NARA POV :
تایهیۆنگ : بەیانی باش خاتوونی پەنیر!"بە زەردەخەنەوە ووتی نزیک بۆوە لێم"
نارا : بۆچی لێرەم؟!
تایهیۆنگ : ماوەیەک لێرە ئەمێنیتەوە تاوەکو برینەکەت چاک دەبێت!.
نارا : من ئێستا باشم پێویست ناکات لێرەبم !"بە جددی ووتم ویستم هەڵبستمەوە هاهـ زۆر ئازاری هەیە بەڵام نەفرەت نەمتوانی پێی ڕاستم بجوڵێنم"
تایهیۆنگ : بینیت؟ پێم ووتیت ناتوانیت ، وە ئێستاش پێویستە شتێک بخۆیت!
نارا : سوپاس!"لە ناکاو ووتم ئەویش سەیری کردم"
تایهیۆنگ : بۆ چی شتێک؟
نارا : بۆئەوەی منت ڕزگار کرد ، ناتوانم ئەو چاکەیت لەبیربکەم ئەگەر تۆ نەبایت ئێستا من مردبووم!"بە زەردەخەنەوە سوپاسیم کرد "
تایهیۆنگ : پێویست بە سوپاس ناکات ، ئەوەی ویستبێتم کردوومە ئیتر نامەوێ چیتر گوێم لە وشەی سوپاس بێت ، ئێستا بە نانەکەمان بخۆین!.
END POV....
CHAYEONG POV :
بەیانی زوو خەبەرمان بۆوە سەیری سەر جێگاکانی ئون جو و نارا'م کرد هەردووکیان بەتاڵ بوون.
بە خەمباریەوە هەڵستام.چایۆنگ : بەڕاستی من خەمی ئەوانمە!
نایۆن : ئێستا دڵنیام ئەو ئون جو'ە شتێکی کردووە ، ئەو کاتێک کوڕێکی جوان ئەبینێت کۆنتڕۆڵی لەدەست دەدات ئیتر لەگەڵ ئەو فریشتە لەیەک ماڵ بێت منیش بم کۆنتڕۆڵ لەدەست دەدەم!"بە ئاسایی ووتی"
نیڪۆڵ : هێی لەوانەیە هیچ شتێک ڕووینەدابێت ئون جو'ی ئێمە بەهێزە!
کارینا : بەڵێ بەڵێ زۆر بەهێزە هەر چاوەڕێ بکە ئێستا دەردەکەوێت بە چوار منداڵ دووگیانە!"بە ئاسایی ووتی بەڵام کەسمان نەماتوانی خۆمان بگرین پێکەنین"
نایۆن : دڵنیابە شتێک هەر بووە!.
نیڪۆڵ : گرەو بکەین؟!"بە پەرۆشەوە پرسی"
چایۆنگ : بەڵێ زۆر حەز بەگرەو دەکەم!
نیڪۆڵ : باشە بەڕای ئێوە هیچ شتێک ڕوویداوە لەنێوان ئون جو و ئەو کوڕە؟!
کارینا : من ئەڵێم چوار منداڵ!"بە ئاسایی ووتی"
نایۆن : منیش هەمان ڕای کارینا!"مەبەستی ئەوەیە بەیەکەوە خەوتون"
چایۆنگ : بەڕای من لەوانەیە تەنها ماچێک یان شتێکی ئاسایی ڕوویداوە!
نیڪۆڵ : من دەڵێم هیچ شتێک نەبووە ، باشە کەواتە ئەگەر ئون جو گەڕایەوە لێی دەپرسین ئەگەر هیچ شتێک ڕووینەدابوو ئەوە دەبێت ئێوە بۆ ماوەیی ڕۆژێک خزمەتی من بکەن ، ئەگەر ڕوویدا ئەوە من خزمەتان ئەکەم .. ڕێکەوتین؟
YOU ARE READING
•𝑾𝑰𝑪𝑲𝑬𝑫 𝑮𝑨𝑴𝑬• || 𝖩.𝖩𝖪✔️
Romanceچەند کچێکی هەتیوو کە بەهۆی نەبوونی پارە و شوێنی مانەوە دەناڵێنـن,بانگێشتنامەیەک لەلایەن مافیایەکی دڕندەوە قبوڵ دەکەن بۆ پێشبرکێ لە یاریەکی ترسناک و کوشندە کە بە خەڵاتێکی فریودەر هەڵخەتێندراون ! ⚠️هەموو مافێکی بۆخۆم ئەگەڕێتەوە⚠️