NARA POV :
−دوورگەی جـیـجـو−
لەگەڵ تایهیۆنگ لە لێواری ڕووبارەکە دانیشتبووین
بەخەمباری لاقەکانم ئەجوڵاند بەناو ئاوەکە.نارا : تـای کچەکان هێشتا توڕەن لەمن!"بە خەمباری ووتم"
تایهیۆنگ : بۆچی نەچوویت پێیان بڵێیت ئەوە (ڤـێـرا)ـبووە هەڕەشی لێمکردووە!
نارا : ڤێرا دوێنێ پەیوەندی کرد بەڵام ووتم من لە کۆشکەکە نیم ، ئەو هەوڵ دەدات هەواڵی کچەکەی لە ڕێگەی من بزانێت!
تـای : چیتر وەڵامی پەیوەندیەکانی مەدەوە خەمت نەبێت هیچت لێنایەت ، ئەگەر بەردەوام بیت ئەوە نیڪۆڵ توڕە دەبێت!
نارا : ئەوە دەزانم بەڵام ڤێرا هەڕەشەی لێمکردووە!
تـای : چیتر نایکات خەمت نەبێت هەرچەندەی خۆی ماندوو بکات هێزەکەی ناگاتەوە بە هێزی ڪووڪ."بە ئارامی ووتی"
نارا : باشە کەواتە ئەڕۆم هەموو شتێک بۆکچەکان ڕووندەکەمەوە!
هەڵستامەوە زەردەخەنەم کرد بە ڕووە قۆزەکەی
ماچێکی خێرام کرد و چوومەوە خانووەکە.چوومە چێشتخانەکە نایۆن لەوێ بوو خەریکی ئامادەکردنی مێزەکە بوو بۆ خوانی ئێوارە.
نارا : نایۆنی؟
نایۆن : فەرموو؟!"وەک کەسێکی نەناسراو قسەی لەگەڵم ئەکرد"
نارا : ئەمەوێ لەگەڵ تۆ و کچەکان باسی بابەتێکی گرینگ بکەم!"بە نەرمی ووتم"
نایۆن : لەو باوەڕە نیم هیچ شتێکمان هەبێت قسەی لەسەر بکەین!
نارا : هـەڕەشـەم لێڪرابوو !"لەناکاو ووتم نایۆن بەخێرایی ڕووی سوڕاند سەیری کردم"
لەوکاتە کارینا و چایۆنگ لەگەڵ هۆسۆک و نامجوون هاتنە ژوورەوە.
نارا : ئێوە ئەتوانن بڕۆنە دەرەوە لەگەڵ کچەکان گفتوگۆیەکی تایبەتم هەیە!"بە نامجوون و هۆسۆک'م ووت"
هۆسۆک : دڵنیایت هیچ شتێکی خراپ نییە نارا'شی؟
نارا : نەخێر نەخێر خەمت نەبێت !"بە زەردەخەنەوە ووتم"
ئەوان چوونە دەرەوە
کارینا : چیت لەئێمە دەوێت خاتوون نارا؟
ئەتەوێت ژووری خۆت و هاوسەرەکەت بۆ پاک بکەینەوە؟!"بە توانجەوە ووتی"چایۆنگ : بوەستە کارینا ،،، گوێمان گرتووە؟!
نارا : هەڕەشەم لێکرابوو ، زۆر بەدڵخۆشی ویستم ئێوە بانگێشتی ئاهەنگەکەم بکەم تەنانەت چەندین ئەزی جوانم بۆ داوا کردبوون بەڵام دایکی نیڪۆڵ (ڤـێـرا) لە سوجێک هەڕەشەی لێمکرد ووتی ئەبێت خراپ مامەڵە لەگەڵ ئێوە بکەم نازانم بۆچی
سەبارەت بەوە هەڕەشی کرد ئازاری ئێوە و تایهیۆنگ ئەدات
وە لە ڕێگەی من چەندین جار هەواڵی نیڪۆڵی ئەپرسی!"بە هێمنی قسەکانم ووت ئەوان نیمچە شۆک ببوون"
YOU ARE READING
•𝑾𝑰𝑪𝑲𝑬𝑫 𝑮𝑨𝑴𝑬• || 𝖩.𝖩𝖪✔️
Romanceچەند کچێکی هەتیوو کە بەهۆی نەبوونی پارە و شوێنی مانەوە دەناڵێنـن,بانگێشتنامەیەک لەلایەن مافیایەکی دڕندەوە قبوڵ دەکەن بۆ پێشبرکێ لە یاریەکی ترسناک و کوشندە کە بە خەڵاتێکی فریودەر هەڵخەتێندراون ! ⚠️هەموو مافێکی بۆخۆم ئەگەڕێتەوە⚠️