BÖLÜM 18

4.4K 190 102
                                    


Yeni bolumle  karsinizdayim yorumlarınızı ve begeninizi bekliyorum...

Yeni bolumle  karsinizdayim yorumlarınızı ve begeninizi bekliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve kadın gözlerini son kez yumarken, geldi adam. Gelişini gördü kadın. " Son nefesimde bile sevdim seni " dedi ve kapattı gözlerini. Gitti adam, terketti şehri ardından.

DENİZ

Kendimi hastaneden dışarıya nasıl attığım bilmiyordum . Gözlerimden göz yaşları süzülüyor ve kalbim yerinden sökülürcesine ağrıyordu.. Istanbul ağlıyordu bu gece ..  nereye gittiğimi bilmeden kendimi sahilde buldum . Yağmur gittikçe şiddetini arttırmaya başladı . Derin in gidişine ağlıyordu . Istanbul a haykırmak istedim , Dünya ya kızdım neden benim ikizim neden benim can parçam neden diye  .. konuşsam sesim çıkmayacak gibiydi . 

Dizlerimin üstüne çöktüm . O benim kanım , kardeşim , ikizimdi . Nasil olurda beni almadan gider ben onsuz ne yapacağım .. Biz birlikte doğduk nasil olurda beni almaz ben yalniz ne yaparım . Beni kim koruyacak , üzüldüğümde kim gelip bana sarılip moral verecek , kiminle gülüp ağlayacağım ..

☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

Bugün günlerden pazar 18 Ağustos 2016  .  Herkes siyahtı .. Etraf kalabalıktı . Ayakta durmaya çalışıyordum .. buğulu gözlerimle etrafa bakıyordum . Aybars Ulaş ın yanindaydı .Masal yanımda bana destek olurcasına koluma girmişti . Orda öylece yatıyordu .

       Mezarlığa gelmiştik. Herşey bir hayaldi sanki orda yatan benim kardeşim değildi . Annem bir anda kendinden geçmişti "Derinnn onu koymayın oraya benim kızım farkettirmez ama korkar karanlıktan bırakın kızım ... " haykırışları ile ağlıyordu arkadaşları onu tutmaya çalıştı onun içinde zordu biliyorum evladini kaybetti .. hiçbirşey eskisi gibi olmayacakti bunuda biliyorum nasil olabilirdi ki o bizim neşemizdi . Masal ın kolundan çıkarak koştum . " Bırak ın  hayır o beni bırakmaz . Kardeşimi koyamayin oraya .. " Ayabars beni kucaklayarak uzaklaştırmaya çalıştı . Ben tepinerek "Derinnn " . Aybars gittikçe uzaklaştırıyordu beni . " Aybars lütfen bırak onu bırakmam o benim kardeşim .. yalvarırım bırak .. "  bana sıkıca sarıldı . " Herşey geçecek . " diye mırıldandı .
" Ne geçecek o benim ikizim biz birlikte doğduk hatta ondan öncede birlikteydik o beni nasil bıraktı ..  "  ağlamam gittikçe artıyordu . Kardeşim den gittikçe uzaklaşıyordum . Nefesim gittikçe daralmaya başladı ve son gördüğüm Aybars ın yüzü oldu .

ULAŞ

Herşey bir rüyadan ibaretti âdeta . Bir anda olup bitmişti . Sevdiğim kadın ellerimden süzülürcesine gitti . Kalbimi de yanında götürdü ve gitti sonsuzluğa , onsuz günlerimin nasil geçeceğini bilmiyorum .. o ne siyah ne beyazdı . O benim gökkuşağımdı. Ve ben hayatımda ki renkleri sonsuzluğa uğurlamıştım bugün neden peki bir hiç uğruna hepsi benim suçum başta bırakmayacaktım sevdiğimi  .. ben tam  bir korkağım .. ama asla onu unutmayacağım gözlerinin içi gülen sevgilim ..

BELA İKİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin