MEDIADA :ULAS - AYBARS VAR ...
DENIZ
Son anda sıyrıldık yakalanmaktan ya ben ona seviniyorum ama derin beni öldürecekmiş gibi bakıyor ondan korkuyorum .Zilin çalmasıyla sınıfa geçtik .
Derin yanıma geldi .DERİN:Ya sen niye hep bizi ele veriyorsun deniz ?
DENİZ:Benim suçum yok ki sadece kötü şans .
Kapıya baktığımda Aybarsla , Ulaş içeri girdiler. Ulaş biraz tuhaftı garip duruyordu .Direk derine baktı .Kesin anladılar bizim olduğumuzu ayyy ...
DERİN :Deniz ben derse girmek istemiyorum .
DENİZ : Napalım okulun ilk günü kaçalım mı ? Saçmalama Derin . Bazen seninle nasıl kardeş olduğumu bilmiyorum .
DERİN : Bende canım . Ya bir insan bu kadar masum olamaz biraz kötülük olur ya sende bir toplu iğne ucu kadar yok.
Derin beni bazen gerçekten kırıyor ama ona bir şey diyemiyorum .Ne de olsa kardeşiz .Hem napabilirim ki yani niye kötü düşüneyim ki .
Bu sırada Ulaş la Aybars gelip arka sıramıza oturmuşlardı.Ve bizim anlamadığımızı düşünseler de bizi dinlediklerini anlamıştık .
AYBARS :Derin kız senin gibi kötü düşünmüyor diye suçlayamazsın . Ve bizi dinleyenin siz olduğunu da biliyoruz .
ULAŞ
Biliyorduk onların bizi dinlediğini , şimdi onlar konuşurken bizde onları dinledik ve Aybars ben anlamadan onlarla konuşmaya başladı bile veee... benim kuzenim ilk kez bir kız ı savundu .
ULAŞ:Bir daha bizi dinlerseniz kötü olur hanımlar yenisiniz diye bir şey demiyoruz ama bir daha böyle yumuşak karşılamayız .
Biraz sert olmalıyım hissettiğim duyguları bastırmalıyım .
Kızlar tam cevap vericekti hoca girdi sınıfa .Ders o kadar sıkıcıydı ki derinin saçlarıyla oynamaya başladım .
DERİN: Napıyorsun çek ellerini saçlarımdan .
ULAŞ:Toz vardi onu aldım iyilik yapan da suç .
DERİN :Sanane benim saçımda ki tozdan .
DENİZ:Hoca duyacak keser misiniz şu kavgayı durmadan kavga ediyorsunuz .
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
DENİZ
En sonunda okul bitmişti. Derinle merdivenleri indik ve şoförün bizi gelip almasini bekledim o ara yanımıza siyah BMW yaklaştı . Camı aşagı indi ve yine Aybars , Ulaş ikilisi .
AYBARS : Istiyorsanız gideceğiniz yere biz bırakalım kızlar .
Ben cevap vermeden.
DERİN : Bence siz bizi gideceğimiz yere bırakmayın , peşimizi bırakın nasıl olur . Bir kurtulamadık sizden her yerden çıkıyorsunuz .
AYBARS
AYBARS: Babam aradı .
ULAŞ :Amcam neden aradı ki .
Evet doğru biz Ulaş la biz kuzeniz . Ulaş bizim le kalıyor .Amca ile yengem yangında ölünce oda bizimle kalmaya başladı .Biz onunla kardeş gibi büyüdük ki kuzenler zaten kardeştirler ki ayni kandanız ben onun için canımı veririm oda benim için aynısını yapar biliyorum .
AYBARS : Yeni ortağıyla yemek yenilcekmiş aksam erken gelin hep birlikte gideceğiz dedi .
ULAŞ : Bir bu eksikti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELA İKİZLER
Aktuelle LiteraturDerin kötü huylu bir kız. Deniz ise iyi huylu ikiz. Ama Deniz,Derin 'in kötü düşüncelerine uymak zorunda. Sadece bela ikizler.. Ama bu hikayede yalnızca kötü kızlar yok. Belalı erkeklerde burada dört geziyor. Ulaş,Derin kadar gizemli,asi ve kötü. Ay...