
هیچ قسەیەکی نەبوو بیکات لێی نزیک ئەبۆوە نیڪۆڵ ترسی زیاتر ئەبوو.
دەستی گەیشتە جەستەی ئەو.نیڪۆڵ : تکایە یارمەتی!!!! جــوونــگـــڪوڪ یــارمـەتـی "پڕڕ بەدەنگی هاواری ناوی ئەوی ئەکرد
سەیربکەن هێشتا هاواری ناوی ئەو ئەکات"−لـه ڪۆشڪەڪە−
نامجوون : ئاهـ پشتم!!"پشتی تەقاند چونکە ڕەق ببون تازە لەخەو هەڵستابوو"
چوویە هۆڵه گەورەکە هەموویان لەسەر مێزی نانخواردن بوون.
بەڵام جگە لە نیڪۆڵ و جوونگکوک.نامجوون : چەند جوانین وەک خێزانێکین!!"بە زەردەخەنەوە ووتی و لەلای چایۆنگ دانیشت"
هۆسۆک : ئەبینە خێزانی ڕاستی خەمتان نەبێت!"لەگەڵ قسەکەی سەیری نایۆن'ـی کرد بەڵام نایۆن سەیری نەکرد"
YOU ARE READING
•𝑾𝑰𝑪𝑲𝑬𝑫 𝑮𝑨𝑴𝑬• || 𝖩.𝖩𝖪✔️
Romanceچەند کچێکی هەتیوو کە بەهۆی نەبوونی پارە و شوێنی مانەوە دەناڵێنـن,بانگێشتنامەیەک لەلایەن مافیایەکی دڕندەوە قبوڵ دەکەن بۆ پێشبرکێ لە یاریەکی ترسناک و کوشندە کە بە خەڵاتێکی فریودەر هەڵخەتێندراون ! ⚠️هەموو مافێکی بۆخۆم ئەگەڕێتەوە⚠️