UZUN BİR ARADA SONRA YENİ BÖLÜM ÜZGÜNÜM ARKADAŞLAR DEDEMİ KAYBETTİM VE AİLEVİ SORUNLAR FALAN YAZAMADIM . YENİ BÖLÜM UMARIM BEĞENİRSİNİZ YORUMLARINIZ BEKLİYORUM .....
DENİZ
Dün Derinle konuşamadım ama bugün konuşacağım ikizimi niye böyle? Dün ne oldu ? Niye bana öyle bağırdı? Dün neler oldu ki bu kadar sinirlendi ? Ben napacağımı bilmiyorum Aybars a karşı bir şeyler hissetmiyorum yani onu tanımadan nasıl ona karşı bir şey hissedebilirim ki ... Belki ilerde olabilir ..Nasıl biri olduğuna bağlı . Onu yakından tanımaya çalışacağım .Tabi Derin bir şey demese , ona daha olanları anlatmadım bir de o var ...
Daha fazla oyalanmanın anlamı olmadığı için kalkıp hazırlandım . Aşağı kahvaltıya indiğimde herkes masadaydı . " Günaydın " dedikten sonra yerime oturdum . Kahvaltımız bittikten sonra babam bizi okula bırakmış ve her zaman ki gibi uyarılarını yapmıştı . Okuldan içeri girdiğimizde bir gruptakilerle göz göze geldim . Aybars ve Ulaş ise tam karşımızda durmuş öylece bizi süzüyorlardı. Fazla umursamadım ve Derin in adımlarının hızına ayak uydurarak oradan uzaklaştım. 'Bu gece bara gitmemiz lazım.. Kafamı dağıtmalıyım..' dedi Derin. O sırada meraklı bakışlarım ile onu süzüyordum.. ' Ne oldu yine böyle bir garipsin dünden beri ' diye soruverdim.. Artık bana anlatması lazımdı... Derin derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.. ' Sanırım Ulaş benden hoşlanıyor.. Ama benden.. Kötü Derin den değil.. Ki bu çok hoş bir şey.. Bana kim olduğumu hatırlatıyor..'
Derin in lafları ile birden donup kaldım.. Vay vay vay... Bizim delikanlı korku saçan Ulaş ımız... Derin in derinliklerinde kayboluyordu demek.. Gerçi kim ikizimin cazibesine dayanabilirdi ki? Ama anlaşılan bir sorun vardı.. Çünkü Derin in gözleri dolmuştu.. Üzgün bir şekilde konuşmaya başladım.. ' Ama? '
'Aması kardeşim... Aşk kiiimmm ben kiiimmm ??'
Derin omuzlarını kaldırdı.. Haklıydı.. Aşk kim Derin kim ...
'Ama sen de hafiften hoşlanıyorsun itiraf et Derin !'
Derin kahkahalarla gülmeye başladı. Anlaşılan doğru noktaya parmak basmıştım. Çünkü Derin ne zaman çaresiz durumda kalsa gülmeye başlardı ve durumdan sıyrılmaya çalışırdı. Ama benden kaçamazdı.
'Yani şey.. Aslında diğer insanlarla olduğumdan daha mutluyum onunla.. Yani şey gibi.. Bir terapist gibi.'
Bu sefer dayanamayıp gülen taraf ben oldum.. Derin de dayanamadı ve gülmeye başladı..
O gün okulda ne yanımıza Aybars ve Ulaş geldi ne de biz onların yanından geçtik. Çünkü onların yokluğu bizim için sorun değildi.. Bize tek batan şey birbirimizden ayrıldığımız zamanlardı.. Eve döndüğümüz de anneme yalvardık yakardık.. Ve sonunda gece dışarı çıkabilmek için izni koparttık.. Babamdan da itiraz çıkmayınca Bela İkizler gecelere akar dostum !!
İkimizde harika bir şekilde giyindik.. İkimizin de üzerinde siyahlar hakimdi.. Her zamanki yerimize geçtik. Bizim sokağımıza.. Lanetliler Sokağına.. Oraya bu adı Derin vermişti.. Çünkü burada hep belalı tipler gezerdi.. Onun deyişiyle Lanetli kişiler.. Şimdi siz soruyorsunuz.. Bu Deniz in burada ne işi var? Ama yapacak bir şey yok.. Eğer birileri Bela İkizler diye bizi çağırırlarsa Hem Derin in hem de Deniz in orada olması gerekir.. Başka çare yok.
Mekandan içeri geçtik.. DJ yine coşturuyordu.. Derin birden ciddileşti.. Kötü Derin sahalarda..! Geçip barmenin önünde durduk.. Barmen bizi görünce gülümsedi.. ' Naber bela ikizler ? '
Derin hafifçe gülümsedi... Bu barmeni seviyordum ya ! Derin sesini biraz daha yumuşattı.. ' İyiyiz biz Berko da... Senin çene yine bayağa açılmış..'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELA İKİZLER
Ficção GeralDerin kötü huylu bir kız. Deniz ise iyi huylu ikiz. Ama Deniz,Derin 'in kötü düşüncelerine uymak zorunda. Sadece bela ikizler.. Ama bu hikayede yalnızca kötü kızlar yok. Belalı erkeklerde burada dört geziyor. Ulaş,Derin kadar gizemli,asi ve kötü. Ay...