Bölüm 2

14.3K 717 71
                                    

Multimedia : Deniz var. :))

İnsanlar gariptir ,bazıları ukala ,bazıları ,utangaç, bazıları ise kendi halinde sanırım bende öyleyim meşhur ikizim gibi cesaret küpü değilde kendi halimdeyim ama malesef o da benim parçam bende onun parçasıyım biz buyuz .Birbirimizden hiçbir zaman ayrılmadık birbirimizden başka kimseyle arkadaşlık etmedik zaten biz birbirimize yeteriz bunu biliyorduk .

Sıkıcı Koçtan bıkmıştım .Ve elimi kaldırdım hocadan izin aldıktan sonra "Hocam lavaboya gidebilir miyim. "Dedim. Derin de ayağa kalkıyordu.

Hoca:Niye ikinizde

Derin gözlerini devirdi.Hocaların bu sıkıcı tavırları onu rahatsız ediyordu. "Çünkü biz birbirimizden ayrılamıyoruz.Hani ikiziz ya ! "Derin in ses tonu iğneleyiciydi.Hocayı takmadan sınıftan dışarı çıktı.Bende hocaya özür dileyen gözlerle bakarak dışarı çıktım.Tam o sırada zil çaldı.Boşuna hoca ile tartışmıştık. "Çok iğneleyici konuşuyorsun.Onlar öğretmen daha saygılı davran"  Derin bana dönüp öfkeli bir bakış attı. "Ne yapacağımı sana mı soracağım ?" Derin e döndüm.Benimde ses tonum onun ki kadar sertti. "Gerekirse evet." Derin gözlerini devirdi ve yürümeye devam etti.Ama öfkeli olduğu belliydi. Yavaş adımlarla yürümeye devam ederken koridorun sonundan gelen bir ses ile irkildik.Tahminimce birileri kavga ediyordu.Derin yüzündeki sinsi bir gülümseme ile bana döndü.Bu iş hiç iyi değildi. "Nerede kavga orada Bela İkizler :) " Derin e hayır der gibi bir bakış attım ama onu durduramayacağımı da biliyordum .Derin ve ben yavaş adımlarla koridora doğru yürümeye başladık.İlerledikçe ses daha da atıyordu.Tam ilerleyecektim ki Derin kolu ile beni durdurdu.Biri bağırıyordu. "Ulan sen utanmıyor musun başkasının sevgilisine bakmaya ha? "Sanırım dayak yiyen kişi ağlıyordu. "Gerçektende Ulaş ben öyle bir şey yapmadım. "O çocuk Ulaş mı demişti?" Derin kafasını hafifçe uzattı.Bende onu izledim.Bunlar Aybars ile Ulaş tı ve adam dövüyorlardı.Sanırım onlarda bizim kadar belalıydı.

"Hadi lan.Gördük seni.Kızın arkasından bakıyordun." Ulaş ın gözlerinden ateş püskürüyordu. "Gerçektende öyle bir şey yok Ulaş.Ben yapmam."

Ulaş çocuğa biraz daha yaklaştı. "Bak Berk..Severim seni bilirsin.Ama kızların namusu ile bir kere daha oynamaya kalkışırsan... "

Ulaş lafının gerisini getirmemişti.Ama kötü bir şey olduğundan emindim..

Tam o sırada birden istemsizce hapşırdım.Ama isteyerek olmamıştı.Derin bana döndü.Gözlerinden adeta ateş püskürüyordu.O sırada bir küfür savurdu.Hemen olduğumuz yerden hızlıca uzaklaştık.İlk gördüğümüz yere girdik.Burası laboratuvardı.

"İyi halt ettin Deniz."Derin öfkeli duruyordu. "İsteyerek yapmadım ama "

Derin in öfkesi biraz dinmiş gibiydi. "Her neyse yakalanmadık.Ama en azından şunu öğrendik.Ulaş ve Aybars ta Derin ve Deniz gibi belalı kişilermiş."

Dönüp Derin e baktım.Düşünceli gözüküyordu.Ama şu bir kesindi.Başımızı yine bir belaya sokmuştuk...

Biraz saklandıktan sonra çıkmaya karar vermiştik.Derin kapıyı açtı.Ama ilerleyemedi.Bir şeye ya da bir kişiye toslamıştı.Derin kafasını kaldırdı ve tosladığı kişiye baktı.Bu Ulaştı.Göz gözeydiler.Ve çok yakındılar.Fazlasıyla hem de.Derin bir iki adım geri çekildi.Arkadan Aybars ta gözükmüştü. Aybars sert bir tonla konuşmaya başlamıştı. "Burada ne işiniz var? "

Sesimin titrememesi için çok uğraşıyordum. " Sa-sa-sanane..."

Ulaş donmuş gibiydi.Sanki bir şeyin etkisindeydi ve hala çıkamamış gibiydi .

Aybars hala bize şüpheli gibi bakıyordu..

Derin konuşmaya başladı. "Asıl sizin burada ne işiniz var?Bizi mi takip ediyorsunuz? "

Aybars gülümsedi.. "Sadece geçiyorduk."

"Peki o zaman artık gidelim biz." dedim ve öne atıldım.Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.

Aybars kapının önünden çekildi.Derin de peşimden hızlıca laboratuvardan çıktı..

AYBARS

Uzun zamandır görmemiştim onu,o beni tanımasa da ben onu çok iyi tanıyordum.O saflıkla açılan mavi gözlerini,özlemiştim. Ulaş  kenarda garip bir şekilde duruyordu.Yanına ilerledim.Ve kolunu tuttum. 'İyi misin?'

Ulaş bakışlarını bana çevirdi. 'Çok garip hissediyorum.'

Aybars a garip garip bakıyordum. 'Neden?'

Ulaş kendi içinde savaş veriyormuş gibi görünüyordu. 'Bilmiyorum ama Derin.Onu hala seviyorum sanırım Aybars.'

Ulaşa  şaşkın gözlerle bakıyordum. 'Bu senin yine şu takıntılarından olabilir mi?'

Ulaş ciddileşti. 'Hayır Aybars.Bu bir hevesten daha fazlası.Buna eminim.'

Ulaş ı süzüyordum.Ulaş gerçektende Derini unutmamış olabilir miydi?Daha da kötüsü ben Deniz e hala  aşık  olabilir miydim?
Evet uzun bir aradan sonra yeniden .Ve kitabin bideosu youtube da wattpad bela ikizler yazarsaniz izliye bilirsiniz umarim begenmissinizdir. Yorumlarinizi bekliyorum .

BELA İKİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin