Bölüm 6

9.8K 435 14
                                    


MULTİMEDİADA : DENİZLE - DERİN VAR ..

DERİN

İlk kez biri bana böyle ilgili duymuştu "DERİNE"ama sadece derine kötü kıza değil Ulaş sadece benim içimdeki yok olmakta olan kırıntıları kalan iyiliğimi görmüştü evet şimdi pişman mıyım ? Öyle kötü kız gibi davrandığıma Hayır !!!! Çünkü küçükken her zaman o kendisini prenses sanan öbür türlü herkesi küçümseyen kızlardan nefret ettim ve onlara derslerini verdim PİŞMAN DEĞİLİM...

O gün derslere girmedik eve geçtik Denizle zaten ilk hafta yoklama falanda alınmıyor , derste işlenmiyordu ikimizde bugün kötü başlamıştık günümüze daha kötü olamazdı ama bir yandan da böyle sevilmek güzel belkide yanılıyorumdur ? Ulaş iyi biridir ? Zaten ilk dün yaptığı kötü bir şey değildi ki sadece korumuştu birini ...

Bir anda telefonuma mesaj geldi ..

GÖNDEREN : ?

Merhaba Derin ben Ulaş numaramı nereden buldun? dersen ben Ulaşım bulurum ulaşamayacağım şey yok adım gibi . Tamam esipirim kötüydü ama eminim şu an gülüyorsun ve ben o gülüşü görmek için neler vermezdim ....

Evet gülüyorum şapşal numaramı gerçekten nereden bulmuş bilmiyorum .

GÖNDERİLEN : ULAŞ

Ne istiyorsun Ulaş evde de mi senden kurtulamayacağım .

Kalkıp Denizin yanına gittim . Masa da oturmuş ders yapıyordu . Zeki ikizim .

"Ne yapıyorsun ? " dedim . "Görmüyor musun ? Derin ders yapıyorum bence sende yapmalısın çok faydalı . " ukala ikizim bu aralar Denizin dilimi uzamış . " Yok kardeşim ben faydalı şeyleri sevmiyorum bünyeme ters . " dedim . Ve Deniz beni takmıyordu resmen . Ben de tekrar odama döndüm . Telefonumu elime aldım ve tahmin edin ne oldu Ulaş mesaj atmış . İnsan ama gerçekten sevilince güzel oluyor çünkü ilk kez konuşmamıza rağmen telefonda bekliyorum mesaj atmasını .

GÖNDEREN: ULAŞ

Kurtulmak mı istiyorsun benden ama üzülüyorum :( Ben de bir şeyler yapalım diyecektim . (Kırma Ulaş 'ı lütfen !!! )

Gerçekten bu çocuk sınırlarını aşıyor ...

GÖNDERİLEN : ULAŞ

Ne yapacakmışız ?

Bir dakika geçmeden cevap verdi .

GÖNDEREN : ULAŞ

Yemeğe ne dersin 6 da alırım seni ..

GÖNDERİLEN : ULAŞ

Evet demeden sen planı da kurmuşsun . ALLAH bilir gideceğimiz yeri de planlamışsın dır .

GÖNDEREN : ULAŞ

Evet orayı da düşündüm . Sen takma kafana hazırlanmana bak . Fazla süslenme ne gerek yok ben seni her halinle severim .

GÖNDERİLEN : ULAŞ

Yani ben evet demeden sen gelin güvey oldun . Peki hazırlanıyorum ama senin için değil merak ediyorum getireceğin yeri o kadar .

GÖNDEREN : ULAŞ

Tamam . Mesaj atarım gelince.

Evet acaba ne giysem akşama . Denize sorsam ve olanları anlatmam lazım . Hemen yanına gittim . " Ne var yine Derin " . "Sadece yardımına ihtiyacım var ." Dedim . Ve direk Deniz döndü bana . "Ne yardımıymış bu " . Her şeyi anlattım . Baştan sona ve güldü kahkahalar attı resmen . " İnanamıyorum Derin Ulaş seni gerçekten seviyor bence. Şimdi kalkıp seni güzel yapmalıyız akşama . " Odama geçip dolabımı açtık . Ve bütün elbiseleri Denizin zoru ile denedim . Ama Deniz hiçbirini beğenmedi . Ve hemen kendi odasına gidip bir elbise getirdi . Pudra rengi çok tatlı bir elbiseydi giymem dememe rağmen onu giymem de ısrar etti sonra saçımı dağınık topuz yapıp. Hafif makyaj yaptı . Tam verdiği küpeleri takıyordum mesaj geldi .

GÖNDEREN : ULAŞ

Geldim aşağıdayım PRENSES .

Prenses mi ? Ulaş prenses nedir ?

Aşağı indim . Babamla annem oturuyorlardı . "Gözlerim kamaştı Selinciğim bu inen bizim yaramaz kızımız mı ? " dedi . Annem de " Evet Sonerciğim " . "Baba ! Anne ! Sanki uzaylı görmüş gibi niye davranıyorsunuz ? ". Benim zeki kardeşim cevap verdi tabi . " Çünkü Derinleri böyle uslu kız gibi giyinip . Bir yerlere hiç gitmedi . " "Peki ama şimdi gitmem lazım beni bekleyen biri var . "

Hemen kapıdan çıktım . Arabaya yaslanmış halde bekliyordu Ulaş .Kırmızı bir pantolon üzerine beyaz bir gömlek giymişti .Siyah spor ceket lede çok yakışıklı gözüküyordu .

"Ben böyle güzel bir kızla yemeğe çıkacak ne yaptım . Çok güzel olmuşsun Derin ." Deyip kapımı açtı . "Teşekkür ederim abartma hemde lütfen . " hemen arabanın etrafından dolanıp yanıma oturdu . " Abartmıyorum gerçekten çok güzel olmuşsun ." Ben daha bir şey demedim . Sessizce daha önce gelmediğim bir restorana getirdi. Böyle bir yere daha önce gelmemiştim . Renkliydi ve çok şıktı her yerde farklı konsept vardı .Merakla nereye oturacağımıza bakıyordum ve siyah bir odaya geçtik . Sonra aydınlatmayla aslında çok renkli bir yere dönüştü yerlerimize oturduk ve siparişlerimizi verdik . " Derin bak burasıda sen gibi dışarıdan ne kadar karanlık görünse de içi aydınlık ve çok güzel . " dedi. Ne diyeceğimi bilmiyordum . "Ulaş ben burayı çok sevdim , çok güzel ." Gülümsedi ve " Beğendiğine sevindim . " Hiç konuşmuyorduk sadece sessizce yemek yiyorduk odayı çatal, bıçak sesleri dolduruyordu . Yemeklerimizi bitirdikten sonra kalktık . Arabayla sahile gittik . Arabadan inip yürümeye başladık . " Derin hayatımda yediğim en güzel yemekti teşekkür ederim . " Gerçekten Ulaş ı tanımadan ona sert davranmıştım . Ama şimdi anlıyorum meğer o çok iyi bir insanmış . "Ben teşekkür ederim değişik ve güzel bir yemekti . " "Aslında ilk seni gördüğümde göründüğün gibi biri olmadığını anlamıştım . " " Bende artık senin o ilk günkü kişi olmadığını anladım . " dedim . Sonra birlikte arabaya geçtik . Beni evin önüne getirdiğinde anladım bir şey demek istediğini ama diyemediğini " Ulaş söyle ne diyeceksin ." " Derin sana bir şey demem lazım aslında iki gündür kendime de itiraf edemiyorum ama ben senden hoşlanmaya başladım yani emin değilim ama ...." Lafını kesmek zorunda kaldım . "Ulaş olmaz . Gerçekten olmaz . " dedikten sonra bir şey demesine fırsat vermeden indim arabadan . Hemen odama çıktım gerçekten yorucu bir gün olmuştu .

Deniz odama girdi benim eve geldiğimi gördüğünü biliyordum . "Ne oldu ? Nasıldı yemek ? Nereye gittiniz ? ... Nere... " " Deniz kes ssesiniii !!! " bağırdım bir anda gerçekten onu üzmek istemedim ama bugün çok fazla şey yaşadım kendim bile , kendime söyleyemezken ... " Özür dilerim Deniz sonra konuşalım . " Dedim . Deniz o dadan çıktı bende duş alıp direk uyudum Bugün gerçekten yorucu bir gündü olanları düşünüyordum .

İlk kavga ettik .Sonra ailelerimiz ortak ve bu akşam ki yemek Aybarsın Denizi sevmesi . Bu kadar kısa sürede demek insanın hayatını hemen de değişe biliyormuş . Ulaş beni sevdiğini daha net anlamadım yani iki günde bilmiyorum ilk görüşte aşk değilse . Nasıl olabilir ki . Ulaş gerçekten beni seviyor mu ?

ULAŞ

Bugün o kadar güzeldi ki o kadar güzel olmuştu ki peri gibi ilk kez bir kısa böyle şeyler hissediyorum yüzümde hiç solmayan bir gülümsemeyle eve girdim . Aybars beni gördü tam bir şey diyecekti ama gerçekten bu gece mutluluğumu kimsenin bozmasını istemediğim için direk odama çıktım . Ve duş alıp yatağa girdim . Gerçekten insan sevince başkası oluyormuş . İyi ki hayatıma girmiş umarım ilerisi iyi olur evet en son dedikleri biraz kötüydü ama eminim isteyerek demdi . Umarım ... Her şey yarın belli olucak . Bana olan hisleri . Söylediklerini gerçekliği .....

VE KARŞINIZDA YENİ BÖLÜM UMARIM BEĞENİRSİNİZ .... VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM .. :) :)

BELA İKİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin