Bölüm 19

3.6K 158 60
                                    

SELAM MILLET KUSURA BAKMAYIN SINAVA HAZIRLANDIGIMDAN YAZAMIYORUM  DUN DOGUM GÜNÜMDU VE BU ARALAR HASTAYIM BENDE DEDIM KI OKURLARIMI MUTLU EDIYIMDE BIR BÖLÜM  YAZAYIM SEVILIYORSUNUZ...
Multimediada : abi var...

"Sevmek denen şeyin abartısı olmaz. İnsan abartarak sevmiyorsa hiç sevmesin daha iyi."

Odamda oturmuş. Delirip delirmedigimi düşünüyordum . Keşke  delirmis olsamda kardeşim  yaşıyor  olsa .. Aybars iki saattir arıyor  ama açacak  gücüm  yok . Ne diyecektim  benim bir abim  varmış  Aşkım bende yeni öğrendim  ne güzel  degil mi ? Saçmalama Deniz kesin delirdin . Kendine kendine konuşuyorsun..

Kapının  tıkanması  ile kapıya  kulak kabarttim .

"Deniz" diye bir erkek sesi geldi .

Kesin bu Abi denilen bey olmali .

Tekrardan kapıyı  tıkladı.
" Biliyorum  benimle  konuşmak  istemiyorsun  . Ama gerçekten  benim  hiçbir suçum  yok . Ben öğrendiğim de daha 15 yaşındaydım. Ve bende şaşırmıştım. Ama sonra sevindim çünkü  kardeşlerim  vardi ve ben sizi hep izledim. Uzaktan da olsa bir abi gibi korumaya çalıştım  . " 
Kapıya doğru  gidip  kapıyı açtım  .

" O zaman neden Derini korumadin . Onu neden kurtarmadin . "  diye suratına  karşı  bağırdım  . Beni  kendine çekip  sıkıca  sarıldı.  Bir abi olarak bana oyle bir güven  veriyordu ki ağlamaya  başladım. Keşke  Derinde burda olsaydi dedim her dakika onu özledim ..
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Odam da oturmuş abimle konuşuyorduk  . Bana hayatından  bahsediyordu . Hacettepe piskolojiyi bitirdiğini söyledi. Çok  çalışkanmis Istanbulda bir polikinligi varmış. Kadıköy'e yakin bir yerde de denizi gören  bir evde yaşıyormus . En sevdiği  yemek mantiymis . En sevdigi renkte lacivert mis . Sevgilisi yokmus . Neden olmadığını  sorduğumda  daha yeni ayrıldığıni söyledi .

Yüzünde  ki sert hatlar  ve sarı  saçlarla aynı  Derin in erkek versiyonuydu .
Birlikte öğlen  yemeği  için  dışarıya  çıkmıştık . Yürüyerek  gitmeye karar verdik . Bir restorana geldigimizde oturduk ve sipariş  verdik .
"Deniz Aybarsla olan ilişkini biliyorum. Ve bir abi olarak onunla  tanışmak  istiyorum . " dedi .

"  Biliyor musun aslında  Derin burda olsaydı  sanane derdi boyle sonra diklenir gözlerini  sana belertirdi. " dedim . Buruk bir gülümseme  ile bana baktı.   O sırada  yemeklerde gelmişti  . Aybars  arıyordu. İyice meraklanmisti kesin. Telefona açmaya  korkuyordum .
"Alo aşkım  . " dedim masum  bir sesle ,
Gurlercesine " Deniz sen neredesin? Seni arıyorum  kaç  saattir . " korkmustum . "  Sey gelince konuşsak olur mu ?  Ne zaman geleceksin ? "   dedim sakince ,
" Yarın  akşam  geleceğim . Kendine  dikkat et güzel  gözlüm. " dedi . Isim eridi âdeta  onun sesink duymak bana huzur verdi . "  Tamam Bey sende dikka et " dedim dalgaya  vururcasina ,  gülerek kapattı  telefoni gülüşünü  sevdiğim  bey . Abim karşımda bir açıklama  bekler gibi duruyordu.
"Aybars " diye kisa bir bilgi verdim bir sey soylemeden yemeklerimizi yedik .

☆☆☆☆ iki gun sonra  ☆☆☆☆☆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

☆☆☆☆ iki gun sonra  ☆☆☆☆☆

Gözlerimi  açmak  istemiyordum. Yatakta bir panda  gibi yuvarlandım. Odamin kapisi tıklanarak ardından  açıldı. Gözlerimi  aralayarak kimin geldiğine  baktım. Annemi görmeyi  beklemiyordum. Hala kendini  toplayamamıştı . " Deniz "  dedi bitkin ve yorgun sesi ile yatağa  oturarak bana sarıldı. Özlemistim Annemi ne olursa olsun birbirimize destek olmalıydık . Birbirimizden başka  kimimiz kaldı  ki bu dünyada ,  " Güzel kızım  hadi kalk da kahvaltı  yapalım.  "  dedi yataktan kalkarak . Bende yataktan kalktim ve hazirlanmaya başladım.  Annem çoktan  aşağıya  inmişti  . Bugün  hafif bir makyaj yapacaktim. Ne de olsa sevgilimle bulusacagim..

Iki dakikadir Aybarsin evinin zilini çalıyorum  ama beyefendi  acmadi  bir türlü , saniyeler sonra  kapı  açıldı  ve altında  gri esortman alti ile saçları  dağılmış  bir âdet  Aybars karşımda  duruyordu . Uykulu gözlerle  bana bakti ilk once ne olduğunu  anlamadi . Sonra özlemle  beni kendine çekerek  sarıldı. Kokumu içine  çekiyordu sürekli , bende ona  sıkıca  sarıldım  kemiklerini kirarcasina .. Ciğerlerime onun o güzel  kokusunu doldurdum .

Aybars yukarda duş  aliyordu  bende ona kahvaltı  hazirlamaya  çalışıyordum ama sadece çalışıyordum . Herşeyi  elime yüzüme  bulaştırıdım sadece ekmek kizarta bilmiştim.
Bir anda belimi bir çift  kol kavrayinca korkmustum . Döndüğümde  saçlarından  sular damlayan bir Aybars  vardi . "Benim güzeller güzelim  kahvalti mi hazırlıyormuş . "
"Hayır  hazirlayamiyormus  demek istedin galiba .  "  dedim dudaklarimi büzerek .
" Olsun güzeller  guzelim birlikte yaparız  önemi  yok . " diyerek burnumun ucuna bir buse kondurdu . Birlikte kahvaltı  hazırlıyorduk ve bu kadar mükemmel  bir erkek nasil olur diye düşünmedim  degil . Kahvalti masasina oturduğumuz da sessizce onu izledim  . " Bence beni gözlerinle yemek yerine yemeğini  yesen daha iyi güzeller guzelim aç  kalmanı istemem " dedi .  Utanarak başımı  eğerek kahvaltimi yaptım .

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Birlikte sarılarak  hasret  gideriyorduk . "  Aybars bir daha gitme . "  dedim ona sirnasarak . Herhalde  kasiniyordum  ben ondan hep yoksa başka bir sey olamaz . Derin burda olsa kesin kudurdu derdi . "  Gitmem güzeller  güzelim  . Bir daha ayrılık  yok . " dedi ve saçlarımı  öptü  . "  Izmire taşınmaya  ne dersin Deniz ?  "  bu soruyu beklemiyordum  birden oturduğum  yerden diklenerek gözlerinin  içine baktım. "  Nasil yani ? "   dedim bir umutla  bana bakıyordu.  " Üniversiteyi  birlikte orda okuruz sonra  evleniriz ve sen nerde istersen orda yaşarız. "  diye hayallerini sıraladi . "  Aybars ben seninle her yerde yaşarım  senin olduğun  her yer bana ev ama babam bu dediğine  pek izin vereceğini  sanmıyorum. Derin den sonra beni gözünün  önünden ayırmaz . "  dedim bir an gözlerinde  ki umut söndüğünü gördüm. İçim acıdı  onu üzmek  istememistim.  "  Güzeller  güzelim  sen nasıl  istersen öyle  senin ile ben de nereye istersen gelirim . Asma o yüzünü . "  dedi ve beni kendine çekerek  sarıldı.  "  Film  izlemeye ne dersin bakalim . "  dedi bende onaylayinca birlikte bir film izlemeye başladık  ..

BİR BOLUMUN SONUNA GELDIK YORUMLARINIZ BEKLIYORUM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BİR BOLUMUN SONUNA GELDIK YORUMLARINIZ BEKLIYORUM . HASTA HASTA YAZMAYA ÇALIŞTIM  ELIMDE  GELDIGIMCE SEVGI ILE KALIN ...

BELA İKİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin