Bölüm-9 [Part2]

534 45 23
                                    

Y/N: Multimedya'da "Huang Zitao | Don't Say Goodbye #BelieveInTao" ya bölüme başlamadan göz atmalısınız.


Y/N2: Bu arada tatlişko mu tatlişko Pekyon'umuzun bugün doğum günü. Yeri gelmişken ona da en içten doğum günü dileklerimi sunuyorum <3

******

Şaşkınlıkla açılan gözlerimle Chen'e döndüğümde neden bu kadar tepki verdiğimi ben de anlamamıştım ama şu an zihnimin kontrolü bende değil gibiydi. Yanlış bilmiyorsam Kyuhyun bir erkek ismiydi...

"B-bir dakika... Chen... S-sen... Gay misin?!"

-

Benim bayağı tepkime karşın Chen pek de umursamış görünmüyordu.

"Hah, cidden mi? Tek sorunun bu mu?" derken gülmüştü.

"Ne demek tek sorunun bu mu?! Bir aydır seninle aynı evde kalıyorum ben; yeri geldi aynı yatakta yattığımız oldu seni sapık herif!" derken farkında olmadan kollarımı çarpı şeklinde göğsüme siper edip Chen'den uzaklaştım.

Şu an saçmalamakta yeni bir seviyeye yükseldim resmen.. Dramalardaki aptal kızlar gibi davranmaya başladım.

"Sapık mı? Sana yardım ettim ben! Böyle mi teşekkür ediyorsun? Ben olmasam o gece korkudan altına işeyecektin Kai hatırlatırım."

Konuşmalarımız neden bilmem çok tanıdık geliyordu kulağıma. Birnevi De Javu yaşıyor gibi hissettim ama bu daha farklıydı. Bunları cidden hatırlıyordum...

Hatırlayamadım. (Önceki bölümün giriş kısmı desem Kai? dfgsfdgfd)

Öte yandan Chen'i geceleri korkmadığımı ve o gecenin istisna olduğuna ikna etmemin de imkansız bir uğraş olduğunu bir kez daha fark ettim. Bazı günler de işten geldiğimde yorgunluktan nerede uyuduğumu fark etmiyor da olabilirim tabi ama bu Chen'in haklı olduğu manasına gelmez.

Tamam belki biraz.

Ama bunu öylece söylemese daha hoş olabilirdi. Sonuçta burada tek değildik. Baya rezil etti yani şu an beni.

Aramızda geçen bu saçma dialogla dikkatini mide bulandırıcı aile meselelerinden çekmiş olduğum için mutluydum. Aksi takdirde şu an bu kadar sakin durmazdım.

"Herneyse." diyerek konuyu kapatmaya çalıştım ama Baekhyun ve Chanyeol bıyıkaltından gülmeye devam ediyorlardı.

--

Geceleyin eve tek dönmediğime memnundum. Baekhyun sağolsun Chen'in bir süre daha amcası tarafından kayıp bilinmesinin daha iyi olacağını söyleyerek Chen'i ikna etti. Açıkçası Baekhyun'dan bunu beklemiyordum. Sonuçta kendisinde kalmasını da söyleyebilirdi ama yapmamıştı.

Umursamamaya karar verdim. Yakında kokusu çıkar sonuçta.

Üzerimi değiştirip mutfağa girdim. Chen de görünüşe göre duş falan alıyordu.

O duştan çıkana kadar biraz atıştırmalık çerezle kahve hazırlamaya koyuldum. Onun hakkında merak ettiğim şeyler vardı ve ben bunları en yakın zamanda öğrenmeliydim.

Bu da bu gece sabahlayacağımız anlamına geliyordu. Sonuçta Chen'i karşıma alıp aklımı kurcalayan şeyleri direk soramazdım. Öncelikle doğal bir muhabbet ortamı kurmalıyım.

Biraz çerez ve cipsi tabaklara koyduktan sonra kaynattığım suyu da alıp kahveleri hazırlamak için tezgaha geçtim.

Kahve kremasını da ekleyeceğim sırada bir çift kol sıkıca belime sarıldığında tek yapabildiğim önümdeki kahveleri devirip kaza çıkarmamak için sakin olmaya çalışmaktı.

Best LuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin