3,2,1 ve başladı.
Yorumlar oldukça hızlı bir şekilde ekranımda kıvrılmaya başladığında bunu, camdan süzülen yağmur damlasına benzetmekten başka bir şey yapmamıştım, zaten ne yapabilirdim ki? Yetişemiyordum, anlamıyordum da. Yine de buna rağmen bedenim heyecanla kasıldı.
Parmak uçlarım uyuşmuş gibi hisettim, soğuk terler bedenimi sardı ve nefeslerim. hızlandı.
Bunlar her zaman olurdu ama taehyung ile konuştuktan sonra ekstra, ekstra fazla hissediyordum her şeyi.
"Merhaba," dedim, kocaman gülümsemektem kendimi alıkoyamazken. Yemin ederim özlemiştim, fazla özlemiştim ben bu işi.
Kaçış yerimdi burası benim, sevgiyi iliklerime kadar hissettiğim yerdi burası benim için, birçok şey, her şeydi açıkçası.
Merhaba Jk,
merhabaa
sonunda
nerelerdeydin
TANRIM ÇOK YAKIŞIKLISIN
hala seninle sevişmek istiyorum-
"Lütfen benimle sevişmek istemeyi bırak."
erkek arkadaşımı terkettim, sorumluluk al.
Derin bir nefes aldım. "Erkek arkadaşını benim yüzümden terk etmedin umarım?"
ettim...
"Aptalsın." ama tatlı.
twitter gündeminden haberin oldu mu?
bu konuyu açmayın!
orospu çocuğu kullanıcı amacın ne?
taehyung ile ne ilişkin var?
taehyung'u sikeyim!
"Çocuklar... Neler oluyor? Geçen yayında bahsettiğim arkadaşımı hala daha unutamadınız mı?"
Buna anlam veremiyordum. Taehyung yakışıklı biriydi gerçekten, bu yüzden mi bu kadar meraklılardı ona karşı? Ama gizlemeye çalıştıkları şey. Bunda bir bok olduğunu biliyor, hissediyorum daha doğrusu ama yine de inanmak istemiyorum.
Nasıl unutalım?
Geçen yine biri öldürüldü!
Jungkook bir katilden bahsediyorsun, kore de meşhur o adam!
Googleden arat arkadaşını!
Gözlerim hızlı hızlı, farklı onlarca insanın kendi elleri ile yazdığı, gerçeklik dolu yorumları okurken , yarım yarım aldığım nefesler ile ayırdım gözlerimi ekrandan ve sandalyemi bilgisayara doğru çekiştirdim. Sonrasında ellerim hızlıca klavyenin üstünde oynadı.
Tamam, aptal olabilirim ama o kadar da değil, günlerdir ne konuştuklarını biliyordum ama görmezden gelmeye çalışıyordum dediğim gibi çünkü... Çünküsü yok işte.
Şimdi ise korkudan titrerken, bu his aniden gelmişti, cesaretli olmaya çalıştım.
Google ve Kim Taehyung.
Yaz ve yüklenmesini bekle.
Kim Taehyung, kore'nin bir numaralı aranan seri katili!
Son dakika haberleri.
Busan'da bulunan kadın cesedi ve yanında ki not, şüpheleri tamamen Kim Taehyung'un üstüne çekiyor.
Kim Taehyung'un hava alanında görüldüğüne dair bir haber var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. perfectly fine ✓
FanfictionJungkook, açtığı canlı yayında gösterdiği eski arkadaşının kore'nin aranan bir numaralı seri katili olduğunu bilmiyordu. -- /2021