BÖLÜM 5

11.2K 514 51
                                    

DENİZ

Sabah kalktığımda hiç okula gitmek istemiyordum .Ama bir anda Derinin odaya dalmasıyla okula gitmek zorunda olduğumu anladım . Bu bir uyarıydı "Deniz kalk ve hazırlan seni beklemem ,ama gelmek zorundasın " demesiydi Derinin . Derin odadan çıkınca yataktan kalkıp lavaboya gidip günlük işlerimi hallettim . Üstümü giyinirken düşündüğüm tek şey dün olanlardı .Aybars 'a karşı bende bir şeyler hissediyorum ama bilmediğim daha önce kimseye hissetmediğim duygular ve ben emin olamıyorum korkuyorum yanılmaktan , üzülmekten ve "DERİN " aslında büyük sorun o asla aramızda bir şey olmasına izin vermez . Ve benim ilişkim başlamadan biter.Hemen aşağıya inip kahvaltımı yaptım. Kimseye bir şey diyecek halim yoktu . "Birileri uykusunu alamamış bugün " dedi Derin .

"Sadece biraz uykum var . " Sonra kimse konuşmadı. Babam yine bizi bugünde okula bıraktı ." Kızlar eğer bir şey olursa Aybars la , Ulaşa diyin onlar halleder " dedi ama babam dediğine pişman oldu çünkü Derin babamın onu dediğine pişman etti " Bizim onların yardımlarına ihtiyacımız yok . Biz birbirimize yeteriz " dedikten sonra kapıyı çarpıp indi . Bende babamın gönlünü almak için " Babacım sen ona bakma yeni okula alışamadı ondan öyle . " dedikten sonra yanağından babamı öpüp indim .Hemen Derine yetişip " Babama kibar olur musun ? Onlara kızgınsın , onları sevmiyorsun diye babama kızma ona bağırma . " dedikten sonra onun bir şey demesine fırsat vermeden sınıfa çıktım .

Sınıftan içeri girdim ve yerime oturdum. Benim hemen peşimden içeri Aybars ve Ulaş girdi. Yüzlerine bile bakmadım. Çünkü onlar yüzünden kalbimin yarısı ile ikizim ile sürekli kavga ediyordum. Bu canımı sıkmaya başlamıştı. Ama nedense susunca kalbimin Aybars diye attığını duyuyordum. İşte o zamanda gözlerim yaşarıyor ve ağlamak istiyordum..

Derin sınıftan içeri girdi. Girdiğinde Aybars a ölümcül bakışlar fırlattı. Bu beni ne yazık ki korkutmuştu. Gelip yanıma oturdu. Yüzüme bile bakmıyordu. İlk önce onun özür dilemeyeceğini biliyordum. O bu zamana kadar en değer verdiği kişiden yani babamdan bile özür dilememişti.. 'Özür dilerim.. ' dedim kısık bir sesle.. Hemen sonrasında Derin aban döndü.. Ama gözlerinde sevgi vardı. Bunu görmek beni ok mutlu etmişti doğrusu. 'Onlar yüzünden aramızın bozulmasından nefret ediyorum. Onlar kim olur da aramızı bozabilirler ki? ' dedi Derin çaresizce.. Gerçekten de haklıydı. Bu çocuklar kim oluyordu da Bela İkizlerin arasını bozabilecek bir güce sahip oluyorlardı? Ama ne yazık ki sanırım Bela İkizlerden masum olanı kalbini o çocuklardan birine kaptırmıştı.. Dönüp kaçamak bir bakış ile Aybars a baktım. Ve onu bana bakarken yakaladım. Benim de ona baktığımı görünce gülümsedi. Hemen bakışlarımı ondan kaçırdım. Bunu yapamazdım.. Bunu kardeşime yapamazdım. Derin ne olursa olsun benim yanımda olmuştu. O beni korumak için kötü kız rollerine bürünmüştü. Benim için saflığından temizliğinden vazgeçmişti. Şimdi ben onu yarı yolda bırakıp kalbim için Aybars a koşamazdım. Bunu yapamazdım.. Yerimden kalktım. Derin in soru sormasına izin vermeden sınıftan çıktım.. Tabii Aybars ında peşimden geldiğini anlamıştım. Biraz daha ilerleyince durdum.. Gözümden akan yaşları yeni fark edebilmiştim..

'Gelme peşimden.. Çık git burdan..'

Aybars şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Sanırım böyle bir tepki vereceğimi beklemiyordu. Bana birkaç adım daha yaklaştı.. 'Deniz iyi misin?'

Ondan uzaklaştım.. Bunu yapmalıydım. Derin için .. Bağırmaya başladım.. 'Yeter artık Aybars! Neden peşimde dolaşıyorsun ? Neden beni bırakmıyorsun ? Seninle olamam anlasana.. Ben Derin i bırakamam..' Aybars ın bakışları sertleşmişti.. 'Neden Derin i bırakamassın Deniz? Onun yüzünden kimseyle sevgili olmayacak mısın ? Kimseye aşık olmayacak mısın? O kızın hayatını mahvetmesine izin mi vereceksin!' Aybars a o sinirle bir tokat geçirdim.. Ama tokat fazla sert olmuştu. Ne yaptığımı biraz sonra anlamıştım.. Çok yanlış bir şey yapmıştım.. 'Onun hakkında sakın bir daha kötü konuşma! Sen bizim ne yaşadığımızı bilemezsin.. Derin beni korumak için kötü biri haline geldi.. Okuldaki diğer kızlar bizi ezip durmasınlar diye sert kız oldu.. O bizim için elinden geleni yaptı.. Ve eğer gerekirse kardeşim için kimseyle çıkmam.. Çünkü şunu bil Aybars.. Biz ikimize yeteriz.. Çünkü biz Bela İkizleriz!' Aybars a son bir defa baktım.. Ama hem üzgün hem öfkeli duruyordu.. Birden arkasını döndü ve sınıfa doğru koşmaya başladı. Anlaşılan Derin ile tartışacaktı.. Arkasından sadece bağırabildim.. 'Aybars hayır!' Ama o beni dinlememişti bile. Bende peşinden koşmaya başladım. İçeriye girdiğimde Aybars Derin e bağırıyordu..

BELA İKİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin